Имах съмненията относно този соленоид,но щом като emzo прочете грешката за пренадуване(Благодаря за което :D ) се надъхах допълнително да се поровя и да установя реалната причина.Върху отдушника на соленоида има предпазно капаче,което обаче не предпазва достатъчно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ами първо да се извиня че не знам какво означава ремапната кола! :D Ако значи че нещо е барникана може би преди да я купя!Не мога да знам.Относно датчика за външната температура дали е развален или може да се оправи с някакъв ремонт?Когато паля колата и тя е още студена оборотите играят нагоре надолу.Чак когато загрее се успокояват.Също така когато в движение изключа от скорост,оборотите забиват под 800(почти гасне)след което се нормализират.Може ли това да е от зацапан дебитомер или някой от филтрите (горивен или въздушен) да е задръстен?Помагайте кой с каквото може!Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
За оборотите проблема може да е запушено throttle body, EGR и така нататък. Имаш ли загуба на мощност при ускоряване (това говориме когато не ти светва engine check-a). Ремапвана кола значи такава с променен и презаписан софтуер, в 99% от случаите за повишаване на мощността.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
icodesi написа:Ами първо да се извиня че не знам какво означава ремапната кола! :D Ако значи че нещо е барникана може би преди да я купя!Не мога да знам.Относно датчика за външната температура дали е развален или може да се оправи с някакъв ремонт?Когато паля колата и тя е още студена оборотите играят нагоре надолу.Чак когато загрее се успокояват.Също така когато в движение изключа от скорост,оборотите забиват под 800(почти гасне)след което се нормализират.Може ли това да е от зацапан дебитомер или някой от филтрите (горивен или въздушен) да е задръстен?Помагайте кой с каквото може!
Коментар
-
Колеги искам да попитам нормално ли е при спускане по наклони без газ както е студено на вън, да изстива колата до последната черта преди средата, и като и подам газ си заковава по средата , защото ми направи впечатление преди седмица като пътувах варна - ловеч, и на старата ми самара беше така, но все пак да питам? И като пътувах имах доста разреден концентрат за чистачки с вода в съда , та ми замръзваха дюзите на капака къде пръска, та се наложи да ги захапвам с уста и да ги чистя с кламер, налях и на една бензиностанция готов разтвор, че нямаха концентрат, но проблема продължи, ще трябва да и зема някакъв добър концентрат за минусови температури поне -20С, колата е стило 1.6!?
Коментар
-
стило
Днеска закарах стилото на майстор за смяна на датчик темпетарура,оказа се че трябва да сменим първо датчик распределителен вал и тогава да се пристъпи към смяна на втория датчик(така ми казаха в сервиза).Направили са му пълна диагностика.Въпроса ми е:дали може да се смени само датчика темп.или има нещо опщо с въпросния распределителен вал та трябва първо него да сменим,и някой знаели каде се намира въпросният датчик темп.Благодаря ви предварително за помоща.FIAT STILO 1.2 16 V.
Коментар
-
Re: стило
ekna написа:Днеска закарах стилото на майстор за смяна на датчик темпетарура,оказа се че трябва да сменим първо датчик распределителен вал и тогава да се пристъпи към смяна на втория датчик(така ми казаха в сервиза).Направили са му пълна диагностика.Въпроса ми е:дали може да се смени само датчика темп.или има нещо опщо с въпросния распределителен вал та трябва първо него да сменим,и някой знаели каде се намира въпросният датчик темп.Благодаря ви предварително за помоща.
Коментар
-
svetljotod написа:Колеги искам да попитам нормално ли е при спускане по наклони без газ както е студено на вън, да изстива колата до последната черта преди средата, и като и подам газ си заковава по средата , защото ми направи впечатление преди седмица като пътувах варна - ловеч, и на старата ми самара беше така, но все пак да питам?
Коментар
-
Не знам, ще видим как ще се държи при следващото пътуване, това изстиване се получаваше като съм на 5та и без газ 2-3 км с 70-80 кмч, иначе като и подам газ за 5-10 секунди си заковава на средата, така беше сега се сещам преди Нова Година, като се връщах от беклемето ама там пък 50-60 кмч без газ 15-20 км, и после още в троян закова на средата и си стоя там до Ловеч още 30км! Ако има пак проблеми ще пиша!
Коментар
-
Emzo, по думите ти излиза че като ти загрее двигателя стрелката ти цепи десятката и не мърда оттам, без значение в задръстване ли караш или по магистрала, настъпваш ли я или караш по-икономично, плюс или минус трийсе градуса е навън. При мен има значение, в минусови температури и в задръстването първо бавно загрява, второ връща малко стрелката назад когато са ниски оборотите повече време. Елементарната топлотехника казва че за загряване и охлаждане имат значение всички тези неща. Ако имаш лоши условия за повишаване на температурата и достатъчно силно охлаждане къде е връзката с това дали е нов термостата?FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар