iakvvu написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз да се включа за лафа за фаровете.. ако искате да видите колко е макс осветеността и ако говорите за ХАЛОГЕНИ което според мен е нередно.. по правилното е допълнително осветление.. което е в най-крайната позиция на фара, то пуснете допълнителните с късите и дръпнете лоста като за светлинен клаксон тогав аще видите колко светлина ще дойде. Истината е че не е.. толкова зле на дълги и тези допълнителните. Каква е според това което аз съм видял на нашата кола осветеността - крушките са: на дълги - Osram Night breaker , на къси Philips X-treme power, на допълнителните Philips - нормални. Пускайки късите има определена зона настрани и напред която бива осветена.Пускайки допълнителните се добавя малко повече светлина разширявайки потока настрани и добавяйки малко горница на около 10м пред автомобила ви.. Ако пуснете дългите специална зона от рефлектора на дългите добавя повече светлина настрани.Идеята според мен да се изключват къстите при пуснати допълнителни и дътлги е да се намали консумацията , температурата и най-вече е безмислено да се засилва светлината около късите след като така или иначе на дълги се предполага че погледа ще ви е на повече от 30 метра а осветеността не е лоша дори само на допълнителни. И понеже аз съм ги пробвал в силен снеговалеж и мъгла.. няма особено подобрение във видимостта с тях за това ми се върти в главата какво би станало ако махнем капачето пред тях и ги вържем заедно с дългите .. тоест.. даваме дълги, пускат се тези допълнителните и дългите и изгасват късите.. :D Само дето май фара не подлежи на разглабяне ако и да има тези щипки отгоре и отдолу уж предразполагащи разглабянеOт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
emzo написа:На някой нещо да му се е счупило ? А само да се е оправило ? Радо, братле, не намери ли перформънс нозълс за Стильо.Одеве vsd ме светна, че нашата турбина била същата като на мултдиджет 140.
Коментар
-
Дюзите май не трябва нещо кой знае какво да се търси. Тези на 150 моделите май са различни и са достатъчни за 240 hp което е прееедостатъчно, като се има в предвид че 115 мотора реално неможе да стигне 200 hp посмъртно. Затова съм се отказал да търся.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Като вземем предвид нещо подобноhttp://www.youtube.com/watch?v=M5P0IhkzeHMсъщо и товаhttp://www.youtube.com/watch?v=xmknBtK0WJUс по-голяма турбинка, сигурно може доста да се доближи до 200, поне по вървене. Щом тази от второто клипче се опира на купе 2.0 турбо, значи не е малко надута.Преди да кажете че купето не върви, вижте този клип на същото купе.http://www.youtube.com/watch?v=Bxqfz...ure=channelPS: До колкото знам колите от alfa 147 jtd cup са 1,9 8 клапана.
Коментар
-
Мерси за информацията, която всички вече знаем. С това искаш да кажеш че 1,9 8v не може да качи повече от 120 коня, или просто констатираш нещо.За да не съм оффтопик, ето няколко линка. Инфото може да помогне на някой, който е решил да прави тунинг на jtd 115 коня, иначе линковете са за алфа. Ако решите че се цапа темата, ги изтрийте.Та този двигател, който е на стилото 1,9 jtd 8v както знаете се слага и на алфа 147. От 2002 насам, се провежда Alfa 147 JTD CUP. Там е сложен същия този 1,9 8 клапана, само че за германския шампионат е направен на 160 коня и 320 Nm.http://alfaamore.hu/tipusok/147jtdcu...238.htmlТук там се среща и информация за същия като 180 коняhttp://www.interracef1.de/en/offer/r...p.htmlТова дали от този двигател може или не може да се изкарат повече от 120 коня, няма да го коментирам.
Коментар
-
Аз не съм имал в пред вид състезателни уникати от рода на:Ein Dieselmotor im Rennwagen? Warum nicht?, fragte sich Alfa Romeo und schuf kurzerhand den 147 JTD Cup. Was der 160-PS-Renn-Diesel kann, zeigt ein Vergleich mit seinem Serienbruder auf der Piste in Oschersleben.В този текст изрично е казно:"Един дизелмотор като състезателна кола?Защо не?..................Не че не може,но разлика от кола за състезания и нормално ползване-огромна.В програмата на предлаганите нормални коли на Фиат и Алфа всичко което е над 120 PS е 16V DOHC.А който иска може да си прави експерименти всякакви.
Коментар
-
Проблем
Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
Re: Проблем
icodesi написа:Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!Не чети постовете ми.Колкото по малко ги четеш,по малко ще се дразниш.Лошото при теб е че искаш да ги четеш.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Re: Проблем
radoslavp написа:icodesi написа:Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!
Коментар
-
Re: Проблем
icodesi написа:Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: Проблем
iakvvu написа:icodesi написа:Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно...'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар