Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    iakvvu написа:
    В никакъв случай не мога да кажа че диаграмата на осветеност на халогените покрива тази на късите.Мога да претендирам че фаровете ми са настроени идеално и ефективноста на халогените спрямо късите на Стилото аз я определям на около 15-20%.Халогените успяват да разширят осветеното поле,но не и да добавят светлинен поток към основният.Така че комбинацията халогени + дълги светлини на Стилото за мен не е ефективна за водача.Иска ми се и други колеги със Стило да споделят мнение.Впечетленията ми от халогените на други модели и марки са далеч по добри от тези на любимото Стило.
    Абсолютно си прав!Напълно споделям твоето мнение!
    Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

    Коментар


      Аз да се включа за лафа за фаровете.. ако искате да видите колко е макс осветеността и ако говорите за ХАЛОГЕНИ което според мен е нередно.. по правилното е допълнително осветление.. което е в най-крайната позиция на фара, то пуснете допълнителните с късите и дръпнете лоста като за светлинен клаксон тогав аще видите колко светлина ще дойде. Истината е че не е.. толкова зле на дълги и тези допълнителните. Каква е според това което аз съм видял на нашата кола осветеността - крушките са: на дълги - Osram Night breaker , на къси Philips X-treme power, на допълнителните Philips - нормални. Пускайки късите има определена зона настрани и напред която бива осветена.Пускайки допълнителните се добавя малко повече светлина разширявайки потока настрани и добавяйки малко горница на около 10м пред автомобила ви.. Ако пуснете дългите специална зона от рефлектора на дългите добавя повече светлина настрани.Идеята според мен да се изключват къстите при пуснати допълнителни и дътлги е да се намали консумацията , температурата и най-вече е безмислено да се засилва светлината около късите след като така или иначе на дълги се предполага че погледа ще ви е на повече от 30 метра а осветеността не е лоша дори само на допълнителни. И понеже аз съм ги пробвал в силен снеговалеж и мъгла.. няма особено подобрение във видимостта с тях за това ми се върти в главата какво би станало ако махнем капачето пред тях и ги вържем заедно с дългите .. тоест.. даваме дълги, пускат се тези допълнителните и дългите и изгасват късите.. :D Само дето май фара не подлежи на разглабяне ако и да има тези щипки отгоре и отдолу уж предразполагащи разглабяне
      Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

      Коментар


        На някой нещо да му се е счупило ? А само да се е оправило ? Радо, братле, не намери ли перформънс нозълс за Стильо.Одеве vsd ме светна, че нашата турбина била същата като на мултдиджет 140.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          На някой нещо да му се е счупило ? А само да се е оправило ? Радо, братле, не намери ли перформънс нозълс за Стильо.Одеве vsd ме светна, че нашата турбина била същата като на мултдиджет 140.
          Tурбината може и да е същата,на дюзите ще им намериш перформънса,но мултиджет 140 е 16V DOHC и още доста разлики има със Стильо....

          Коментар


            Утрепа всичко детско в мен
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Дюзите май не трябва нещо кой знае какво да се търси. Тези на 150 моделите май са различни и са достатъчни за 240 hp което е прееедостатъчно, като се има в предвид че 115 мотора реално неможе да стигне 200 hp посмъртно. Затова съм се отказал да търся.
              '08 Alfa Romeo 147 Q2
              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

              Коментар


                Като вземем предвид нещо подобноhttp://www.youtube.com/watch?v=M5P0IhkzeHMсъщо и товаhttp://www.youtube.com/watch?v=xmknBtK0WJUс по-голяма турбинка, сигурно може доста да се доближи до 200, поне по вървене. Щом тази от второто клипче се опира на купе 2.0 турбо, значи не е малко надута.Преди да кажете че купето не върви, вижте този клип на същото купе.http://www.youtube.com/watch?v=Bxqfz...ure=channelPS: До колкото знам колите от alfa 147 jtd cup са 1,9 8 клапана.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  Всички двигатели 1,9 ЖТД на Фиат,Ланча и Алфа с 8V са макс 120 кс.Това е тавана на този двигател за нормалните производители.Всичко над тази мощност е 16V DOHC.Включително и тези от 140 и 150 кс.За 2,4 ЖТД-200 кс,е20V DOHC.Toва важи и за моделите 147 и 159- 150 кс.

                  Коментар


                    Мерси за информацията, която всички вече знаем. С това искаш да кажеш че 1,9 8v не може да качи повече от 120 коня, или просто констатираш нещо.За да не съм оффтопик, ето няколко линка. Инфото може да помогне на някой, който е решил да прави тунинг на jtd 115 коня, иначе линковете са за алфа. Ако решите че се цапа темата, ги изтрийте.Та този двигател, който е на стилото 1,9 jtd 8v както знаете се слага и на алфа 147. От 2002 насам, се провежда Alfa 147 JTD CUP. Там е сложен същия този 1,9 8 клапана, само че за германския шампионат е направен на 160 коня и 320 Nm.http://alfaamore.hu/tipusok/147jtdcu...238.htmlТук там се среща и информация за същия като 180 коняhttp://www.interracef1.de/en/offer/r...p.htmlТова дали от този двигател може или не може да се изкарат повече от 120 коня, няма да го коментирам.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      Аз не съм имал в пред вид състезателни уникати от рода на:Ein Dieselmotor im Rennwagen? Warum nicht?, fragte sich Alfa Romeo und schuf kurzerhand den 147 JTD Cup. Was der 160-PS-Renn-Diesel kann, zeigt ein Vergleich mit seinem Serienbruder auf der Piste in Oschersleben.В този текст изрично е казно:"Един дизелмотор като състезателна кола?Защо не?..................Не че не може,но разлика от кола за състезания и нормално ползване-огромна.В програмата на предлаганите нормални коли на Фиат и Алфа всичко което е над 120 PS е 16V DOHC.А който иска може да си прави експерименти всякакви.

                      Коментар


                        Проблем

                        Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!
                        Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

                        Коментар


                          Re: Проблем

                          icodesi написа:
                          Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!
                          Колата ремапвана ли е ? Ако не може да имаш проблем с overboost соленоида, колата пренадува engine check-a светва, тогава се губи мощност (влизаш в такъв режим), до момента в който не натиснеш съединител и не подадеш наново газ. Обикновенно колкото по-висока е предавката толко по-ниски са оборотите на които пренадува, като за 4-та след 2к е нормално да прави този номер.Датчика за температура ти се намира в лявото (на водача) огледало за задно виждане.П.С. Stefan Hadjov колкото по-малко пишеш в тази тема толко по-добре, игнорирай я (да се приеме като съвет).П.С.С.
                          Не чети постовете ми.Колкото по малко ги четеш,по малко ще се дразниш.Лошото при теб е че искаш да ги четеш.
                          Принуждаваш ни да ги четем с глупостите си, затова направих забележка. Така освен на мен правиш услуга и на много други.
                          '08 Alfa Romeo 147 Q2
                          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                          Коментар


                            Re: Проблем

                            radoslavp написа:
                            icodesi написа:
                            Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно!Това се случва за секунда след което лампата угасва но колата забива муцуна.Като изчакам малко всичко се оправя все едно че нищо не е било!Какъв може да е проблема,някой може би се е сблъсквал такова нещо!Също така някой знае ли къде се намира датчика за външната температура,защото при +3,4 на мен ми изписва -11,-12 градуса!
                            Колата ремапвана ли е ? Датчика за температура ти се намира в лявото (на водача) огледало.П.С. Stefan Hadjov колкото по-малко пишеш в тази тема толко по-добре, игнорирай я.
                            Не чети постовете ми.Колкото по малко ги четеш,по малко ще се дразниш.Лошото при теб е че искаш да ги четеш.

                            Коментар


                              Re: Проблем

                              icodesi написа:
                              Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно...
                              При мен е нещо подобно с тази разлика,че го прави само когато е мокро,независи от това на коя предавка съм и се проявявя при около 3000 оборота.Рабрах от къде е проблема и ще го споделя.Соленоида на турбината(клапан който управлява вакуума за геометрята на турбото).При мен е сложен ниско долу под кутията на акумулатора и когато вседствие на минаването през локви или намокряне по друга причина,не разтоварва турбината.Има един отвор който се явява като отдушник за клапата в соленоида.Пълни се с вода и съответно затруднява движението на клапата(която е тънка мембрана).Така MAP-а отчита пренадуване и светва лампата.До колкото разбрах при различните поколения Стило JTD,този соленоид е монтиран на различни места.Е аз имам късмета да е ниско долу и да си бера ядовете.Единствено спасение е преместването му на сухо място.Това го направих и сега чакам мокро(дъждовно) време. Пак казвам-така е при мен.Успех!
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                Re: Проблем

                                iakvvu написа:
                                icodesi написа:
                                Колеги,имам един проблем!На няколко пъти ми се случва когато ускорявам на 4-та предавка,при превишаване на 2000 об. святка лампата за проблем в двигателя(червената) и изписва Engine Felture или нещо подобно...
                                При мен е нещо подобно с тази разлика,че го прави само когато е мокро,независи от това на коя предавка съм и се проявявя при около 3000 оборота.Рабрах от къде е проблема и ще го споделя.Соленоида на турбината(клапан който управлява вакуума за геометрята на турбото).При мен е сложен ниско долу под кутията на акумулатора и когато вседствие на минаването през локви или намокряне по друга причина,не разтоварва турбината.Има един отвор който се явява като отдушник за клапата в соленоида.Пълни се с вода и съответно затруднява движението на клапата(която е тънка мембрана).Така MAP-а отчита пренадуване и светва лампата.До колкото разбрах при различните поколения Стило JTD,този соленоид е монтиран на различни места.Е аз имам късмета да е ниско долу и да си бера ядовете.Единствено спасение е преместването му на сухо място.Това го направих и сега чакам мокро(дъждовно) време. Пак казвам-така е при мен.Успех!
                                И аз за същото говоря, iakvvu ти си обяснил точната причина за тази болест на Стилото. Тя си е хронична за повечето дизелови Стила. Само да отбележа при калпав ремап се наблюдава абсолютно същото поведение. Този който е мапвал задава прекалено висок надув на турбината, при ускорение турбината надува пик над 1.5 бара с което check engine-a светва на момента и колата вирва нос.
                                '08 Alfa Romeo 147 Q2
                                ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                                Коментар

                                Working...
                                X