Коцев си свирка и хич го нее, че си имате проблеми с паленето . :D Гаража ми е топъл, бастър-копче и одма пали, ходих си и до ранчото /с. Къкрина / в неделя . Всичко на шест. :D Незнам само дали от големия студ или от термостата да е, но на връщане от ранчото температурата не можа да мине след първата чертичка . Може би че е все понанадолнище пътуването, защото като влязох в града и докато си стигнах до жилището, чак тогава отиде стрелката на средата . Та сега тая неделя като ще е по топло пак ще видя каква ще е температурата и дали напролет няма да се наложи пак да правя оная операция. Малко за смях работа, но бях забравил, че имам и Мерцедес та днеска като отидох в другия гараж ми притъмня пред очите.Не бях го палил от Коледа . Влезнах в колата, чукнах и веднага запали и замърка както само Мерц си мърка. Та го изкарах и него днеска да подиша чист въздух и малко да му разкърша кокалите. То покрай Стилото го бях забравил него, но се оказа верна машинка. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.
Коментар
-
Не обърнах внимание за оборотите, да си призная.Ако пак се застуди ще проверя.Един такъв имаи май са 2 такива отзадТози на ск. кутия, който смених беше идеално здрав.Нито напукано, нито скъсано, просто каучука беше адски твърд.Ето инфо за него:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44299 Сигурно почти всички сме го сменили и наистина ефект имаше огромен.А това TDI след 2000г ли е било, че не знам КАН-а, след коя година ги "оплете/обхвана" ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
iakvvu написа:Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Двата основни тампона са кръгли като и на двата гумата е прекалено малко.На новият тампон,който излиза като реплейсмънт за скоростанта кутия е направен с чувствително по голямо количество гума и е по мек за разлика от оригиналните които се свалят.По отношение на предният тампон ми направи впечетление че освен малкото гума има голям просвет в тампона,който по моетму позволява на двигателя да вибрира,без да са създадени в него добри условия за погасянето на тези вибрации.Липсва и малката щанга с тампоните която при старите дизели на Фиат груп се явяваше четвърта упорна точка в горната част на двигателя(обикновено захваната в близост до ангренажната кутия)и до голяма степен както погася вибрации,така и ограничава посукването на мотора.Старият тип тампони бяха чашки пълни с много гума(това са предният и задниат тампон),а долните откъм купето доста по големи и здрави като конструкция(поне на пръв поглед)AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emzo написа:iakvvu написа:Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Двата основни тампона са кръгли като и на двата гумата е прекалено малко.На новият тампон,който излиза като реплейсмънт за скоростанта кутия е направен с чувствително по голямо количество гума и е по мек за разлика от оригиналните които се свалят.По отношение на предният тампон ми направи впечетление че освен малкото гума има голям просвет в тампона,който по моетму позволява на двигателя да вибрира,без да са създадени в него добри условия за погасянето на тези вибрации.Липсва и малката щанга с тампоните която при старите дизели на Фиат груп се явяваше четвърта упорна точка в горната част на двигателя(обикновено захваната в близост до ангренажната кутия)и до голяма степен както погася вибрации,така и ограничава посукването на мотора.Старият тип тампони бяха чашки пълни с много гума(това са предният и задниат тампон),а долните откъм купето доста по големи и здрави като конструкция(поне на пръв поглед)
Коментар
-
В случаят тежеста я поемат тампона на първата снимка на emzo и този който е така обсъждан(на скоростната кутия).Посукването на мотора го поемат тампоните в долният край на двигателя,два на брой,разположени един до друг през около 20 см.,които са като на втората снимка.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:В случаят тежеста я поемат тампона на първата снимка на emzo и този който е така обсъждан(на скоростната кутия).Посукването на мотора го поемат тампоните в долният край на двигателя,два на брой,разположени един до друг през около 20 см.,които са като на втората снимка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар