Крайният резултат е:разглобено табло с уредите и 100% достъп до спойките по платката.Ако има ентусиасти да си сменят цвета на подсветрката трябва да имат предвид,че процедурата до тук е същата за да си осигурят достъп до светодиодите осигуряващи я.Няма световоди,а единствено добре разпределени свето-диоди с фиксиран цвят.Местата заградени с червено са спойките необходими да се разпоят за да се освободят двигателчетата за съответните уреди,а този изглед е аналогичен на изгледа на уредите поставени в колата.Местата заградени със зелено са осите на уредите.Имайте впредвид че всеки двигател се държи с 4 спойки и е добре при разпояването има да се използва вакуум помпа и поялник не повече от 100 вата,защото повърхноста на платката е наситена с тънки пътеки които много лесно се унищожават,а тогава ваче ще ви трябва ново табло
За да сменя двигателчето цялата процедура я повторих и с таблото втора употреба което получих.От моето табло извадих дефектиралото моторче,а от новодошлото извадих здравото и го запоих отново на моето си табло.Така успях да запазя процесорната част,която комуникира по CAN линията с компютъра на двигателя и отделните системи на колата,както и да си запазя моат си километраж разграфен до 240.
![Wink](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Коментар