Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крайният резултат е:разглобено табло с уредите и 100% достъп до спойките по платката.Ако има ентусиасти да си сменят цвета на подсветрката трябва да имат предвид,че процедурата до тук е същата за да си осигурят достъп до светодиодите осигуряващи я.Няма световоди,а единствено добре разпределени свето-диоди с фиксиран цвят.Местата заградени с червено са спойките необходими да се разпоят за да се освободят двигателчетата за съответните уреди,а този изглед е аналогичен на изгледа на уредите поставени в колата.Местата заградени със зелено са осите на уредите.Имайте впредвид че всеки двигател се държи с 4 спойки и е добре при разпояването има да се използва вакуум помпа и поялник не повече от 100 вата,защото повърхноста на платката е наситена с тънки пътеки които много лесно се унищожават,а тогава ваче ще ви трябва ново табло За да сменя двигателчето цялата процедура я повторих и с таблото втора употреба което получих.От моето табло извадих дефектиралото моторче,а от новодошлото извадих здравото и го запоих отново на моето си табло.Така успях да запазя процесорната част,която комуникира по CAN линията с компютъра на двигателя и отделните системи на колата,както и да си запазя моат си километраж разграфен до 240.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Нещо съществено което ми направи впечетление и по двете платки: имаше окиси и по двете повърхности на платките,като аз си мисля че са вследствие на конденз който се образува в по хладните дни.Добре че до момента това не е рефлектирало при някой колега,но това не трябва да ви успокоява,защото може да доведе до проблеми.Сглобяването е обратно на описаното разглобяване,като тънкоста е в поставянето на стрелките.По начина по който ги свалих,така и ги поставих с тази разлика че при поставянето ги притисках по осите.Ако се разминете веднъж с марките които сте оставили за върховете на стрелките,не се притесняваъте,завъртете още един оборот по посока обратна на часовниковата стрелка за да го фиксирате,без да дърпате или притискате.Успех на всеки който се захваща!!!
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        Здравейте колеги, поздравления за успешната смяна на моторчето на уреда за температурата. Онзи ден ти писах за моя проблем с двете стрелки на температурата и горивото на Стило 1.4 бензин. Споделих моя проблем с колегите от офиса където работя и те ме посъветваха да ида и направя една пълна диагностика в представителите на фиат във Пловдив, и те да ми кажат какъв е точно моя проблем и ако има още нещо също да го открият. Възможно ли е при мен проблемът със стрелките да е, че не идва никакъв ток към моторчетата на уредите, понеже при даване на контакт стрелките на температурата и горивито не помръдват въобще. Имаме фирмен фиат мареа 1.8 бензин, преди извесно време обортомера не отчиташе нищо, след това и напарвихме диагностика във фиат пловдив и се оказа, че е имало окислени кабели и не е имало довра връзка. При мареата минахме тънко, с около 80лв. Дали и при мене може да се окаже нещо подобно. Може ли да ми кажеш за колко взе старото табло.

        Коментар


          стило

          Колеги,въпрос за датчик температура,каде се намира и лесен ли е за смяна(дали мога сам да го сменим).Компютера ми показва COOLANT-SENSOR TEMPERATURE.
          FIAT STILO 1.2 16 V.

          Коментар


            JTD users - като палите под -4гр., тресе ли вътре яко ?Държи ли по-високи обороти ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Тази сутрин при -10 градуса (според термометъра на колата, според съобщенията по радиото - още няколко градуса надолу):- Наистина в първите секунди след запалване задържа 1000 об./мин. Но още при първото спиране след 100-200 м. оборотите вече си бяха обичайните. За първи път виждам да държи (макар и за малко) по-високи обороти на празен ход.- За тресенето - може би има една идея повече вибрации, но мисля че повечето шофьори (поне тези, които не се заслушват много, много) вероятно не биха и забелязали. Съответно двигателят ми се струва мааалко по-шумен в първите минути (едва ли е изненадващо!).- При първо палене при температури под -5 градуса прави примерно 1 оборот в повече преди да запали.Накратко: никакви проблеми в студовете. :P
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                Аз съм сменял само тампона на ск. кутия, но ако и другите са от същия каучук като стария - това обяснява тресенето, когато е студено.Иначе дотук на 3 коли държат по около 1000рпм.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  emzo написа:
                  Аз съм сменял само тампона на ск. кутия, но ако и другите са от същия каучук като стария - това обяснява тресенето, когато е студено.Иначе дотук на 3 коли държат по около 1000рпм.
                  Не е задължително тресенето да е от тампоните на двигателя.Провери си дали подгревните свещи продължават да работят и след стартирането.А може и да е от дюза/и.Нормално е под 0 гр.двигателя да работи при завишени обороти на празен ход.Така е по програма.

                  Коментар


                    То при мен може и от маховик да е, дюзите са с нови разпръсквачи и този път тествани на стенд.Така че поне тях не подозирам.Общо взето смея да твърдя, че Стило са с доста детски болести и болежки като цяло.Твърдение базирано върху няколко коли
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Общо взето смея да твърдя, че Стило са с доста детски болести и болежки като цяло.Твърдение базирано върху няколко коли
                      Повече ли са от на Браво/а или едни за сметка на други.

                      Коментар


                        Лично аз не познавам Браво/а,защото не съм имал такива.Опита ми се базира на Мареа,Пунто 1,няколкото алфи които съм имал и сега Стило.Мога да кажа че освен в двигателя италианците не си личат в Стилото като автомобил.Колкото и стил да има в името му,той не е италианският който има в другите коли карани от мен до сега.Днес във варна в 8,30 температура (-12) по термометър на колата,брат ми пали Мареа 2,4 ТД и няма повишени вибрации.Аз паля Стилото при (-10) по същото време и колата тресе малко повече от нормалното,обороти-1000(умишлено ги гледах изхождайки от разговора ни вчера с emzo) и след около 2-3 километра каране всичко е нормално,макар че вчера се успокиха само за 10 метра преместване.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          Тая сутрин -11 показваше термометъра, колата си запали без проблем, една идея по-различен е шума но това е съвсем закратко. След паленето си държа 1000об., както винаги при студено време, дори си мисля че в зависимост от колко минус градуса са различни оборотите "в плюс" тъй като при по-малките студове не стигаше до 1000. Очевидно е, че е заложено в софтуера. Допълнителни вибрации при мен няма. Яд ме е че разстоянието което изминавам до работата е малко и двигателя не може да загрее добре, най-много едно деление преди средата, тъкмо почне да се усеща топлото и пристигам. С две думи - проблеми нямам с изключение на това че влизам през задната врата. Много дразнещ и тъп проблем. Разглабях дръжката отвън смазвах жилото с литева грес, вд40 ама йок - на минус 4 замръзва и край. Сега намазах с графитна смазка, ама не тая надежди
                          FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                          Коментар


                            Stefan Hadjov написа:
                            emzo написа:
                            Общо взето смея да твърдя, че Стило са с доста детски болести и болежки като цяло.Твърдение базирано върху няколко коли
                            Повече ли са от на Браво/а или едни за сметка на други.
                            Твърдо - ДА !!!Повече са.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              cho написа:
                              Тая сутрин -11 показваше термометъра, колата си запали без проблем, една идея по-различен е шума но това е съвсем закратко. След паленето си държа 1000об., както винаги при студено време, дори си мисля че в зависимост от колко минус градуса са различни оборотите "в плюс" тъй като при по-малките студове не стигаше до 1000. Очевидно е, че е заложено в софтуера. Допълнителни вибрации при мен няма. Яд ме е че разстоянието което изминавам до работата е малко и двигателя не може да загрее добре, най-много едно деление преди средата, тъкмо почне да се усеща топлото и пристигам. С две думи - проблеми нямам с изключение на това че влизам през задната врата. Много дразнещ и тъп проблем. Разглабях дръжката отвън смазвах жилото с литева грес, вд40 ама йок - на минус 4 замръзва и край. Сега намазах с графитна смазка, ама не тая надежди
                              За да няма тресене след студения старт е много важно как работят свещите,защото те остават включени и след старта за известно време и функцията им е точно тази, да подпомогнат самозапалването на горивната смес,защото този студен режим за дизела е най тежкия работен такъв.Това че работят не значи че работят както трябва.Поставете един мултицет на напрежение и измерете сутрин в режим на подгряване колко волта показва,и след стартиране-също.А може и по време на стартиране.Ще отчетете три различни величини.-в режим на подгряване не по малко от 11,5 волта при добър акумулатор.-в режим на стартиране-не под 10 волта-след стартиране-не под 13 волта.Отчетете ли по ниски напрежения има проблем в релето,лоши контактни връзки,кабели,предпазител и др.И на края свеща може да показва че е здрава,напрежение нормално но може и да не грее нормално.

                              Коментар


                                Stefan Hadjov написа:
                                За да няма тресене след студения старт е много важно как работят свещите,защото те остават включени и след старта за известно време и функцията им е точно тази, да подпомогнат самозапалването на горивната смес,защото този студен режим за дизела е най тежкия работен такъв.
                                За Стило JTD 115 това време е 3,5 минути.Мерено от мен на абсолютно студен мотор и при температури 0 градуса,-5 градуса и -10 градуса.При топъл мотор съответно по-малко време за подгрев след запалване на двигателя взависимост от температурата му,отново при същите външни температури.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X