Крайният резултат е:разглобено табло с уредите и 100% достъп до спойките по платката.Ако има ентусиасти да си сменят цвета на подсветрката трябва да имат предвид,че процедурата до тук е същата за да си осигурят достъп до светодиодите осигуряващи я.Няма световоди,а единствено добре разпределени свето-диоди с фиксиран цвят.Местата заградени с червено са спойките необходими да се разпоят за да се освободят двигателчетата за съответните уреди,а този изглед е аналогичен на изгледа на уредите поставени в колата.Местата заградени със зелено са осите на уредите.Имайте впредвид че всеки двигател се държи с 4 спойки и е добре при разпояването има да се използва вакуум помпа и поялник не повече от 100 вата,защото повърхноста на платката е наситена с тънки пътеки които много лесно се унищожават,а тогава ваче ще ви трябва ново табло За да сменя двигателчето цялата процедура я повторих и с таблото втора употреба което получих.От моето табло извадих дефектиралото моторче,а от новодошлото извадих здравото и го запоих отново на моето си табло.Така успях да запазя процесорната част,която комуникира по CAN линията с компютъра на двигателя и отделните системи на колата,както и да си запазя моат си километраж разграфен до 240.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нещо съществено което ми направи впечетление и по двете платки: имаше окиси и по двете повърхности на платките,като аз си мисля че са вследствие на конденз който се образува в по хладните дни.Добре че до момента това не е рефлектирало при някой колега,но това не трябва да ви успокоява,защото може да доведе до проблеми.Сглобяването е обратно на описаното разглобяване,като тънкоста е в поставянето на стрелките.По начина по който ги свалих,така и ги поставих с тази разлика че при поставянето ги притисках по осите.Ако се разминете веднъж с марките които сте оставили за върховете на стрелките,не се притесняваъте,завъртете още един оборот по посока обратна на часовниковата стрелка за да го фиксирате,без да дърпате или притискате.Успех на всеки който се захваща!!!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Здравейте колеги, поздравления за успешната смяна на моторчето на уреда за температурата. Онзи ден ти писах за моя проблем с двете стрелки на температурата и горивото на Стило 1.4 бензин. Споделих моя проблем с колегите от офиса където работя и те ме посъветваха да ида и направя една пълна диагностика в представителите на фиат във Пловдив, и те да ми кажат какъв е точно моя проблем и ако има още нещо също да го открият. Възможно ли е при мен проблемът със стрелките да е, че не идва никакъв ток към моторчетата на уредите, понеже при даване на контакт стрелките на температурата и горивито не помръдват въобще. Имаме фирмен фиат мареа 1.8 бензин, преди извесно време обортомера не отчиташе нищо, след това и напарвихме диагностика във фиат пловдив и се оказа, че е имало окислени кабели и не е имало довра връзка. При мареата минахме тънко, с около 80лв. Дали и при мене може да се окаже нещо подобно. Може ли да ми кажеш за колко взе старото табло.
Коментар
-
Тази сутрин при -10 градуса (според термометъра на колата, според съобщенията по радиото - още няколко градуса надолу):- Наистина в първите секунди след запалване задържа 1000 об./мин. Но още при първото спиране след 100-200 м. оборотите вече си бяха обичайните. За първи път виждам да държи (макар и за малко) по-високи обороти на празен ход.- За тресенето - може би има една идея повече вибрации, но мисля че повечето шофьори (поне тези, които не се заслушват много, много) вероятно не биха и забелязали. Съответно двигателят ми се струва мааалко по-шумен в първите минути (едва ли е изненадващо!).- При първо палене при температури под -5 градуса прави примерно 1 оборот в повече преди да запали.Накратко: никакви проблеми в студовете. :Pex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
emzo написа:Аз съм сменял само тампона на ск. кутия, но ако и другите са от същия каучук като стария - това обяснява тресенето, когато е студено.Иначе дотук на 3 коли държат по около 1000рпм.
Коментар
-
Лично аз не познавам Браво/а,защото не съм имал такива.Опита ми се базира на Мареа,Пунто 1,няколкото алфи които съм имал и сега Стило.Мога да кажа че освен в двигателя италианците не си личат в Стилото като автомобил.Колкото и стил да има в името му,той не е италианският който има в другите коли карани от мен до сега.Днес във варна в 8,30 температура (-12) по термометър на колата,брат ми пали Мареа 2,4 ТД и няма повишени вибрации.Аз паля Стилото при (-10) по същото време и колата тресе малко повече от нормалното,обороти-1000(умишлено ги гледах изхождайки от разговора ни вчера с emzo) и след около 2-3 километра каране всичко е нормално,макар че вчера се успокиха само за 10 метра преместване.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Тая сутрин -11 показваше термометъра, колата си запали без проблем, една идея по-различен е шума но това е съвсем закратко. След паленето си държа 1000об., както винаги при студено време, дори си мисля че в зависимост от колко минус градуса са различни оборотите "в плюс" тъй като при по-малките студове не стигаше до 1000. Очевидно е, че е заложено в софтуера. Допълнителни вибрации при мен няма. Яд ме е че разстоянието което изминавам до работата е малко и двигателя не може да загрее добре, най-много едно деление преди средата, тъкмо почне да се усеща топлото и пристигам. С две думи - проблеми нямам с изключение на това че влизам през задната врата. Много дразнещ и тъп проблем. Разглабях дръжката отвън смазвах жилото с литева грес, вд40 ама йок - на минус 4 замръзва и край. Сега намазах с графитна смазка, ама не тая надеждиFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
cho написа:Тая сутрин -11 показваше термометъра, колата си запали без проблем, една идея по-различен е шума но това е съвсем закратко. След паленето си държа 1000об., както винаги при студено време, дори си мисля че в зависимост от колко минус градуса са различни оборотите "в плюс" тъй като при по-малките студове не стигаше до 1000. Очевидно е, че е заложено в софтуера. Допълнителни вибрации при мен няма. Яд ме е че разстоянието което изминавам до работата е малко и двигателя не може да загрее добре, най-много едно деление преди средата, тъкмо почне да се усеща топлото и пристигам. С две думи - проблеми нямам с изключение на това че влизам през задната врата. Много дразнещ и тъп проблем. Разглабях дръжката отвън смазвах жилото с литева грес, вд40 ама йок - на минус 4 замръзва и край. Сега намазах с графитна смазка, ама не тая надежди
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:За да няма тресене след студения старт е много важно как работят свещите,защото те остават включени и след старта за известно време и функцията им е точно тази, да подпомогнат самозапалването на горивната смес,защото този студен режим за дизела е най тежкия работен такъв.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар