Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Re: Да опознаем Фиат Стило!

    Здравейте,моля да ме извините ако не пиша на точното място. Имам лек проблем със таблото и по-точно стрелките на горивото и температурата на водата. Оказа се че не работят и си седат в крайно ляво, макар че съм заредил с гориво и съм е карал достатъчно за да загрее. Бях на майстор и се оказа че датчика за температурата на водата е изправен. Майстора ми каза че щом и двете стрелки не отчитат, причината е обща. Стилото е 2003 г. четити врати, 1.4 бензин. Благодаря ви предварително.

    Коментар


      Re: Да опознаем Фиат Стило!

      infinitiv написа:
      Здравейте,моля да ме извините ако не пиша на точното място. Имам лек проблем със таблото и по-точно стрелките на горивото и температурата на водата. Оказа се че не работят и си седат в крайно ляво, макар че съм заредил с гориво и съм е карал достатъчно за да загрее. Бях на майстор и се оказа че датчика за температурата на водата е изправен. Майстора ми каза че щом и двете стрелки не отчитат, причината е обща. Стилото е 2003 г. четити врати, 1.4 бензин. Благодаря ви предварително.
      Ето колега :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53177,а може при теб да е и нещо друго,но само с разглобяване и диагностика може да се установи.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        Пак да нахалствам, но ми е дерт:Някой колега със Стило може ли да снима чашката на лявата полуоска ?Интересува ме ето този номер:
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Преди време докато четях постовете срещнах един линк,който препращаше към упътване как се свалят стрелките на таблото на Стило,а като цяло темата беше за подмяната на циферблатите.Не мога да открия този линк сега и ако някой колега знае в коя тема е или има лесен достъп до тази препратка ще съм благодарен за линк-а.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            iakvvu написа:
            Преди време докато четях постовете срещнах един линк,който препращаше към упътване как се свалят стрелките на таблото на Стило,а като цяло темата беше за подмяната на циферблатите.Не мога да открия този линк сега и ако някой колега знае в коя тема е или има лесен достъп до тази препратка ще съм благодарен за линк-а.
            Ето колега: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...s-cluster.html
            '08 Alfa Romeo 147 Q2
            ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

            Коментар


              Благодаря колега!
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Направи ми проблем уреда за температурата,както вече описах в една друга тема.Намерих чрез нета друго табло(втора употреба),но има разлика и тя е в циферблата на километража.Моят е разграфен до 240,а болшенството които намирам са разграфени до 220.Вече го поръчах и ще е при мен в сряда.Ще пиша дали има разлика в показанието на спидомера,както и километража.Все си мисля че не трябва да има разлика в показанието тъй като информацията от датчика на диференциала се обработва вторично и тогава се подава за индициране.А все пак на таблото е и преобразувателя,който управлява съответният уред.Имам и други идеи,като например да разнообразя осветлението на таблото,затова се позаинтерисувах за свалянето на стрелките от уредите.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  Колега да не те разочаровам, но дано нямаш ядове с новото табло. Предполагам знаеш, че след като сложиш новото табло километража ще ти мига и менюто ще ти е заключено. Задължително се минава през proxy aligment като километража който слагаш трябва да е на по-малко километри от твоите реални, защото proxy aligment-a може само да качва км, но не и да сваля. На последно място, ако някой от компонентите по CAN bus-a липсва (да речем имаш външно аудио) забрави за proxy aligment. И да ... proxy aligment само с оригинален егзаминер, дано в твоя район има такъв.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    Гарантираха ми че е на по малко километри от моето.Като цяло не сам подготвен за това което си ми писал,но съм по навит да сменям двигателчето ,вместо да слагам цяло ново табло.Тук няма на кой да се доверя за тази процедура за която ми пишеш.Утре ще пробвам и ще пиша за резултатите.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      В СтЗ имат на 2 места екзаминъри, ако допреш до него, ще те ориентирам.Може да питате колегата ВО, каква CAN плетеница(мрежа) си имаме в Стилотата ....... ужас е !
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Предполагам че ще се наложи.Все още и аз не съм решил какво точно да направя.Дали да сменя цялото табло или само да прехвърля двигателчето на уреда.Ако успея лесно да сваля стрелките за да разглобя таблото ще си остана с моите шини и няма да се стига до други манипулации.Все пак благодаря за предложението и за насоките!
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          Колеги,вече имам резултат с уреда за температурата на таблото ми.ВЕЧЕ РАБОТИ!!!КАкво всъщност направих...? Ще започна от там,че бях поръчал табло,на което километража беше разграфен до 220,а моето е до 240.Това ме обезпокои до толкова че е възможно грешка в отчитането на скороста,макар че разсъждавайки стигнах до извода,че датчиците на различните модификации табла би трябвало да са едни и същи,а обработка на импулсите в таблото да е адаптирано за различните циферблати.Като втори проблем се появи и поста на колегата radoslavp,свързан с proxy aligment-a,в случай че се сложи ново табло.Имайки предвид тези "камъчета" по пътя ми до истината категорично реших,че ще продължа да си използвам моето табло,като сменя само проблемният двигател на уреда за температурата.Реших да опиша това което правих,в случай че някой се сблъска със същият проблем и реши да го отстрани сам.Няма да описвам как се свалят уредите(часовниците) от таблото,защото някъде имаше подробно описание.За да се стигне до двигателчетата на уредите сваленият модул трябва да се разглоби(да се свали предната декоративна маска,на която е закрепено и стъклото,през което виждаме уредите и задната предпазна пластмаса.На снимката се вижда модула отгоре,като със зелено са оградени крепежните скоби на предната декоративна част,а с червено на задната пластмаса.Аналогично е разположението и на скобите в долният край на модула,така че и те трябва да се освободят.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            Модулът вече е освободен от пластмасите,но за да се стигне до спойките на двигателчетата трябва да се свалят стрелките на уредите и да се освободи платката,която се намира на гърба на бялата подложка,която изгражда основата държаща цялата система.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              Преди да се подходи към свалянето на стрелките е добре да се отбележат(на незабележимо по циферблатите място) върховете на стрелките за да може след монтажа всички показания на уредите да са актуални и да няма разминаване с реалните им стойности.На снимките по долу съм оградил със зелено местата на които съм маркирал с молив върховете преди да демонтирам стрелките.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                Следва демонтажа на стрелките.Много се плаших как точно ще стане и дори имах страх от това че мога да счупя нещо.Искам да Ви успокоя че няма нищо сложно и страшно.Хващате стрелките и започвате да въртите по посока обратна на часовниковата стрелка и едновременно издърпвайки стрелката.След 2-3 оборота на завъртане стрелката излиза невредима.Процедурата я повтаряте за всички 4 стрелки.Ето го и гърба на таблото преди да бъде отстранена платката от бялата подложка.Описал съм всяко едно двигателче на кой уред съответства,тъй като проблема при мен е с термометъра,но при някой друг може да дефектира друг уред.С червено съм отбелязъл щипките държащи платката,които е необходимо да се освободят за да се отдели платката от подложката.С жълто са оградени щипките държащи стойката на дисплея на таблото и не е необходимо те да се освобождават.Съжалявам много,но съм объркал местата на надписите на двигателчето за оборотомера и това на километража!
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X