Чадо нали и аз съм тръгнал по тоя път, и като твой човек ще ти дам малко инсайд информация. размер широчина: http://img196.imageshack.us/i/s1030384.jpg/размер височина: http://img41.imageshack.us/i/s1030385.jpg/размер дълбочина: http://img35.imageshack.us/i/s1030386.jpg/Като цяло всеки универсален кулер до 300 - 350 коня ти стига и върши работа. Тия размери са само за твоя референция, няма да намериш кулер който да влиза заводски в тази ниша, ще си трябва малко импровизиране. Затова схемата е следната, аресваш кулер и почваш да го напасваш по предницата, няма друг чалъм. Кулер с подобни размери ти е напълно достатъчен (ето линк как го поставят на JTD - http://images.google.com/imgres?imgu...a%3DN%26um%3D1): BTW съм мислил и над варианта, сток интеркулера от новото браво или новото гранде пунто ... и двата модела и бензин и дизел ползват преден кулер като стоково решение, много къс и компактен ... него евентуално може да го напъхаш ако се фанеш, но пак излиза доста по-скъпо от универсален.Gtipo единственото ти решение е: Скорпион 13 ул. "Цар Симеон" 165 тел. 831-01-48 моб. тел. 0899 851 320 Страница по 15 кинта е комплекта на задна спирачка. Оригинални трудно ще намериш, тези са също толко добри. Аз като сменях задни дискове/накладки си купих такъв комплект и стегнах всичко отзад.Айде чада мои отивам да се накъркам аз, догодина на първи съм пред блока, мисля да демонтирам throttle body-то на дизеловото локомотивче и да видя какво се случва, че вече и логове имам на наляганията след махане на клапата и народа е доволен.EDIT: Tornado сток кулера се справя с ремапнати коли, но лятото положението не е розово ... след него понякога температурите стигат 70’C при дълъг път на магистрала при постоянен бууст което е доста. Един хубав кулер сваля тези температури с поне 30’C понякога и повече, а всички знаем формулата по-ниска температура поече кислород, поече пауър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:Не, инжинерите са спали, като са проектирали Стилото, много се загрява тоз малкия дето са лепнали.
Коментар
-
Въпрос за климатроника на Стило
Здравейте колеги и Честита Нова Година!Въпроса ми е следния:когато запаля Стилото на студено и включа климатроника започва да се чува някакво цакане(на реле може би) в интервал от около 2-3 сек. като при всяко цъкване осветлението на климатроника,таблото и фаровете(когато са включени)премигва.Оборотите също се променят все едно че нещо товари двигателя. Това продължава докато колата загрее и дори повече.Някой сблъсквал ли се е с този проблем(ако това е проблем) и дали може да получа информаця по въпроса!Благодаря виФиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
Re: Въпрос за климатроника на Стило
icodesi написа:Здравейте колеги и Честита Нова Година!Въпроса ми е следния:когато запаля Стилото на студено и включа климатроника започва да се чува някакво цакане(на реле може би) в интервал от около 2-3 сек. като при всяко цъкване осветлението на климатроника,таблото и фаровете(когато са включени)премигва.Оборотите също се променят все едно че нещо товари двигателя. Това продължава докато колата загрее и дори повече.Някой сблъсквал ли се е с този проблем(ако това е проблем) и дали може да получа информаця по въпроса!Благодаря ви'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Мисля че акумулатора не би трябвало да има значение в случая.По скоро си мисля да не би да има някакъв вид нагревател за по бързото загряване на купето.Предполагам че вкл. и изкл. през интервал от 2-3 сек.,за да няма пиково натоварване на ел.системата.Но пък ако е така,значи този нагревател не работи защото започва да духа топло чак когато двигателя загрее достатъчно.Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
Колега,решението е просто-слагаш друг акумулатор за проба за който си сигурен че е добър и е различен от твоя и следиш има ли промяна или няма.Все пак така описаният от теб дефект е свързан със захранването,така че е добре едно по едно нещата да започнат да се изключват,като се започне с най елементарното и най често срещаното като подобен дефект.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
radoslavp написа:Колега kiselo къде искаш да го монтираш, на някоя от сегашните си коли или конкретно на Стило ?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Никъде в нете на пише какви са нивата на оборудване.По въпроса с навигацията - не си заслужава, всяка съвременна е по-добра от фабричната. А тя няма и карта за БГ. Ще ти я продадат за около 300 лири.Ако пише че има еърбегове на седалките - има - версията се води с 6 еърбега. Означенията са и на страничните колони.Прочети темата то - до. В "често задавани въпроси" съм направил кратка карта на всичко важно - върши работа.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ее няколко дена не съм писал и никой нищо ново не казва/показва.Да се разпиша тогава: Те това са фабричните колонки.Смешна работа, но пък в затворен обем свирят повече от прилично.Смених ги(едната бръждеше).За целта обаче трябва ето такъв преходник:Оказа се, че не мога да намеря тук такива.Ония ден беше слънчево и се захванах да изрежа оригиналните колонки и да ползвам тяхната пластмаса.Спестих си 30-40лв и 1-2 седмици чакане за доставка.За целта използвах макетен нож и пистолет за горещ въздух.С нагорещен макетен нож се изрязват маркираните с червено места.Говорителя се държи на тях, а мембраната е залепена с лепило отгоре, но се маха много лесно.Естествено по този начин унищожавате фабричния говорител.След това ако има нужда, се изрязва ръба маркиран със зелено.В моя случай го нагрях с пистолета и огънах навътре.наложи се няколко пъти да изрязвам/огъвам ръба, докато пасне:Естествено я напаснах, както трябва, но просто нямам снимка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
kiselo написа:radoslavp написа:Колега kiselo къде искаш да го монтираш, на някоя от сегашните си коли или конкретно на Стило ?Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар