Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тук имаше един въпрос на който намерих решение , което ще бъде описано както и втори решен проблем.Дано са полезни и на другиПРОБЛЕМ С КЛАКСОНАИ така понеже реших да упражня правото си да ме забележат като "отсвиря" един откат се оказа че свирката ми не бачка. Ако и вие се натъкнете на подобен проблем ето малко помощ:- бушона който се грижи за клаксона е номер 10 в кутията до акумулатора. До него е реле Т3. Схемата е лесна - бушона захранва релето, релето се управлява от контактите в/у волана. Ако бушона е ок, следва релето което по мое мнение е малко вероятно да се отели, но за целта имате в близост до него още няколко 20А такива така че изключвате от контакт и сменяте с някое от съседните и пробвате. Ако пак не свирва,връщате което си е както си е било, взимате един уред(мултицет или в краен случай една 12V лампичка с кабели) и ако сте стило с три врати(като нашето) сваляте предна лява капачка на спойлера и зад нея е клаксона.Ако сте със многоврато стило тогава залягате и ровите под бронята защото там няма как да се сваля само отделна решетка.И така ако предположим че сте триврат и сте стигнали до клаксона, сваляте буксата и проверявате. Ако там няма ток.. лошо - или буксата която тествате е прецакана, или кабела или буксата под кутията с бушоните. Вероятноста да е проблема в някое от тези последните е да кажем 5%. Ако имате ток , тогава си сваляте свирката и внимателно я очуквате. Понякога събран пепел и свинщина пречат на работата и. Правите проба. Ако не свирне тогва има едно болтче намазано със силикон което е за силата на звучене.. завъртате го един оборот на дясно и пробвате пак - ако не свирне, теглите му една и си слагате като мен.. нова свирка.Ел. схема и снимки - виж по-долу.
    Прикачени файлове
    Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

    Коментар


      ух извинявам се колеги...стигнах до 43-та страница но немога да допрочета всичко за да видя дали сте отговорили на няколкото ми въпроса понеже съм си харесал много едно стило 1.9 115 и искам да го купя искам да попитам някой неща:1.С колко ключа трябва да е? Бравата има 3 (2 сини и един червен). пича там ми показа два ключа сини такива дето се прибират в дистанционното и код карта2. Нормално ли е да не мога да ровя в компютъра докато е отворена вратата?!3. В колата се усещат много силни вибрации, конкретно на седалката иначе не се вижда мотора да тресе. Шума на мотора е приятен. Дали е възможно да са тампони на двигателя.4. Има ли представа колко струва обстоен преглед в Фиат сервиз? Колата много ми харесва с кожен салон е и има доста глезотии и искам да съм максимално сигурен, че е добре. Все пак не ми се разделя с бравата как да е.5. Разбрах, че фабрично не чете МП3, а възможно ли е да сложа чейнджър? Колата е с фабрично ЦД и има управление от волана. По какво да разбера дали може или не. Предполагам са като на брава/о според модела, но незнам какви са.6.Предполагам след като видях че е 4х98 няма да е проблем да си сложа гумите от бравата че дадох близо 500лв за тях но са 14" .Благодаря предварително.
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        На втория въпрос мога да ти отговоря, че при отворена врата на водача компа не работи . Така е при мен ,но не знам дали има някъде опция за превключване . По въпроса с тресенето би следвало да са тампони на двигателя .
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          1. Два, един с бутони за централното и един без.И двата сгъваеми.2. Да3. Да, този на ск. кутия - 150лв. почти всички сме го сменили, има специална тема за него.4. 20-30лв електрониката, 20-30лв ходовата - но само предполагам, а колко ще е обстойна не се знае.Ако колата има записани грешки, снимай ги, запиши ги, разпечатай ги.Може да са ти от полза след време ако покаже рогца.5. Може, Blaupunkt но парт. номера трябва да е фиатски, купешки нов май няма да тръгне.6. Не можеш да сложиш 14ки.Размерите са:15 - 195/6516 - 205/5517 - 215/45Возията спрямо Браво/а е като на лодка(TM)Друго:- като загрее колата, стрелката на температурата стои закована по средата, няма зиме, няма лете.Ако не е - 120лв за термостат и 40-50лв труд/трудно се сменя/- не трябва да пуши изобщо- карай я с 1100рпм на 3/4/5та предавка, като дадеш газ, не трявбва да има никакви тресенета, подскачания и т.н. и да ускорява стабилно !- пробвай АБС-а на пясък/пръст/сняг, както и АСР системата.- с включено и изключено CITY трябва да има сериозна разлика- мини през неравности, ако отзад се чува дрънчене на метал, през дупки - има тампони заден мост за смяна (100лв)- осблужването ти е грубо 500лв ако няма изненади (само части)
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            ПРОБЛЕМ С "ВЛИЗАНЕ" В НЯКОЯ/НЯКОИ ОТ СКОРОСТИТЕИ така понеже колата е нова на 38 000км а от всичките скорости само на 5-та(от 6) влизат нормално но тази пета се .. гъбарка. Карайки с лекота влизат до 4-та и от там на 5-та или трябва да напъна със сила за да влезе или да вкарам първо на 6-та и след това на 5-та което не е много практично и приятно за това разгледах малко техниката и се оказа малко реглаж. Как става това - обърнете внимание на картинките. От скоростният лост отиват две достатъчно дебели въжета или тръбички(не съм 100% сигурен какво е вътре в кожуха). Едната е за избор на зоната , тоест кои групи ще се сменят(1-2, 3-4, 5-6), тя е горната (гледано отпред към купето) и има за регулиране от две места. Втората , по-долу служи за превключване на самата скорост. Двете местят две планки. От това колко добре ще бъде подведена превключващата зависи как ще бъде вкарването - лесно, мазно или шибано трудно(както в моя случай). За целта на горното жило има специален накрайник с пружина и подобно на спусък.Натискайки го имате възможност да преместите сивото чопче с пружината надолу и да преместите жилото малко напред или назад в зависимост какъв проблем имате. При установяване на желаната позиция просто пускате и щифтчето фиксира положението. Следва да проверите как се държи. При мен с преместване с около 2 деления даде това че на 5-та започна да влиза с един пръст побутване както и на първа, останалите си запазиха лекотата на превключване. Под скоростният лост няма какво да центровате. Проблема с центровката се извършва само от това спусъче. Това жило което мести самите предавки завършва с ябълковидна сглобка и няма подобно щифтче за местене - там ако решите да центровате можете да развиете задната част с ключ и след това да подложите срязана шайба(предполагам) Ако искате сваляне на коженото чохулче имайте една идея че там са много щипки и трябва малко по-внимателно да подходите. За целта можете да видите приложената снимка.На мераклиите успех!
            Прикачени файлове
            Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

            Коментар


              longgo - браво, много добри описания!При мен имаше поправка на задни спирачки. Видях че накладките са за смяна след има-няма 1000км и реших да ходя на сервиз за смяната - добре че не ги почнах на сам..едвам ги раздвижихме, че и малко шлайф трябваше.Оказа се че и двете цилиндърчета отзад са запекли и то яко. Единия даже е запекъл заради спукано маншонче. Майсторът каза да си поръчам веднага маншонче, но оригинално, защото неоригиналние били страшни боклуци. Иначе апарата щял да се скапе, а сега си е ок. Били набити в апарата.Някой да е поръчвал такова нещо, например от ауто италия?Другия проблем напоследък е че ми замръзва ръчната. Видях от къде е проблема - маншончетата накрая на жилата и на двете колела са се скъсали. За сега съм ги напръскал яко с една гадост, и търся такива - от къде да си взема?Като общо заключение...адски се кефя на колата сега - върви и то супер :D
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                Под 3 гр. като падне темп. ръчна не дърпам.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Днес докато си карах ми излезна надпис от сорта на Bulb Failure, и се появи някакав странен инициал. Някой имали представа какво е това?
                  Виж бейби не сме глупаци,
                  ние сме отбор от здравеняци.
                  Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                  така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                  http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                  Коментар


                    RTFM
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      колега,Bulb Failure-за смяна крушка на стопа и този странен инициял ти показва дали е от дясно или от ляво(смяна на крушката).
                      FIAT STILO 1.2 16 V.

                      Коментар


                        Въпрос към нафтаджиите, какъв по-голям интеркулер може да се сложи ? На Браво по-голям ли е ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Въпрос към нафтаджиите, какъв по-голям интеркулер може да се сложи ? На Браво по-голям ли е ?
                          По лош път тръгваш,Чадо мое .Амин.Премери колко ти е мястото и ще получиш един стар кулер от Ево 9.Имам и от Ескорт Косуърт.Ма са бая големки.На Бравото не станаха.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            Ми обмислям вариант за по-агресивен ремап.Ама .... ще видим
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Въпрос към нафтаджиите, какъв по-голям интеркулер може да се сложи ? На Браво по-голям ли е ?
                              Голям кулер иска и голяма турбина не е ли така?
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                Не, инжинерите са спали, като са проектирали Стилото, много се загрява тоз малкия дето са лепнали.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X