Колко литра е точно резервоара на Стило 3 врати, jtd 115 или колко се води, защото май събира повечко ...И когато веднага светне лампичката за гориво с колко литра разполага ?
Събира 58л. Червената лампа мисля че светва на 8л.С един резервоар аз съм изминавал 1250км (основно извънградско), но като влязох в софийските задръствания и ми изписа "Range to empty: --" реших да дозаредя
emzo написа:
Някой да знае модела на радиокасетофона ? Visteon ....... ?
serial number- М123660,M008445 (примерни...)visteon part number- 2fcf18c838kafiat part number- 735374217model- OA или OB (зависи дали е CD ili касета или MP3...)
И да попитам нали не е задължително като паля на студен или топъл двигател да чакам чека на компютъра, не се бърка че си дозарежда системите след старта?
Не, не е задължително.
svetljotod написа:
Утре се захващам с това, значи какво трябва да направя, развивам четирите болчета тънките отпред и после? лещата къде ще ми се падне, че нямам идея, нещо друго трябва ли да направя освен предния панел с четирите болчета, да изключа нещо? Кажете, че ми е тъмна индия, почиствал съм само на компютър и дискмен лещата! Благодаря
Никой от нас няма чейнджър, ти си пионера...!Направи и постни снимки като разглобяваш, и внимателно!
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Значи, тия дупчици се оказаха дупки за вкарване на тънки щипки, взех 4 пирона от желязарията и го издърпах, сега ще го откача от буксата отзад и ще се опитам да махна предния панел, защото издърпвайки го , не се промени нищо, затворена кутия, махна ли предния панел съм при лещата, чистя я и сглабям обратно, най-вероятно ще ми иска кода, заради това разкачане имам го, дано е той, и ще пиша какво е станало, но за снимки нямам апарат в момента, но не нищо сложно!
Утре се захващам с това, значи какво трябва да направя, развивам четирите болчета тънките отпред и после? лещата къде ще ми се падне, че нямам идея, нещо друго трябва ли да направя освен предния панел с четирите болчета, да изключа нещо? Кажете, че ми е тъмна индия, почиствал съм само на компютър и дискмен лещата! Благодаря
Колега,ако искаш пусни ми го с един куриер,ще го оправя и ще ти го върна братно.Ще го пробвам първо на моето CD в колата.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Утре се захващам с това, значи какво трябва да направя, развивам четирите болчета тънките отпред и после? лещата къде ще ми се падне, че нямам идея, нещо друго трябва ли да направя освен предния панел с четирите болчета, да изключа нещо? Кажете, че ми е тъмна индия, почиствал съм само на компютър и дискмен лещата! Благодаря
Колега,ако искаш пусни ми го с един куриер,ще го оправя и ще ти го върна братно.Ще го пробвам първо на моето CD в колата.
Споко, оправихме го Прилагам и снимки на проблема
Прикачени файлове
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Честито! :D До колкото се вижда проблема е бил във водещата шайба(по точно в подложката върху която е закрепена) и диска е буксувал или е биел.Така ли е или се лъжа?
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Честито! :D До колкото се вижда проблема е бил във водещата шайба(по точно в подложката върху която е закрепена) и диска е буксувал или е биел.Така ли е или се лъжа?
нещо такова да платформата трябва да влезе в един чоп, но запецваше за това я смъкнахме на долу и сега ги върти
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Народе, първа зима ми е със Стилото, кажете с какво пръскате бравите против замръзване през зимния сезон и от къде да си го купя. Вчера оставих колата пред блока и беше само -1’С вечерта, вратите си се отключиха перфектно от дистанционното, но самата дръжка беше яко замръзнала, напънах леко и изхруска, отвори се и няма грижи, но недай си боже да стане по-студено, не мисля всеки път да отварям на магия. Зимата съм чупил две дръжки на стария пасатор, на Стилото сърце ме боли. Таа ... с какво пръскате ? Принципно колата седи в подземен отопляем гараж и за през нощта не е никакъв проблем, но като отида на работа от 9 до 18, става лошо.EDIT: ogi28b за да не пускам нови постове, това което мислиш никога няма да стане, като се раздели дискусията на милион теми и тогава ще се намират хора като теб които ще кажат - абе не ме кефи да търся в 5 раздела, по-добре всичко да е на едно място и пак сме на изходна позиция. Според мен както е започната темата така трябва да си продължи, и в двата случая ще има недоволни.cho мерси за отговора, и аз бях чел че си е мъка тази вечер мисля да напръскам с няква пръскалка за против замръзване на гумени уплътнения и стъкла дето я имам от някъде. Не че тая надежди, но от любов към спорта, а има ли такова нещо Фолксвагенджиите си пръскат дръжките с WD40 и казват че помага ?
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Темата беше хубава в началото, и дори аз я четях редовно, но сте я обърнали на чат за Стило. Сега ако си купя Стило, или някой друг със Стило иска да научи нещо - ще бъде крайно изнервен да чете от край до край 55 страници, от които половината сигурно са шикалки. Разделете я на отделни теми, които да си отидат в съответните раздели. Горният пост например е за раздел "Консумативи", какво общо има замръзването, с това "Да опознаем Стило" ?По този начин се получава разделяне на темите по модели - нещо което мисля че одаааааавна е отхвърлено като вариант за изглед и подредба на форума. Същото правят и хората с новото Браво - те си пишат изключително и само в темата за новото Браво, то вярно че нова кола няма какви проблеми да има, но пак се получава огромна тема за един модел.
Радо, това с дръжките е голям проблем. Миналата зима беше голямото влизане през задната врата. Не знам колегите с 5 врати как се оправят но си мисля че при тях е дори по-сложно. Пробвал съм с няколко неща да пръскам, но ефект няма. Замръзва механиката на дръжката и се оправя чак като покараш малко и се затопли колата отвътре. Бях си наумил да разглабям и да мажа с грес или подобна смазка механизма, но не намерих време а и не съм свалял кората досега и не ми се започва тая процедура. Иначе друго решение не виждам. Трябваше тая работа лятото да стане, че да се намаже всичко докато е сухо за да пази сега от водата. И аз се чудя кво да правя, че и гараж нямам и е студено вече. Много кофти се получаваше като някой път успея да дръпна дръжката, при някакво полузамръзнало положение и ставаше така че не може да се върне на мястото и си виси, и не иска да се затвори вратата, компа пищи, караш на отворена врата, абе филм. Оправя се за дестина минути , ама дотогава..
Пръскал съм много и с ВД40,откъде ли не го навирах мущука, в ключалката, в дръжката като я дръпна, отстрани на захващаия механизъм, но си замръзва и това е. Явно там дето замръзва (поне при мене) пръскалките не могат да достигнат. Ако успееш с нещо, сподели.Бях пускал и тема по въпроса.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%F2%E8%F2%E5
Народе, първа зима ми е със Стилото, кажете с какво пръскате бравите против замръзване през зимния сезон...
Ето ти една идея как да си отвориш врата ако е замръзнала дръжката, а самата врата не е:сваляш прозорците с дистанционното и отвътре си отваряш. Но не изпробвай този вариант ако и прозорците са замръзнали, това може да ти повреди механиката на прозорците!!!А против замръзване на вратите, много успешно може да използваш глицерин. Продава се в аптеките и струва стотинки. С помощта на малко парцалче намазваш уплътненията на вратите. Изпитан евтин и ефикасен вариант. Относно тази тема, моето мнение е че варианта по който е създадена темата е удачен, но всички трябва да се стремим да не пълним "кораба с баласт". Желателно е отговори и персонално насочени съобщения да се пращат на ЛС, а не на излишни постове тук!Поздрави!
Коментар