Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    аз нямам теч от помпата.при мен проблема си е гасненето,което става вече все по често

    Коментар


      стило

      Колеги,в неделя на връщане от Сърбия на магистралата ми излезна BRAKE PAR WORN(на дисплея),та въпроса ми е дали трябва веднага да се сменяват накладките или може още да се кара с тези
      FIAT STILO 1.2 16 V.

      Коментар


        vaseto_stilo написа:
        аз нямам теч от помпата.при мен проблема си е гасненето,което става вече все по често
        Моята също започна да гасне след отстраняване на теча.Разместил съм трите бутала и шуплите са се пооткрили.Нямам друго обяснение.А гасненето е от ниското налягане в рейла.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          Re: стило

          ekna написа:
          Колеги,в неделя на връщане от Сърбия на магистралата ми излезна BRAKE PAR WORN(на дисплея),та въпроса ми е дали трябва веднага да се сменяват накладките или може още да се кара с тези
          Разбира се че може , ама това вече е "хубава работа, ама българска". Щом пише износени накладки - отиваш до магазина за нови, и после в сервиза за смяна. Едва ли си тръгнал да спестяваш от 0.5 или 1 мм феродо, и да чакаш още да се износят. Пък и едва ли ще се изпише "Brake Pad Ultra-Worn, Change Immediatly", ако това чакаш.

          Коментар


            В менюала пишеше май, колко км след надписа имаш, за да идеш до сервиза
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Пристигна ми преходника за радиото.Утре монтирам едно старо CD, поне няма да се нервя с без това губещите се радиа п.с. като го няма фабричния хед юнит, какво ще изписва на най-горния ред на дисплея ? Сега изписва станцията.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Ще изписва датата ...А колко ти излезна преходника ?Аз за моя дадох 50лв.
                Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                Коментар


                  Виж последната снимка, не случайно е там, тоз намачкания лист И ти ли от ибей го взима ? В БГ не намерих такъв с "жабка" отдоле.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Пристигна ми преходника за радиото.Утре монтирам едно старо CD, поне няма да се нервя с без това губещите се радиа ........п.с. като го няма фабричния хед юнит, какво ще изписва на най-горния ред на дисплея ? Сега изписва станцията.
                    Изписва показанията на трип компютъра.Аз мисля да направя нещо по-добро, но нека да стане и ще ви го покажа :D
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      Компютър не искам, освен ако не е в ром-а някакъв адски бърз unix, да му се сваля панела, да има читав DAC .... много ако-та станаха.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Xcarlink-237лв.Изпробвано на място НЕ работи на Стило.( радио- cd с навигация)
                        Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Виж последната снимка, не случайно е там, тоз намачкания лист И ти ли от ибей го взима ? В БГ не намерих такъв с "жабка" отдоле.
                          Снощи се отваряха много бавно и не съм забелязъл листа ... Значи около 30лв.Ами аз моя го взех от София ... По принцип се води двоен, но има преграда по средата и жабка която можеше да си я сложиш и долу и горе ...
                          Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                          Коментар


                            Да, сещам се за кой модел.Аз не можах да намеря и от ибей го поръчах.Поне пасна идеално.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Айде и аз да понапиша малко след като вчера завърших проекта си по напълно махане и изолиране на EGR-a. Единствената по-голяма пречка при напълното му премахване представляват две отклонения от термостата които прекарват водата през тръбата на EGR-a за допълнителен подгрев. За целта първоначално изолирах системата с маркуч, но в последствие го направих по доста по-културен начин: За целта съм ползвал медна тръба с диаметър 16 мм външен, два ринга направени за да не се изхлузят маркучите (за всеки случай), заварка от професионалист с гаранция 20 бара, и изолация за климатици. Пътя на тръбата както виждате минава точно по този на оригиналния EGR. Всичко се монтира и става невидимо за човешкото око, дори Италианец би се объркал ... с тази разлика, че вече няма боклуци в системата, няма висока температура в колектора ами само студен въздух от кулера което знаете до какво води.
                              '08 Alfa Romeo 147 Q2
                              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                              Коментар


                                И аз съм на път да съкратя тези карантии,но си мисля на мястото на допълнителната тръба която си сложил да монтирам една допълнителна система за подгрев на антифриза.Още миналата зима си свалих една от Пежо,но тогава не можах да и намеря място и след много мислене реших да я сложа точно на това място.EGR-а ми е изолиран отдавна и този прибор само го возя.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X