Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ееее на предната страница Ви дадох и моите данни, вкарайте ме и мене де p.s. какви са тия стойности бе колеги ?Наско ми каза, че става номера с Галето, но така и не пробвах.Я намерете един ККЛ адаптер и пробвайте
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Много интересни резултати.Според мен причината за тези резултати може да е:1. И на 3-мата са им заминали дебитомерите. Само на RedStorm е здрав.2. 3-мата са с ремапнати ECU-та и при ремапването е била променена някаква таблица с данните за напреженията на дебитомера.Тъй като #1 е малко вероятен, а доколкото съм забелязал от постовете на RedStorm той със сигурност не е ремапнат... си мисля че отговора е #2.
      Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
      Punto HLX JTD '02

      Коментар


        Дори и да е така, не вярвам де, на Матей пак не го приемаме за нормално показанието на празен ход.Прекалено е голяма разликата, за да е от ремапа.На Радо пък дибиЛомера и нов и каза, че все едно кара друга кола.Подозирам Галетото, имам му някъде схемата, трябва да видя има ли нещо общо с ККЛ адаптера.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          yani моя дебитомер е чистак новичък bosch на седмица две (за кой ли път го казвам) няма как да е развален, колата е ремапната ... никоя друга не е от замерваните. Red Storm и Pecho видяха разликата между сток и ремапната кола, мисля беше повече от лесно да се останови че техните коли не са пипани.Аз отдавам всичко на кофти кабелите и програми които се използват, не ме разбираите погрешно ... но някакви си там софтуери с еди какви си дефиниции, нещо нищо не е както трябва. Аз и на emzo казах, по на Pecho програмата колата ми излезна на 190к километра на показание, ша ма прощавате, но е закачана не веднъж на истински екзаминер и няма такъв филм. Просто за мен не се четат правилно данните от екуто, било то от кабел, софтуер, дефиниции за него, различни номера на екутата и тн. ... фактори бол. За триене на грешки и такива неща може да стават.P.S. Абе поне се видяхме/запознахме на живо, тва е най-важното.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            emzo написа:
            Kапризчо/глезоранчо си ти.С 3ма души - СтЗ - Сливен -90-100км/ч - 4,5/100С 3ма души - СтЗ - Сливен - Карандила - Сливен - 5,5/100С 3ма души - Сливен - Стз - 100-110-120-140 т.е. настъпвах си я, когато можеше - 5,2/100Какво повече да искам
            Разхода извънградско е невероятен:с 5 души и пълен багажник София-Смолян - 5.4Обратно 4.5Преди две седмици ходих до карлово и пак 4.5Много съм доволен

            Коментар


              Радо, brain bee-тo и examiner-a комуникират по CAN най-вероятно.Кабела си е кабел, в случая софтуерите комуникират по К линия.Пак казвам, подозирам проблема да е в Галето-то, но не знам кога ще го закача, за да видя какво ще изкара и при мен.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                emzo написа:
                Ееее на предната страница Ви дадох и моите данни, вкарайте ме и мене де p.s. какви са тия стойности бе колеги ?Наско ми каза, че става номера с Галето, но така и не пробвах.Я намерете един ККЛ адаптер и пробвайте
                Плииз, вземи пробвай.Забелязах че при тестовете Target Air mass с един и същи компютър и софтуер е различна стойност.Например, при ремапнатата на radoslavp стойността винаги си беше 1200. При моята, 280-1200. При RedStorm нещо от сорта на 450.Мисля че повечето коли са пипани, може би неправилно, или има разлика в софтуера, независимо че са от една година.Емзо, твоята и на Red Storm не са ли от 2003та? Там трябва да търсим разликата, според мен.Другото, което видяхме е примера с Васко. Там е имало дебитомер който завършва на 013 и дава приблизително същите стойности като 044
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  01,2003 е.Прати ми дъмп на софтуера ти, да го видя дали е пипан.Още се опитвам да разбера, колко версии има за 192А1,000 двигателя.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    01,2003 е.Прати ми дъмп на софтуера ти, да го видя дали е пипан.Още се опитвам да разбера, колко версии има за 192А1,000 двигателя.
                    Пратих ти файлче...и все пак всичко живо видя моята талига как пуши. Сега всички консумативи освен маслото са ми в багажника, сменя ли ги - отива на диагностика.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      Тъй като аз за сега нямам никакви проблеми с дебитомери и разход на гориво не пипам нищо . Имам проблем че включа ли на задна не свети отзад светлината за задно виждане. Та въпроса ми е следния . С включването на лоста за скоростите там ли става задействането да светне нещо отзад или пък някъде по таблото или ръчките има копче или бутон за включване.
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        коцев написа:
                        Тъй като аз за сега нямам никакви проблеми с дебитомери и разход на гориво не пипам нищо . Имам проблем че включа ли на задна не свети отзад светлината за задно виждане. Та въпроса ми е следния . С включването на лоста за скоростите там ли става задействането да светне нещо отзад или пък някъде по таблото или ръчките има копче или бутон за включване.
                        Имаш датчик задна скорост който ти се намира на скоростната кутия (много грубо казано представлява едно бутонче което се натиска, като стоп машинките ти при педалите), проблемите с несветещи задни светлини са или от този датчик или от изгорели крушки. Винаги се сменят първо крушките и ако продължава да не свети чак тогава датчика, ти номер едно направи ли вече и какъв беше резултата ?EDIT (да не пускам нов пост): под номер едно имах в предвид сменял ли си крушките и пак ли нищо не светеше ако да.
                        '08 Alfa Romeo 147 Q2
                        ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                        Коментар


                          Естествено ,че първо ще проверя за крушките дали са здрави.Значи щом няма бутон за ръчно включване ясно е и това че с лоста става задействането на това бутонче. Ще го видя и това нещо . Не разбрах само какво е питането ти за номер едно и за резултата За какво става дума ? Ако е за термостата то стана бомба . Вчера ходих до София и обратно стрелката стоеше като закована по средата през цялото време. :D Изминал съм 368км със среден разход по компютъра 4.7л а по резервоара си личи че е толкова . Сложих си миналата седмица и аларма за по така да го давам ПП . Не съм ги гледал крушките . Първо исках да разбера да няма бутон с който да се включват светлините ръчно .
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            Коцев, при мен е същото. Направих теста като извадих куплунга и съединих двата жички, и отзад си светна. Колата трябва да е на контакт само.Сега търся датчик а в Епер не ми излиза никакъв код...и все пак, търся магазин за опел, колега по-назад беше писал че от всички опели датчика става и при него е проработило.Тъпо е че не мога да извадя датчика предварително и да сравнявам нов със стар..
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              Ако опре до датчик то ще го изолирам и ще си поставя ключе някъде около подлакътника и ръчната спирачка и когато ми се наложи ще си светна принудително с него . :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                Вчера закачихме VAG-овски тестер - ужас и мрак! Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 По-точно, ужас и светлина - защото като засветкаха всички индикации по таблото, направо си изкарах акъла. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37Свърза се, но данните, които успя да прочете, нямаха нищо общо с действителността. Между другото, тестерът поддържа KWP2000, ама изглежда нашият не е баш такъв.Във всеки случай резултатът от опита беше напълно неуспешен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_22P.S. Колега Коцев, на път съм да си променя високоположителното мнение за теб! Термостат от Рено, сега пък ключето... Защо не пуснеш една тема Как да побългарим Фиат Стило? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X