Трябва да е под лявото огледало, нещо като пъпка да има отдолу.Отвори вратата широко.Ще видиш един кръгъл конектор, който не знам как се отваря.Там е целия сноп от кабели към вратата.Разкачи конектора и го закачи, често това била причината.
Извадих я тази букса, но нямаше ефект за нещастие не ми работи освен датчика и лявото огледало не се движи. Мога да ти споделя буксата как се вади: сивата пластмасова скобичка се дърпа нагоре и това е. Може да го напръскам с някакъв контактен спрей .. дано се оправи от това .. много тъпо И лампичката на запалката ми изгоря .. работите не отиват на добре
ЗдравейтеСлед като видях че на други стилота им свети лампичката на вратата а мойто и двете не светят ги отворих и разбрах че нещо ми липсва , няма как да закрепя крушката (виж снимката)Клемичките които трябва да вадат контакт с крупката май ги няма или...Моля някой ако е имал същия прблем да каже какво липсва или ми пратете някаква снимка с как изглежда работещоБлагодаря предвеарително
Моля ви, Накой да направи една снимка, на лампата на вратата да видя кво точно ми липсва. Или да се видим събота неделя с някой аз да си видя )
Е па днеска ми слагаха аларма на колата и като махнаха кората ето какво се показа . Лявото кабелче дето виси е плафончето с лампата .Така че трябва да свалиш кората и да се огледа . Но първо плафончето може да се извади без да сваляш кората и да се огледа фасунгата за крушката и да се види идва ли ток до нея при отворена врата .http://kozev.snimka.bg/automobiles/a...47820.16031442
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Е па днеска ми слагаха аларма на колата и като махнаха кората ето какво се показа . Лявото кабелче дето виси е плафончето с лампата .Така че трябва да свалиш кората и да се огледа . Но първо плафончето може да се извади без да сваляш кората и да се огледа фасунгата за крушката и да се види идва ли ток до нея при отворена врата .http://kozev.snimka.bg/automobiles/a...47820.16031442
Аз този кабел го имам. Проблема ми е след буксата. По горе показах снимка на отворената лампа. Нещо в фасунгата ми липсва, т.к не мога да закрепя крушката. Отвора е прекалено голям, което ме навежда на мисълта че липсва клемата която държи и захранва крушката. Идеята ми е някой да снима отворената лампа без крушката за да знам каква клема да търся. Защото явно може да се демонтира, не може и на двете ми предни врати да е едно и също. Ако някой има време може и да се срещнем, ще ми е приятно...
в ммоента търся Pierburg/Bosch cross reference за да видя дали на Pierberg няма да има нещо...със сигурност купувайки бош ще се абонирам за още една такава покупка поне......
Ново инфо!Вчера тествахме колата на Pecho за сравнение с моята. Давам неговите резултати, сравнете ги с моите и на emzo. Кои са верните?Резултата при мен е с дебитомера на Red Storm, старият.Можете да се ориентирате по имената на файловете.Тествахме програмата на yani. Изкарва същите резултати като унидиаг.@yani - с кои дефиниции действа програмата?@emzo - можеш ли да тестваш при теб с програмата на yani, ако твоите са верни - на 3 коли тук сме с изгоряли дебитомери, а твоят е ок?
Прикачени файлове
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
в ммоента търся Pierburg/Bosch cross reference за да видя дали на Pierberg няма да има нещо...със сигурност купувайки бош ще се абонирам за още една такава покупка поне......
Мерси, колега :D Щом нещата съвпадат, имам сигурност, че е правилният.Явно проблема при мен не е от дебитомер толкова, колкото от нещо друго. Колата си въърви в момента, и то много добре, но си пуши. Като е студена, пуши черно, после започва да пуши по-светло - сивкаво. Бих казал като нормален пушек, но е доста, при настъпване остава един облак такъв пушек.Мисля си че може да е защото съм изключил EGR. Защото при тези стойности, колата на Pecho не пуши като моята.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
GTipo, Pecho пуснете ми едно лично или тука пишете някакви контакти и кажете за Събота и Неделя срещи с час и място ... ще мина и ще ви дам да замерите по моята кола. Карам с абсолютно чисто нов Bosch разопакован преди една седмица, точни данни може да вземете от моята кола и да действате, единствено немога и аз да гарантирам колко е оригинален Bosch, но ще донеса кутия там всичко както съм го взимал.GTipo ти тамън ще видиш как пуши колата и ще сравниш.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Ново инфо!Вчера тествахме колата на Pecho за сравнение с моята. Давам неговите резултати, сравнете ги с моите и на emzo. Кои са верните?Резултата при мен е с дебитомера на Red Storm, старият.Можете да се ориентирате по имената на файловете.Тествахме програмата на yani. Изкарва същите резултати като унидиаг.@yani - с кои дефиниции действа програмата?@emzo - можеш ли да тестваш при теб с програмата на yani, ако твоите са верни - на 3 коли тук сме с изгоряли дебитомери, а твоят е ок?
Здравей GTipo,Информацията за "Intake Air Quantity" се взима директно от ECU-то. Там се пресмята на базата на напрежението което идва от дебитомера. Не се пресмята от програмата. Това което виждаш на екрана е същото което "вижда" ECU-то.Моят дебитомер си дава ~280 mg/i при 850 оборота. Все пак е добре да се погледне и напрежението което дава дебитомера - "Air Flow Signal". Може и с волтметър директно на дебитомера.Аз имам 2 изгорели дебитомера - и двата са залепнали на 0.9V... Когато си търсих дебитомер бях обиколил половината морги из Варна. Намерих два броя 00C 2G2 044, но и двата бяха заминали и даваха 0.9V като моя (въпреки че продавачите ме уверяваха че нищо им няма). Пробвах и 5-6 броя от старите - 00C 2G2 030, там резултата беше малко като при теб - само 1 даваше напрежения в нормата (и съответно отчиташе ~280 mg/i при 850об.), другите даваха по-ниско напрежение и отчитаха 200 mg/i че и по-малко.
Коментар