Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    Трябва да е под лявото огледало, нещо като пъпка да има отдолу.Отвори вратата широко.Ще видиш един кръгъл конектор, който не знам как се отваря.Там е целия сноп от кабели към вратата.Разкачи конектора и го закачи, често това била причината.
    Извадих я тази букса, но нямаше ефект за нещастие не ми работи освен датчика и лявото огледало не се движи. Мога да ти споделя буксата как се вади: сивата пластмасова скобичка се дърпа нагоре и това е. Може да го напръскам с някакъв контактен спрей .. дано се оправи от това .. много тъпо И лампичката на запалката ми изгоря .. работите не отиват на добре

    Коментар


      http://www.google.bg/search?hl=en&sa...&oq=Имаше и петиция за тези сензори някъде но не мога да намеря страницата.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        Пиерсбург са номер 1 при ВАГ, но аз бих взел Бош от написаните по-назад в темата места.Забравих ли да кажа, че Ауто+ дават гаранция ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          fotop написа:
          ЗдравейтеСлед като видях че на други стилота им свети лампичката на вратата а мойто и двете не светят ги отворих и разбрах че нещо ми липсва , няма как да закрепя крушката (виж снимката)Клемичките които трябва да вадат контакт с крупката май ги няма или...Моля някой ако е имал същия прблем да каже какво липсва или ми пратете някаква снимка с как изглежда работещоБлагодаря предвеарително
          Моля ви, Накой да направи една снимка, на лампата на вратата да видя кво точно ми липсва. Или да се видим събота неделя с някой аз да си видя )

          Коментар


            Е па днеска ми слагаха аларма на колата и като махнаха кората ето какво се показа . Лявото кабелче дето виси е плафончето с лампата .Така че трябва да свалиш кората и да се огледа . Но първо плафончето може да се извади без да сваляш кората и да се огледа фасунгата за крушката и да се види идва ли ток до нея при отворена врата .http://kozev.snimka.bg/automobiles/a...47820.16031442
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              коцев написа:
              Е па днеска ми слагаха аларма на колата и като махнаха кората ето какво се показа . Лявото кабелче дето виси е плафончето с лампата .Така че трябва да свалиш кората и да се огледа . Но първо плафончето може да се извади без да сваляш кората и да се огледа фасунгата за крушката и да се види идва ли ток до нея при отворена врата .http://kozev.snimka.bg/automobiles/a...47820.16031442
              Аз този кабел го имам. Проблема ми е след буксата. По горе показах снимка на отворената лампа. Нещо в фасунгата ми липсва, т.к не мога да закрепя крушката. Отвора е прекалено голям, което ме навежда на мисълта че липсва клемата която държи и захранва крушката. Идеята ми е някой да снима отворената лампа без крушката за да знам каква клема да търся. Защото явно може да се демонтира, не може и на двете ми предни врати да е едно и също. Ако някой има време може и да се срещнем, ще ми е приятно...

              Коментар


                Колега, толкова срещи има в София, накани се на някоя! Тази вечер например бяхме 2 бр. Стило.
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  GTipo написа:
                  в ммоента търся Pierburg/Bosch cross reference за да видя дали на Pierberg няма да има нещо...със сигурност купувайки бош ще се абонирам за още една такава покупка поне......
                  Bosch - 0 281 002 308Pierburg - 7.22701.05.0Hoffer - 7516015Mapco - 42002Meat&Doria - 86015
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Ново инфо!Вчера тествахме колата на Pecho за сравнение с моята. Давам неговите резултати, сравнете ги с моите и на emzo. Кои са верните?Резултата при мен е с дебитомера на Red Storm, старият.Можете да се ориентирате по имената на файловете.Тествахме програмата на yani. Изкарва същите резултати като унидиаг.@yani - с кои дефиниции действа програмата?@emzo - можеш ли да тестваш при теб с програмата на yani, ако твоите са верни - на 3 коли тук сме с изгоряли дебитомери, а твоят е ок?
                    Прикачени файлове
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      GTipo написа:
                      в ммоента търся Pierburg/Bosch cross reference за да видя дали на Pierberg няма да има нещо...със сигурност купувайки бош ще се абонирам за още една такава покупка поне.Едит:http://www.ms-motor-service.com/xima...oeksnr_web.pdfпо това е 7.22701.05.0тоест - тозиhttp://www.italiaricambi.it/product/...05.0.aspИма и китайски!http://www.made-in-china.com/showroo...htmlМисля си да поръчам пиербърга...
                      BO написа:
                      GTipo написа:
                      в ммоента търся Pierburg/Bosch cross reference за да видя дали на Pierberg няма да има нещо...със сигурност купувайки бош ще се абонирам за още една такава покупка поне......
                      Bosch - 0 281 002 308Pierburg - 7.22701.05.0Hoffer - 7516015Mapco - 42002Meat&Doria - 86015
                      Мерси, колега :D Щом нещата съвпадат, имам сигурност, че е правилният.Явно проблема при мен не е от дебитомер толкова, колкото от нещо друго. Колата си въърви в момента, и то много добре, но си пуши. Като е студена, пуши черно, после започва да пуши по-светло - сивкаво. Бих казал като нормален пушек, но е доста, при настъпване остава един облак такъв пушек.Мисля си че може да е защото съм изключил EGR. Защото при тези стойности, колата на Pecho не пуши като моята.
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        GTipo, Pecho пуснете ми едно лично или тука пишете някакви контакти и кажете за Събота и Неделя срещи с час и място ... ще мина и ще ви дам да замерите по моята кола. Карам с абсолютно чисто нов Bosch разопакован преди една седмица, точни данни може да вземете от моята кола и да действате, единствено немога и аз да гарантирам колко е оригинален Bosch, но ще донеса кутия там всичко както съм го взимал.GTipo ти тамън ще видиш как пуши колата и ще сравниш.
                        '08 Alfa Romeo 147 Q2
                        ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                        Коментар


                          Като решите къде и кога ще се събирате драснете и на мен едно ЛС.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            Pecho написа:
                            Колега, толкова срещи има в София, накани се на някоя! Тази вечер например бяхме 2 бр. Стило.
                            Къде ги пише, аз все полседен разбирам

                            Коментар


                              GTipo написа:
                              Ново инфо!Вчера тествахме колата на Pecho за сравнение с моята. Давам неговите резултати, сравнете ги с моите и на emzo. Кои са верните?Резултата при мен е с дебитомера на Red Storm, старият.Можете да се ориентирате по имената на файловете.Тествахме програмата на yani. Изкарва същите резултати като унидиаг.@yani - с кои дефиниции действа програмата?@emzo - можеш ли да тестваш при теб с програмата на yani, ако твоите са верни - на 3 коли тук сме с изгоряли дебитомери, а твоят е ок?
                              Здравей GTipo,Информацията за "Intake Air Quantity" се взима директно от ECU-то. Там се пресмята на базата на напрежението което идва от дебитомера. Не се пресмята от програмата. Това което виждаш на екрана е същото което "вижда" ECU-то.Моят дебитомер си дава ~280 mg/i при 850 оборота. Все пак е добре да се погледне и напрежението което дава дебитомера - "Air Flow Signal". Може и с волтметър директно на дебитомера.Аз имам 2 изгорели дебитомера - и двата са залепнали на 0.9V... Когато си търсих дебитомер бях обиколил половината морги из Варна. Намерих два броя 00C 2G2 044, но и двата бяха заминали и даваха 0.9V като моя (въпреки че продавачите ме уверяваха че нищо им няма). Пробвах и 5-6 броя от старите - 00C 2G2 030, там резултата беше малко като при теб - само 1 даваше напрежения в нормата (и съответно отчиташе ~280 mg/i при 850об.), другите даваха по-ниско напрежение и отчитаха 200 mg/i че и по-малко.
                              Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                              Punto HLX JTD '02

                              Коментар


                                @GTipo - мога, утре.А от снимките излиза, че и на Пешо дебитомера е дал фира.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X