Е той е същия, като в ибей.Добавих и маломощен резистор на BUS Line и пак не захапва.Отивам да ми сменят един маншон и понеже ми почна густо деня, за награда ще се ремапна Да видя малко нафта пауър
Ей,само аз ли ще остана стоков?Да ям бой по светофарите от ино и шес.
Аз ви се чудя още как може изобщо сток да карате, мен ремапнато но ми стига пък на сток не бих се качил. И още го мисля как да отпуша тая пуста генерация, първия катализатор направо е ебаси тапата за турбото, там качва и зверските градуси, без него само от температура може да се надуе малко повече, но искам хем вълка сит, хем агнето у кошарата ... хем да няма катализатори много, хем екологията да не страда, хем MOT да се минава, хем колата да е тиха.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Ей,само аз ли ще остана стоков?Да ям бой по светофарите от ино и шес.
Че ти май не си стоков, кво се правиш на луд Уфф зор докато сменим маншона, има тъпа гадна зегерка вътре в карето и искаше силничко да се удари с чука да излезе карето, наложи се да сваляме полуоската.По закона на Мърфи всичко се закучи, както и да е .......Пробвах я да я видя, какво може и и има потенциал Лееееко се вижда дим като я изрежа Радо, как я гледа тая температура на 1ия каталист бре ?
Не, перпоръча ми да пробвам това Yacco но все още си мисля за mobil1. Или по-скоро дали ще е по-ок е от селения.
Ми аз сложих Мобилче ама ниииикаква разлика спрямо предното масло(кой го знае, какво е било) аз поне не усещам.
Аиде малко на тема тонколони, монколони.... :D Ако някой има опит и може ли да сподели, заслужава ли си подмяната на оригиналните говорители на Стило?След упгейдване на говорителите, усеща се се усезаема промяна в качеството и силата на звука?Доколкото разбрах и четирите говоритела са 6.5’. Налага ли се поставяне на някакви преходници? Има ли възможност за поставяне на 7’ говорители?А, и друг важен въпрос: кои колони са по-лесни за смяна - предни или задни?(говорим за 3-вратата версия)Полезен линк: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...-speakers.htmlПС:Питам понеже имам едни нови двулентови Pioner ама се чудя дали си заслужава заниманието...Между другото, да споделя решението на един проблем:тонколоната на предна лява врата ми прекъсваше. Решението: ивадих куплонга на врата - този на черната гума между пантите, там едната пластника беше се окислила. Изтърках я внимателно с шило, напръсках с контактен спрей - проблемът е решен!
Не можеш да сложиш 7" колони, ако има такива изобщо.При 3вратото Стило, задните си е игракча да се сменят.Каквото и да слагаш отпред, гледай да е компонента система.Оригиналните колони нямат филтър към мидбасите, само един кондензатор към пищялките.Принципно трябват рингове, но намерих информация, че може да се отплепят оригиналните и да се ползват те.
Вчера на срещата всички видяха как пуши моето возило при студена кола.Може ли някой да ми каже, при диагностика на MAF какво ви дава унидиаг?Сутринта тествах и виждам гаден проблем:@850rpm - 36,5 - Target = 350@4000rpm - 130 - Target = 1200По-рано мерихме моя и на Пешо - даваха нещо от сорта на 250 при 850 оборота до 350 при 3000. СЕга след чистетено, и 500км - горните резултати Да не би да съм прецакал дебитомера?Чистих го само с памук.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Колеги някой може ли да ми каже за какво служи това копче? Извинете ме за лошото качество на снимката.
Прикачени файлове
Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш! http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Колеги някой може ли да ми каже за какво служи това копче? Извинете ме за лошото качество на снимката.
За силата на осветлението на таблото. ПС: на подобни въпроси можеш да си отговориш сам ако прегледаш "Stilo_Handbook" в Downloads секцията Поздрави,Цецо
Колеги някой може ли да ми каже за какво служи това копче? Извинете ме за лошото качество на снимката.
За силата на осветлението на таблото. ПС: на подобни въпроси можеш да си отговориш сам ако прегледаш "Stilo_Handbook" в Downloads секцията Поздрави,Цецо
И работи само когато си с включени фарове или габарити.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
отваряш eLearn и четеш :D най-вероятно няма пробка на блокапри Браво има пробка на радиатора...тъй като колите са на 90% еднакви, може би и при теб е така
Колеги, как по дяволите и откъде да източа антифриза на JTD ?Гледах, лягах под колата ама май иска канал, нищо не видях....
Брат, няма да намериш пробка за точене. По книга (eLearn) дават да се откача разширителния съд и отдолу от маркуча, но това звучи глупаво. Единствения начин да го направиш като хората .... канал, махаш кората и от долния маркуч на радиатора, отхлабваш и точиш ... няма друг начин.п.с. sev пробка за точене няма, има само за обезвъздушаване и то на няколко места по цялата система.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар