Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой ти каза да слагаш аларма?!Застрахователите приемат фабричния имобилайзер след 2000-та година, така че няма нужда!Иначе, ако наистина искаш аларма, сложи си такава по CAN - тук май pecho разбира повече.Какво ще кажете за това?http://www.youtube.com/watch?v=3ZcAFlVDqiI
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      GTipo написа:
      Кой ти каза да слагаш аларма?!Застрахователите приемат фабричния имобилайзер след 2000-та година, така че няма нужда!Иначе, ако наистина искаш аларма, сложи си такава по CAN - тук май pecho разбира повече.Какво ще кажете за това?http://www.youtube.com/watch?v=3ZcAFlVDqiI
      Ами на мен ми е първата кола и ми казаха, че застрахователя иска да има аларма,т.е да има звук ако има нарушение.А това за имобилайзера не ми е много ясно. Съжалявам че задавам глупави въпроси но нищо не разбирам от коли, надявам се скоро да влезна в час.Това значи ли че няма нужда да пускам алармата, а само да си заключвам колата

      Коментар


        Имобилайзера е устройството, което не позволява запалване на двигателя с подправен ключ.В ключа ти има чип и предавател, който подава код към колата при тоключване и стартиране.Звука не е задължителен, имобилайзера е! Колата може да си пищи, хората си я крадат!Аз съм в БулИнс, те само питаха дали пищи, аз казах - не. Казах им че са длъжни да ми признаят имобилайзера щото е след 2000-та и те ми го признаха.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          GTipo написа:
          Имобилайзера е устройството, което не позволява запалване на двигателя с подправен ключ.В ключа ти има чип и предавател, който подава код към колата при тоключване и стартиране.Звука не е задължителен, имобилайзера е! Колата може да си пищи, хората си я крадат!Аз съм в БулИнс, те само питаха дали пищи, аз казах - не. Казах им че са длъжни да ми признаят имобилайзера щото е след 2000-та и те ми го признаха.
          Последно по тозо въпрос, това че е имобилайзер пише ли го някъде на полицата.Интересува ме за това че искам само с копчето от ключа да си заключвам колата, да не натискам и допълнително още дистанционни

          Коментар


            въпрос акумулатор

            Значи като купувах колата, акумулатора й беше паднал, и с друг запали, във Фиат, като сменях ремъци го свалиха Магнет Марели е, индикатора му показваше черно, тоест за зареждане, те го включиха на заряд за 4-5 часа докато сменят другите неща, и въпроса ми е следният: като карам на много къси разстояния, и я изгъся и запаля след 10 мин, ми изписва в началото като запаля AV.ALTERNATORE след което всичко си е ок, не ми светят никакви други лампи и каквото и да е, та дали защото акумулатора е слабичък или нещо друго е това, какво трябва да се провери при този надпис AV.ALTERNATORE, че и в книжката не мога да го намеря, иначе нямам проблем с завъртането при палене, винаги от 1ви път! Стило 1.6 16В , 2001 година, Благодаря ви предварително колеги!!?

            Коментар


              Re: въпрос акумулатор

              Не е от акумулатора този надпис, преди да си купя новия карах със слаб Магнет Марели, но нищо не ми пишеше. Защо не си смениш менюто от италиански на английски, че да е по ясно. Според мен "ALTERNATORE" достатъчно ясно показва какво не я кефи. Все пак ако караш на много къси разстояния (и на фарове) акумулатора вероятно не е зареден както трябва. Зареди го добре за 24 часа и виж дали пак ще изписва съобщението (и аз не го намирам в книгата).
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                алтернаторе

                Ами аз го смених на френски, алтернатор пише, но това става само на къси разстояния и с фарове да, а при късо разстояние, ако я запаля след 1 час, нищо не ми пише, на дълги разстояния също нищо!

                Коментар


                  аз си го обяснявам, ако е слаб акумулатора и не държи ток, на къси разстояния особено, компютъра си мисли, че е от алтернатора, че него зарежда, но този надпис излиза за 1 секунда точно в момента на запалване и после никъв го няма! не не съм сигурен за тази си теза, затова питам?

                  Коментар


                    fotop написа:
                    GTipo написа:
                    Имобилайзера е устройството, което не позволява запалване на двигателя с подправен ключ.В ключа ти има чип и предавател, който подава код към колата при тоключване и стартиране.Звука не е задължителен, имобилайзера е! Колата може да си пищи, хората си я крадат!Аз съм в БулИнс, те само питаха дали пищи, аз казах - не. Казах им че са длъжни да ми признаят имобилайзера щото е след 2000-та и те ми го признаха.
                    Последно по тозо въпрос, това че е имобилайзер пише ли го някъде на полицата.Интересува ме за това че искам само с копчето от ключа да си заключвам колата, да не натискам и допълнително още дистанционни
                    Да, пише го, но трябва да погледна за да съм сигурен. Все едно,за да приемат да ти сложат стикерите, значи имаш.
                    svetljotod написа:
                    аз си го обяснявам, ако е слаб акумулатора и не държи ток, на къси разстояния особено, компютъра си мисли, че е от алтернатора, че него зарежда, но този надпис излиза за 1 секунда точно в момента на запалване и после никъв го няма! не не съм сигурен за тази си теза, затова питам?
                    Да, точно така! При паднал акумулатор и на мен ми пише същото! Виж назад в темата, при мен беше отечка. Сега съм супер!
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      Отностно дебитомера ...Днес ходих до представителство на "Bosch" и там ми каза категорично, че този сензор вобще не трябва да се пипа да се чисти, а още по малко да се мацоти със спирт /това на кратко, след дългата лекция която ми изнесоха/И накрая обявената цена за нов и то с доставка от Италия - 480лв. /честито на печелившите/И още нещо което ми казаха не карайте без/или изключен дебитомер, защото можело да прецака Ecu ...
                      Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                      Коментар


                        http://www.axm-auto.com/index2.php?b...4&show=1Кое ще прецака ЕЦУ - като не получи данни ли?! Излиза само грешка, от опит го казвам. Назад има мнения на доста колеги по случая, отделно цяла тема.Въобще не е 480.Не се топи във спирт, това е ясно, пластмасов е. Но със спирт що де не се чисти?!Тамън нищо вярно няма!Един: Махнах
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          Ами предавам това което са ми казали ...
                          Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                          Коментар


                            Защо ли в сервизната информация на Бош е описано как се чисти п.с. дебиЛомера
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Защо ли в сервизната информация на Бош е описано как се чисти п.с. дебиЛомера
                              Ще пуснеш ли какво точно пише, ако го имаш, щото и аз съм се захванал?
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                http://www.fiatboo.co.uk/photogal/gu....pdfMartin’s май си предобрил нещо ... навсякъде така го дават да се чисти, и в сервизи съм виждал същата история. Утре и аз почвам 8 часа сутринта съм пред блока да търкам ... дано няма загинали.
                                '08 Alfa Romeo 147 Q2
                                ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                                Коментар

                                Working...
                                X