коцев написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
-
коцев написа:Ами опитах се преди час да го сменя тоя поленов филтър но не се получи .Като свалих капака захванат на две места се показа това нещо и гледах ,гледах и така и не разбрах къде е и как да стигна до него . На втората снимка не разбирам това от къде да се свалиFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Равносметка за загубения ден:1 смених еър филтъра отдолу, без канал2 закрепих стойката на АккУ, че се клатеше като луда, липсваха болтовете, които я държаха3 почистих дебитомера - снимков материал - по-късно4 смених горивния филтър - евала, на супер лесно място, останах учуден като видях, че има и датчик за вода отдоле5 не можах да развия болта на МАР сензора, сега ще играе груба сила6 поиграх си с Унидиаг и KWP71 - резултати - по-късно7 направих един "тегел" към Казанлъшко да я видя как върви.В следствие на 3 - въх ...... вах..... това Стило вървяло много, особено по баирите Мапнатото ми Браво ряпа да яде.Представям си скоро след ремапF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Как разви дебитомера? Иска ми се и моя да почистя, не съм си намерил още отверка?В момента колата пуши като комин отново, на високи обороти. Подозирам отново дебитомера, с откачен EGR e, маслото не мърда, атифриза си е зелен.Моя МАП развих с тез еврейски звезди, дето са като шестограми, и то с доста мамата...щото е по-лесно, с отверка - забрави.Като се замисля...горивен филтър не съм сменял...съвсем го забравих..някакви особености при смяната?Да препоръчате сервиз?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
С права отвертка.Когато е с подходящия размер влиза идеално и не мърда.Грам пушек нямам, дори в червеничкото, преди и след чистенето на дебитомера.После ще лепна снимки, да видиш за каква мизерия става дума.Колата се отпуши буквално след чистенето.Горивния филтър се сменя супер лесно.2 варианта:1. Развиваш стойката, на 2 болта се държи и после ще ти стане ясно.2. Развиваш самия филтър, като отдолу на пробката има букса - датчика за вода.Буксата е същата, като на фаровете на Браво, натискане с ламаринката на вътре и тогава се вади.След това се развива филтъра, целия се върти.Внимаваш като го вадиш да не падне едно гумено уплътнение, което стои в средата на филтъра.При мен беше застанало на болта на стойката.Взимаш новия, развиваш му капачката и слагаш тази от стария филтър.Завиваш филтъра за стойката и тогава закачаш кабела отдолу.Даваш на контакт 2-3 пъти да се напълни с нафта и тогава палиш.Това е.Ако го намеря в тревата моя, ще го разрежа понеже имаше мизерии, като го изсипвах.Да видите, че и в Италия горивата са като нашитеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Успях най после днеска по обед да го сменя тоя филтър . Стария беше пълен с мухи и боклук колкото искаш . Обаче за препоръчване е махането на тоя капак под джапката защото иначе е много трудно ваденето на стария филтър пък да не говорим за поставянето на новия . Зор видях с поставянето на капачката после но след доста мъки успях да вкарам жлеба и и тя клопна . Сложих си и винт за закрепването защото го нямаше . Капака под джапката се държеше само на едит щифт и предполагам че гайка е трябвало да има там по средата където се показва един пластмасов болт назъбен . Та тия зъби крепяха капака . Ще закупя още два щифта и гайка ще му сложа та да стане заводско . :D Благодаря за помоща като и за в бъдеще ще разчитам на такава . :D
Коментар
-
emzo написа:.....Грам пушек нямам, дори в червеничкото, преди и след чистенето на дебитомера.....Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).FIAT STILO 1.2 16 V.
Коментар
-
ekna написа:Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
Martin’s написа:ekna написа:Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Ръководство - смяна въздушен филтър на Стило JTD
Няма да пускам отделна тема, идеята е да направим нещо като FAQ за Стило с помощта на колегите.Но всичко с времето си.Успях да сменя много лесно филтъра без канал, отдолу, но трябва и да отбележа, че нямам кора под двигателя.За целта:Вдигнах лявата страна на крик:Развивате скобата след дебитомера, с цел да се освободи маркуча към турбината.Така кутията ще може да се отвори.Там където зее дупката на снимката се намира МAF сензора, но като снимах го бях свалил.Залягате пред колата и се открива следната гледка ако нямате кора, ако имате трябва да я развиете и свалите:Развивате скобата оградена в червено и вадите маркуча:Така вече имате директен достъп до кутията, в която стои филтъра.Кутията се държи на 2 щипки: Вадите стария филтър: Поставяте новия и по обратния ред сглобявате всичко, като не забравяте да притегнете двете скоби:F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ръководство - почистване на дебитомер на Стило JTD и други.
Намираме дебитомера (MAF):В случая е захванат с 2 торкса с 4 или 5 ъгъла:Или си намирате съответния торкс и го развивате или правите като мен - с права отвертка, която пасва идеално между ъглите.Ако нямате торкс и не става с отвертка между ъглите - хващате една ножовка и режете в правя линия по средата, след което с голяма права отвертка се развива супер лесно(благодарности на Naskobg за този метод)Хващате сензора и дърпате на горе, има едно зелено гумено уплътнение, което може да е позалепнало, затова го разклатете и завъртете наляво-надясно.Излиза сравнително лесно и се получава следната гледка: А ето това е въпросния сензор: Очеизвадно ужасно замърсен и откак е поставен, никога не е бил чистен.Почистването става с чист спирт (95-96%) и клечки за уши.До момента, така съм чистил 10 дебитомера и резултатите са само добри.Ето къде се чисти:Ако внимавате няма опастост за дебитомера.След около 10 минути борба и няколко изхабени клечки, ето го и резултатът: Ефект от почистването, имаше огромен.Колата стана по-responsive при подаване на газ.850rpm:2500rpm:Яд ме е единствено, че не записах стойностите на MAF-а преди и след почистването.Грешка, която надявам се колегата @radoslavp ще коригира тия дниF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ето малко снимки от обслужването ми тази Събота в Ямбол.Старите ремък и ролки: Думите на Христо много ми харесаха. Като видя Бош, намръщи се и каза:Дано Бош-а в Италия да не е като Бош-а в БългарияF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар