Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    коцев написа:
    Ами опитах се преди час да го сменя тоя поленов филтър но не се получи .Като свалих капака захванат на две места се показа това нещо и гледах ,гледах и така и не разбрах къде е и как да стигна до него . На втората снимка не разбирам това от къде да се свали
    Колега това на втората ти снимка е кората под жабката.. но с нея и без нея.. все същата.. само дето свалянето и е уйня и половина заради което сега там съм не с три щифта а с два болта. . Ако държиш да го правиш по трудния начин ... свали си я. Кората се държи отдолу с три пластмаси които са обяснявам за да няма после майка му.. : в средата е едно като малко "чепче" около него е пластмасов кръг. Не се подлъгвай да напуваш всичкото а се опитай да извадиш само централното. То е като малко клинче с уширение в предната си част. Това което изглежда като кръгче около тая пъпка е всъщност като шапчица натикана вътре и това щифтче влизайки разширява задния край на шапчицата и предотвратява падането на кората. А ето ти инфо и от мен:Отваряйки махаме болта който би трябвало да е на позиция квадрат, след това напъвате леко с отверка където е кръгчето и пластмасата тръгва назад.Има ръб който се подпъхва така че не навъвайте към вас. Шиничката излиза назад към двигателя. След това слагайки обратно след много мамата по адрес на филтъра, закопчейте първо позиция триъгълник. По-лесно е така.Ето как изглежда тая прослувута шмекерия
    Прикачени файлове
    Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

    Коментар


      коцев написа:
      Ами опитах се преди час да го сменя тоя поленов филтър но не се получи .Като свалих капака захванат на две места се показа това нещо и гледах ,гледах и така и не разбрах къде е и как да стигна до него . На втората снимка не разбирам това от къде да се свали
      Значи, след като си свалил вече пластмасата от централната конзола можеш да видиш капака на кутията на филтъра. На снимката която си направил той е най-вдясно, една вертикална продълговата оребрена пластмаса. Имай предвид че за да работиш по поленовия филтър трябва почти да полегнеш на стелката и да се навреш възможно най-навътре, като си приготви фенерче , че дотам не стига светлина. На предния пост колегата е снимал тоя капак само че в големи размери. Преди да махнеш капака, препоръчвам да свалиш и тая пластмаса под жабката, тъй като мястото е доста ограничено, а филтъра трябва да го огънеш леко по средата и по този начина да започнеш да набутваш първите ребра в канала им. Но първо за пластмасата под жабката. Трите крепежни елемента които са показани на схемата се свалят много лесно. Предполагам че има някъде и упътване за тях, но ако не знаеш как работят ще се изгърбиш като колегата по-горе. Та , те представляват шапчица с бутон в средата. Пиниза при тях е с малка отвертка да натиснеш бутона в средата за да "щракне" навътре около 3мм, след това буквално пада целия крепежен. Връщането им обратно е аналогично. Слагаш крепежния, като първо притискаш шапчицата да влезе на място, а след това натискаш бутона, който при слагането обратно вече стърчи над нея. Така с щракването се захваща целия крепежен. Като махнеш тая пластмаса, вече имаш малко повече място. Сега вече идва залягането и завирането максимално отдолу за да достигнеш капачето на филтъра. По средата трябва да има винт, при мен нямаше, но след като го отвъртиш просто трябва да издърпаш капачето в посока двигателя за да излезе от релсите си. След това вече виждаш самия филтър, вадиш, сменяш, леко с прегъване за да може да влезе в началото, после и целия. Слагаш обратно пластмасите и готово.
      FIAT Stilo 1.9 JTD 115

      Коментар


        ASR-а към ABS ли е или на отделен модул.Т.е. по К линия са:- управление двигател- АБС- ЕърбегВсички други глезотийки по CAN ли са ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Равносметка за загубения ден:1 смених еър филтъра отдолу, без канал2 закрепих стойката на АккУ, че се клатеше като луда, липсваха болтовете, които я държаха3 почистих дебитомера - снимков материал - по-късно4 смених горивния филтър - евала, на супер лесно място, останах учуден като видях, че има и датчик за вода отдоле5 не можах да развия болта на МАР сензора, сега ще играе груба сила6 поиграх си с Унидиаг и KWP71 - резултати - по-късно7 направих един "тегел" към Казанлъшко да я видя как върви.В следствие на 3 - въх ...... вах..... това Стило вървяло много, особено по баирите Мапнатото ми Браво ряпа да яде.Представям си скоро след ремап
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Как разви дебитомера? Иска ми се и моя да почистя, не съм си намерил още отверка?В момента колата пуши като комин отново, на високи обороти. Подозирам отново дебитомера, с откачен EGR e, маслото не мърда, атифриза си е зелен.Моя МАП развих с тез еврейски звезди, дето са като шестограми, и то с доста мамата...щото е по-лесно, с отверка - забрави.Като се замисля...горивен филтър не съм сменял...съвсем го забравих..някакви особености при смяната?Да препоръчате сервиз?
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              С права отвертка.Когато е с подходящия размер влиза идеално и не мърда.Грам пушек нямам, дори в червеничкото, преди и след чистенето на дебитомера.После ще лепна снимки, да видиш за каква мизерия става дума.Колата се отпуши буквално след чистенето.Горивния филтър се сменя супер лесно.2 варианта:1. Развиваш стойката, на 2 болта се държи и после ще ти стане ясно.2. Развиваш самия филтър, като отдолу на пробката има букса - датчика за вода.Буксата е същата, като на фаровете на Браво, натискане с ламаринката на вътре и тогава се вади.След това се развива филтъра, целия се върти.Внимаваш като го вадиш да не падне едно гумено уплътнение, което стои в средата на филтъра.При мен беше застанало на болта на стойката.Взимаш новия, развиваш му капачката и слагаш тази от стария филтър.Завиваш филтъра за стойката и тогава закачаш кабела отдолу.Даваш на контакт 2-3 пъти да се напълни с нафта и тогава палиш.Това е.Ако го намеря в тревата моя, ще го разрежа понеже имаше мизерии, като го изсипвах.Да видите, че и в Италия горивата са като нашите
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Успях най после днеска по обед да го сменя тоя филтър . Стария беше пълен с мухи и боклук колкото искаш . Обаче за препоръчване е махането на тоя капак под джапката защото иначе е много трудно ваденето на стария филтър пък да не говорим за поставянето на новия . Зор видях с поставянето на капачката после но след доста мъки успях да вкарам жлеба и и тя клопна . Сложих си и винт за закрепването защото го нямаше . Капака под джапката се държеше само на едит щифт и предполагам че гайка е трябвало да има там по средата където се показва един пластмасов болт назъбен . Та тия зъби крепяха капака . Ще закупя още два щифта и гайка ще му сложа та да стане заводско . :D Благодаря за помоща като и за в бъдеще ще разчитам на такава . :D
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  emzo написа:
                  .....Грам пушек нямам, дори в червеничкото, преди и след чистенето на дебитомера.....
                  Значи и при мен не може да е от дебитомера. От какво ще да е...Почвам да се замислям, че откакто слагах тази добавка, Хелиос, от тогава ми се струва че почна да пуши. Може и да греша. Да не са се разяли някои гумички...нещо.Само това остана да се оправи, м.....му ама не е малко. Всичко друго по колата работи
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).
                    FIAT STILO 1.2 16 V.

                    Коментар


                      ekna написа:
                      Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).
                      И аз имах такъв проблем и решението при мен беше сваляне на кората на багажника /тази която е под стъклото/ и там има един датчик който беше клеясал - малко позатъркване и напръскване с контакт спрей и се оправи ...Кората е на щипки и не я свалих напълно, а само от долната и страна ...
                      Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                      Коментар


                        Martin’s написа:
                        ekna написа:
                        Здравейте колеги.Имам много въпроси за моето СТИЛО и ще съм ви благодарен за отговорите.Постояно ми исписва на дисплея BOOT OPEN,за задната врата и как да го отстраним.Също така и на таблото индикатора за отворена врата постояно ми свети.Иначе колата ми е перфектна,много съм доволен. 1.2,85кс,7-степенна кутия.Също така искам да ви питам за копчето за парното как да ги свалим че едното не ми работи(за дясното копче говорим).
                        И аз имах такъв проблем и решението при мен беше сваляне на кората на багажника /тази която е под стъклото/ и там има един датчик който беше клеясал - малко позатъркване и напръскване с контакт спрей и се оправи ...Кората е на щипки и не я свалих напълно, а само от долната и страна ...
                        Това е решението действително, при мен също беше проблемно това звено, с тази разлика, че при мен не отчиташе изобщо отворен багажник. Аз смених целия механизъм с нов от морга, но както казва колегата и с малко акъл също става. По втория ти въпрос тук има показано с картинки как да стане номера: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...ght-bulbs.html
                        '08 Alfa Romeo 147 Q2
                        ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                        Коментар


                          Ръководство - смяна въздушен филтър на Стило JTD

                          Няма да пускам отделна тема, идеята е да направим нещо като FAQ за Стило с помощта на колегите.Но всичко с времето си.Успях да сменя много лесно филтъра без канал, отдолу, но трябва и да отбележа, че нямам кора под двигателя.За целта:Вдигнах лявата страна на крик:Развивате скобата след дебитомера, с цел да се освободи маркуча към турбината.Така кутията ще може да се отвори.Там където зее дупката на снимката се намира МAF сензора, но като снимах го бях свалил.Залягате пред колата и се открива следната гледка ако нямате кора, ако имате трябва да я развиете и свалите:Развивате скобата оградена в червено и вадите маркуча:Така вече имате директен достъп до кутията, в която стои филтъра.Кутията се държи на 2 щипки: Вадите стария филтър: Поставяте новия и по обратния ред сглобявате всичко, като не забравяте да притегнете двете скоби:
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Ръководство - почистване на дебитомер на Стило JTD и други.

                            Намираме дебитомера (MAF):В случая е захванат с 2 торкса с 4 или 5 ъгъла:Или си намирате съответния торкс и го развивате или правите като мен - с права отвертка, която пасва идеално между ъглите.Ако нямате торкс и не става с отвертка между ъглите - хващате една ножовка и режете в правя линия по средата, след което с голяма права отвертка се развива супер лесно(благодарности на Naskobg за този метод)Хващате сензора и дърпате на горе, има едно зелено гумено уплътнение, което може да е позалепнало, затова го разклатете и завъртете наляво-надясно.Излиза сравнително лесно и се получава следната гледка: А ето това е въпросния сензор: Очеизвадно ужасно замърсен и откак е поставен, никога не е бил чистен.Почистването става с чист спирт (95-96%) и клечки за уши.До момента, така съм чистил 10 дебитомера и резултатите са само добри.Ето къде се чисти:Ако внимавате няма опастост за дебитомера.След около 10 минути борба и няколко изхабени клечки, ето го и резултатът: Ефект от почистването, имаше огромен.Колата стана по-responsive при подаване на газ.850rpm:2500rpm:Яд ме е единствено, че не записах стойностите на MAF-а преди и след почистването.Грешка, която надявам се колегата @radoslavp ще коригира тия дни
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Ето малко снимки от обслужването ми тази Събота в Ямбол.Старите ремък и ролки: Думите на Христо много ми харесаха. Като видя Бош, намръщи се и каза:
                              Дано Бош-а в Италия да не е като Бош-а в България
                              Ето и новия оригинален комплект:Ремък FPT, ролки Fiat & SKFДокато се разхождах из Ямбол ме зарадва, че имам и демпферна шайба за смяна: Трябва да отбележа, че вибрациите намаляха значително, ще сменя и тампона на ДВГ левия по-нататък.И последно видяхме километрите с Examiner.Като се прибвах в СтЗ ги видях с Унидиаг, ако някой иска да смята:139346км. = 1.442Е6
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Колеги,бърз въпрос: Възможно ли е да не се включва радиото при включване на двигатела? ПС: извинявам се ако вече е обсъждано, но не видях...

                                Коментар

                                Working...
                                X