Тези данни са по моя ВИН:Kой от двата е моя филтър, само не ми казвайте, че са два.Airfan ме прати в трета глуха, като спомена, че май отдолу се сменя филтъра.Т.е. канал иска.Поне горивния е на лесно място.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
radoslavp написа:Red Storm написа:Аз купих дискове и накладки.Дисковете са BREMBO, а накладките DELPHI. Като ми остане свободно време ще ги сменя и ще се похваля/оплача.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Така ... малко отговори и за двамата.Първо emzo, за въздушния филтър наистина ще ти се види нанагорно. Имаш два варианта единия е смяна отгоре както аз го правих първия път - трябва да свалиш акумулатора, цялата негова кутия, бушони, и ще стигнеш до кутията с въздушния филтър, тя се сваля и сменяш филтъра като пич, но този вариант е с мега много хамалска работа и определено не най-добрия. Втория ти вариант е със смяна отдолу, трябва да качиш колата на канал, да откачиш турбо пътищата отгоре, да отвориш кутията с филтъра отдолу, и да смениш филтъра с новия. Така трябва да свалиш само кората под мотора (ако я имаш), да разкачиш един маркуч, и да си направиш място за отваряне на кутията. Ето и нагледно вариант две: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...htmlВторо коцев за поленовия филтър не трябва да сваляш жабката приятелю (слава богу). Единственото което се сваля е страничния панел долу при краката от страната на пасажера, грубо казано поленовия филтъра се намира зад конзолата на климатика и след като махнеш долния панел и веднъш го видиш, ще сменяш после филтъра за 10 минути. Филтъра просто се вади и се поставя новия такъв. Първия път имах проблеми с набутването на новия, но като му фанеш цаката става лесно. Ето нагледно и за теб: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...e.htmlАйде после ще кажете кой какво направил. П.С. Red Storm ясно, защото неделята давах телефона ти на един колега да ти звънне за музиката и помислих, че я е взел вече.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Аз съм се заблудил по тая картинка мислейки че това отвореното е джапката а то изглежда е това в краката на пасажера отляво. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11383
Коментар
-
Ами не е като да не сме обсъждали смяната на филтъра на климатика, включително в настоящата тема, включително повече от веднъж! Ето тук например, следващите няколко поста, заедно със снимки.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Неделя сменях моя поленов филтър. И тъй като досега два пъти съм го сменял барабар с другите филтри (в сервиз уж при хора дето ме пратиха познати), не го бях правил сам.Последният път обаче забелязах че пластмасата не беше подпъхната в улея откъм скоростния лост и много ме дразнеше.Ясно ми беше че не е пипано внимателно, ама ... Сега като отворих махнах внимателно пластмасата се видя цялата картинка. На едното място за закрепване беше счупена и изтръгната основата за която се захваща тая кора, едната щипка си стоеше в конзолата със счупено краче. Капакът на самия филтър има място за винт, който естествено го нямаше, та им теглих една майна... миналото лято пък добре че се загледах, липсваше ми единия болт на кутията на въздушния филтър.... просто ме е страх вече да си оставя колата където и да е, бахти мърлячите са навсякъдеFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Е ,добре де по тоя линк на първата снимка това не е ли джабката ??? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11383
Коментар
-
Е ,това е вече по истинско . Другата седмица ще я извърша и тая операция. :D Да вметна и мнението на моя си майстор на колите още от комунистическо време и на когото имам пълно доверие по въпроса с термостата както го направих аз. И неговото мнение е че трябвало да си сложа оригинален защото оригиналния като отвори притока на антифриз за към радиатора то затваря тоя приток към двигателя и двигателя работи с по високо температура на антифриза . Обаче като си разменихме някой мнения стигнахме до извода че и така като съм го направил при моето каране на къси разтояния тук в града няма да даде никакво отражение защото докато стигне тая температура и да отвори то аз ще съм пристигнал на местото за където съм тръгнал .За дълък път също няма да има проблеми а и утре отивам пак до Търново и ще видя ефекта .
Коментар
-
Оригиналният термостат, с усложнената си конструкция и начин на действие, има за цел малко по-плавно, в по-тесен диапазон, да поддържа температурата на двигателя.Проблем с този няма да имаш. Евентуално старият може да ти създаде грижи лятото, ако освен че не затваря плътно в момента, може и да не се отваря докрай.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Палиш си веднага, не чакаш подряване...чек и тн.Аз поне не виждам разлики.Теча, който имах явно се отразява, щото сега колата пуши по-малко от преди. Пушека пък стана по-сив, преди си беше черен, и само сутрин, когато е нормално. Все пак и ЕГР-а е изключен. Не пиремам особено че колата може да пуши по-малко без ЕГР ако не е премахнат и софтуерно. Мисла да го чистя, но определено няма да е лесно.Мога да кажа, че за разлика от браво и типо, духането на предното стъкло тук работи супер!Днес размрази стъклото за по-малко от 5 минути. От студен двигател.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар