Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
GTipo написа:Да, спря.Аз даже сложих малко силикон за уплътнения, хеле позапуши малко.Гледах ТОВА филмче - дали работи? Да взема да пробвам поне как е без EGR?'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Това за свалянето на фара,без да сваляш бронята е така,но с леко доуточнение.Пича е свалил пак почти всичко-гума(на снимката е монтирана,но няма как да свалиш пластмасата,без да махнеш гумата) и пластмасовата кора.Самата броня е гъвкава и се криви навсякъде.Според мен по-добре е да се махне бронята нацяло.При мен се получи разместване на лъча на фара надясно(и на двата,свалях ги,за да монтирам ксенона),което разместване не можах да регулирам с двата винта.Наложи се разхлабване на гайките и корекция на целия фар наляво.Тази корекция става при свалена броня по-лесно.С две думи-наложи ли се сваляне на който и да е фар,по-добре свалете и бронята.Няма да се забавите много. Как да не си купя една Голфара 2,всичко е толкова достъпно.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Red Storm написа:.....по-добре свалете и бронята.Няма да се забавите много.....Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
И на кората под двигателя трябва да се развият предните болтове.Имайте ме впредвид за планките за запушване на ЕГР.Каквото струва-казвайте. Аз купих един дръглив Ескорт за 250лв, набор *83 с АГУ.Може и да изкара зимата.Напролет ще го дам на моргата.Вместо да купувам четири тенекиени джанти и зимни гуми на Стилото. Като вземеш ксенона звънни,ще скокна до Софето да погледам.Пък и да видя големия град.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Привет младежи . Тая вечер поставих термостат на Стилото по начина показан е една от темите .Някъде за около 2 часа стана всичко . Може би повече време отделих да мисля върху някой неща отколкото самото поставяне . Ето операцият в снимки . Хубаво е да разполагате със собствен гараж с работна маса и кабелна телевизия Трябва да имате и такава малка дрелчица на която се поставя такова малко дискче с което да срежете скобата която държи маркуча към радиатора . Заради тая скоба загубих около 40 минути как да я махна докато ми дойде на акъл да я срежа с тая дрелчица само за минутка. :D Следващата операция за вмъкване на термостата в маркуча ми отне 3-4 минути . Пак мислих дълго време как да стане и го направих по следния начин . Лекичко намазах външното на термостата с масло и го вкарах около 1 см в маркуча . За да не ползвам гореща вода с която да нагрея маркуча то вземах от сервиза си така наречената станция за горещ въздух която я ползваме при ремонта на телевизори . Та с тоя горещ въздух обдухах и затоплих маркуча външно около термостата и той си влезна много лесно . Тъй като вие едва ли ще намерите такава станция за горещ възвух то може предполагам да се затопли и на газов котлон като се държи далеч от пламъка а само топлината да го лъха . Нагряването с въздух запазва маркуча сух и не ти се плъзга когато го натискаш за да влезе термостата ,докато когато го нагряваш с гореща вода той е мокър и се плъзга по ръката ти.Ето го вече поставен маркуча с термостата вътре на самото място. При мен не се налагаше да се маха капака над радиатора и съвсем удобно се свали маркуча свързващ двигателя с радиатора .Как източих антифриза без да разлея от него . Вземах една пласмасова бутилка от безалкохолно двулитрова .Отрязах я откъм върха така че се получи фуния . Пробих капачката и имах маркуч 2 метра който го вкарах в капачката и го уплътних . Маркуча го прекарах през прореза пред кората под двигателя и края му го поставих в съд в който да се събира антифриза . Като махнах скобата на съединението към двигателя то лесно се извади и самото съединение и антифриза потече в така направената фуния и по маркуча та в легена . Така се разминах с разливане на антифриз . Сега ми идва на ум че е можело да си купя днеска една пласмасова фуния и направо на нея да надяна маркуча и да не си играя да пробивам капачка и уплътнявам после маркуча към нея. Налях после изтеклия антифриз близо 2 литра беше обратно в казанчето и утре остава да видя дали ще се наложи някакво обезвъдушаване .На пръв поглед лесна работа но не бих я пропоръчал да я прави колега който няма и гараж и инструменти ,защото ще има да псува до девето коляно . Примерно аз за минутка развих скобата от към двигателя , но другата ми скъса нервите от никъде не мърда та накрая ми дойде на акъл за тая дрелчица и прескочих до сервиза си за нея и по пътя ми дойде на акъл да си взема и станцията за горещ въздух . И така с дрелчицата за минутка прерязах скобата и извадих съединението и за няколко минути със станцията загреях съединението и вкарах термостата . :D Дано съм бил полезен за тия които решат и те така да си преработят термостата . Все пак всичко до тук ми струва 11лв термостата и 1.20лв три скоби. А смяната на оригинален с труда с антифриза ми го сметнаха някъде към 200лв.
Коментар
-
Ох и аз съм утре на смяна на термостат също ... запазил съм час, само дето купих термостата оригинален BEHR 120 каймака, и ще артиша от труд само. Таковам го и в термостата толко пари, още ме боли сърцето как ги дадох.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Браво колега, само че цената за нов + труд 200лв е абсурдна.Нов BEHR с ДАТЧИК(много важен, в друга тема съм писал за него) от АХМ е към нас с цена - 112лв.Смяната и сами може, не е сложно.Определено е по-евтино с такъв от Рено, но аз не бих карал с такъв. (лично мнение).п.с. евала за гаражчето и аз искам такаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами като го гледам на какво е място и колко маркуча трябва са махнат и антифриз да се излее ще отнеме доста време. И какво като е оригинален за 120лв? Защо като са оригинални се налага често да се сменят ? Аз мисля че по начина по който го направих разбира се видях от други в друга тема че така са го направили е много по практично и струващо три кутии цигари изразено на език на пушачите. :D Върши една и съща работа да не пуска към радиатора антифриз докато не загрее в двигателя до 80 градуса. :D Надявам сега и разхода на гориво още да падне под 4.6л
Коментар
-
E аз затова казах лично мнение.Аз смених на Браво с Вернет и нямах грижи, въпреки че вернет не се тачат много.Но пък не смених датчика на термостата и цяла зима ми горя с над 2л. отгоре.Я да попитам, климатроника май е рядко срещан, повечето обяви в мобилето са с климатик ?Дори има една с нави, но климатик .... Както беше казал Торнадо в една друга тема ... Италианска му работаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:.Но пък не смених датчика на термостата и цяла зима ми горя с над 2л. отгоре.
Коментар
-
Да, ако караш с галене на педала - точно толкова!Най-висок разход на извънградско пък - при пикове до 200 ...- 10 на 100.Преди малко имахме доста ползотворна среща.ogo28b се беше наврял в касетофона ми, ilkor под капака, а ние с pecho диагностицирехме ту неговата ту моята трошка.Преди малко пък си седях на бензиностанцията и си мисля...що да не елиминирам EGR-а?! Яааа да видим какво ще стане.Откачих само буксата. За сега не мога да видя разлика - мисля се че няма такива сажди тозад като по-рано, но ми се ще да видя на светло - утре, че да съм сигурен.Разхода ми според ogi28b е теч...и си го има.Ще изкарам данните от дебитомерите и на двете коли. Ще се ориентирате по имената на файловете.Моят явно отчита по-слаба маса. Не знам това какво значи? По-слабо турбо, дупка преди дебитомера...? А може да не съм натиснал педала като хората. Дебитомера обче работи - в стойности ~ 0,200 до 0,800 волта.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар