А аз сега забелязвам че ти си с 1,6.Това което описах по горе за по ранното отваряне е при дизела.Не зная какво точно се случва с термостата на 1,6,но както описваш проблема и както казва Емо си за ново "кранче" :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Значи, при това изтиване на двигатела стрелката ми се връща от средата до зелената черта, която съм нарисувал, когато се движа без да подавам газ и то на скорост, (на свободна предавка си стои на средата!) Като натисна газта,за няколко секунди се връща на средата и стой там до момента, в който не пусна газта и се движа по нанадолнище продължително време, тогава пак отива на зелената черта, и като натисна газ пак се връща по средата! Това ми е проблема, като го разреша, ще пиша, ако изобщо има проблем или всичко е внушение! 1.6 бензин СтилоТези аномалии стават в рамките на няколко секунди!!!
Коментар
-
Днес на редовната сбирка в София, ентусиазиран от хубавото време, най-сетне се наканих да видя кой движи чистачките на Стилото. Всъщност още откакто купих колата ми се щеше да погледна защо отвреме-навреме нещо прискърцва в крайно ляво положение на чистачките. Ами не видях нищо конкретно като причина, освен че (както може да се предполага) тук-там се виждаше ръждица. За щастие, само след забърсване със салфетка, стана ясно, че осите не са корозирали - всичко си изглежда нормално. Почистих, смазах с грес и сглобих обратно: тишина и комфорт! Та искам да кажа, че достъпът до двигателчето на чистачките и рамената е относително лесен. Махат се рамената на чистачките и черната пластмаса под тях. Държи се само на 3 щипки (които с много голяма вероятност ще счупите - добре е да имате подходящи) - това от долната страна; отгоре кората влиза в един улей. Вади се с издърпване. Сглобяването - в обратен ред. Та, ако имате нещо за правене там и отлагате, да знаете, че (за разлика от много други неща в Стило) това е едно от местата, които са сравнително лесно достъпни и удобни за работа. :Dex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
u_bo
svetljotod написа:Значи, при това изтиване на двигатела стрелката ми се връща от средата до зелената черта, която съм нарисувал, когато се движа без да подавам газ и то на скорост, (на свободна предавка си стои на средата!) Като натисна газта,за няколко секунди се връща на средата и стой там до момента, в който не пусна газта и се движа по нанадолнище продължително време, тогава пак отива на зелената черта, и като натисна газ пак се връща по средата! Това ми е проблема, като го разреша, ще пиша, ако изобщо има проблем или всичко е внушение! 1.6 бензин СтилоТези аномалии стават в рамките на няколко секунди!!!
Коментар
-
Emzo, и в английския форум казаха, че нямам яд, разликата която трябва да направиш, с твоето Стило и моето е, че твойто е дизел, мойто бензин, работят на различна температура двигателя, при теб средата не знам на колко градуса съответства, но при мен е 90, тогава отваря термостата и я сваля на 80, и затова 80-90 е работния диапазон, дори в книжката си го пише, че стрелката варира в зависимост от начина на използване на колата, и друго нямаше да имам добро парно ако имах, проблем а повярвай, ако реша мога да карам по тениска в колата, само 5 мин след запалването си духа супер топло, без компресор ти говоря, всичко при мен е внушение на база на проблемите с термостатите ви, защото аз си следя форума, без да имам проблеми, просто чета от интерес, и друго да отбележа като сменях масло, си спомням много добре, че на екзаминера в сервиза на Фиат , видях моментна температура 78 градуса, двигателя беше изгасен преди 10на минути максимум!!
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Колегата по-горе щото сигурно е ремонтирал/виждал/сменял термостат на Стило и затова така разсъждава !Проблем имаш, дали ще го отстраниш от теб зависи
Коментар
-
Всичко написано по-горе господа, е след смяна на термостат на Стило 1.6, лично от мен ! Стрелката кове по средата и не мърда !п.с. ако някой не е забелязал - нямам коментари в бензиновия/газовия раздел !Което не разбирам - не коментирам, камо ли да споря !п.с.с. Behr беше термостата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Всичко написано по-горе господа, е след смяна на термостат на Стило 1.6, лично от мен ! Стрелката кове по средата и не мърда !п.с. ако някой не е забелязал - нямам коментари в бензиновия/газовия раздел !Което не разбирам - не коментирам, камо ли да споря !п.с.с. Behr беше термостата.
Коментар
-
Еми не карам аз колата, но ако пак играеше, щеше да ми каже момчето, понеже е паника голяма и за всяко нещо пита.Пак ти казвам, можеш да караш така, но не трябва да играе така стрелката.9годишна кола е, ако не е сменян и е оригиналния е нормално вече да прави "въртели".Имам роднина с ОРИ термостат и неговата стрелка така играе и рано или късно и той ще го смени, но да видим кога ще се накани.В крайна сметка аз няма да спечеля или загубя от това дали ти ще го смениш или не.Просто споделям лични наблюдения, а гледам и други колеги мислят като менF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Някой с налична ASR система, може ли да обърне внимание, дали докато пали, при въртена на ключа му премигват ABS & ASR лампичките ?Дава на контакт, изчаква да угаснат всички лампи и дали при паленето премигват.Мерси предварително.Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар