Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    А аз сега забелязвам че ти си с 1,6.Това което описах по горе за по ранното отваряне е при дизела.Не зная какво точно се случва с термостата на 1,6,но както описваш проблема и както казва Емо си за ново "кранче" :D
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Значи, при това изтиване на двигатела стрелката ми се връща от средата до зелената черта, която съм нарисувал, когато се движа без да подавам газ и то на скорост, (на свободна предавка си стои на средата!) Като натисна газта,за няколко секунди се връща на средата и стой там до момента, в който не пусна газта и се движа по нанадолнище продължително време, тогава пак отива на зелената черта, и като натисна газ пак се връща по средата! Това ми е проблема, като го разреша, ще пиша, ако изобщо има проблем или всичко е внушение! 1.6 бензин СтилоТези аномалии стават в рамките на няколко секунди!!!
      Прикачени файлове

      Коментар


        Пак ти казвам, в термостата е проблема, отваря рано.Моя стария правеше същото.Средата на стрелката ти е точно 80гр.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Днес на редовната сбирка в София, ентусиазиран от хубавото време, най-сетне се наканих да видя кой движи чистачките на Стилото. Всъщност още откакто купих колата ми се щеше да погледна защо отвреме-навреме нещо прискърцва в крайно ляво положение на чистачките. Ами не видях нищо конкретно като причина, освен че (както може да се предполага) тук-там се виждаше ръждица. За щастие, само след забърсване със салфетка, стана ясно, че осите не са корозирали - всичко си изглежда нормално. Почистих, смазах с грес и сглобих обратно: тишина и комфорт! Та искам да кажа, че достъпът до двигателчето на чистачките и рамената е относително лесен. Махат се рамената на чистачките и черната пластмаса под тях. Държи се само на 3 щипки (които с много голяма вероятност ще счупите - добре е да имате подходящи) - това от долната страна; отгоре кората влиза в един улей. Вади се с издърпване. Сглобяването - в обратен ред. Та, ако имате нещо за правене там и отлагате, да знаете, че (за разлика от много други неща в Стило) това е едно от местата, които са сравнително лесно достъпни и удобни за работа. :D
          Прикачени файлове
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            svetljotod написа:
            Значи, при това изтиване на двигатела стрелката ми се връща от средата до зелената черта, която съм нарисувал, когато се движа без да подавам газ и то на скорост, (на свободна предавка си стои на средата!) Като натисна газта,за няколко секунди се връща на средата и стой там до момента, в който не пусна газта и се движа по нанадолнище продължително време, тогава пак отива на зелената черта, и като натисна газ пак се връща по средата! Това ми е проблема, като го разреша, ще пиша, ако изобщо има проблем или всичко е внушение! 1.6 бензин СтилоТези аномалии стават в рамките на няколко секунди!!!
            проблем с колата нямаш, а май само се опитваш да си създадеш всичко ти е наред - ако си описал правилно симптомите.и ако ти загрява нормално колата / от студено палене/

            Коментар


              Колегата по-горе щото сигурно е ремонтирал/виждал/сменял термостат на Стило и затова така разсъждава !Проблем имаш, дали ще го отстраниш от теб зависи
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Emzo, и в английския форум казаха, че нямам яд, разликата която трябва да направиш, с твоето Стило и моето е, че твойто е дизел, мойто бензин, работят на различна температура двигателя, при теб средата не знам на колко градуса съответства, но при мен е 90, тогава отваря термостата и я сваля на 80, и затова 80-90 е работния диапазон, дори в книжката си го пише, че стрелката варира в зависимост от начина на използване на колата, и друго нямаше да имам добро парно ако имах, проблем а повярвай, ако реша мога да карам по тениска в колата, само 5 мин след запалването си духа супер топло, без компресор ти говоря, всичко при мен е внушение на база на проблемите с термостатите ви, защото аз си следя форума, без да имам проблеми, просто чета от интерес, и друго да отбележа като сменях масло, си спомням много добре, че на екзаминера в сервиза на Фиат , видях моментна температура 78 градуса, двигателя беше изгасен преди 10на минути максимум!!

                Коментар


                  А дори и да си прав, ще чакам да се доразвали термостата, ако е него причината, като стане висок разхода, и да ми загрява до половината на извънградско съм съгласен, както по рано писах 5.9 - 6.0 разход бензин за 320км извън града, показва много ясно, че проблеми няма!

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Колегата по-горе щото сигурно е ремонтирал/виждал/сменял термостат на Стило и затова така разсъждава !Проблем имаш, дали ще го отстраниш от теб зависи
                    Аз, т.нар "колегата" съм карал доста бензинови коли, а термостата на Стило бензин не работи по различно от този на Браво/а/Мареа бензин. НО е доста по-различно от дизелите с които е основния ти опит. Ти явно много си вярваш, но не всички други ти вярват често изказваш категорични твърдения без да имаш опит от първа ръка - а накои хора бъркат категоричноста с компетентност. Аз например за дизел не бих спорил с теб, но ти спориш за бензинки с хора мнооого по-компетентни от мен .

                    Коментар


                      Всичко написано по-горе господа, е след смяна на термостат на Стило 1.6, лично от мен ! Стрелката кове по средата и не мърда !п.с. ако някой не е забелязал - нямам коментари в бензиновия/газовия раздел !Което не разбирам - не коментирам, камо ли да споря !п.с.с. Behr беше термостата.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Всичко написано по-горе господа, е след смяна на термостат на Стило 1.6, лично от мен ! Стрелката кове по средата и не мърда !п.с. ако някой не е забелязал - нямам коментари в бензиновия/газовия раздел !Което не разбирам - не коментирам, камо ли да споря !п.с.с. Behr беше термостата.
                        И колко време така имаш наблюдения след смяната или запалихте и видяхте докъде загрява, малко извънградско и айде по живо по здраво!!???????

                        Коментар


                          Еми не карам аз колата, но ако пак играеше, щеше да ми каже момчето, понеже е паника голяма и за всяко нещо пита.Пак ти казвам, можеш да караш така, но не трябва да играе така стрелката.9годишна кола е, ако не е сменян и е оригиналния е нормално вече да прави "въртели".Имам роднина с ОРИ термостат и неговата стрелка така играе и рано или късно и той ще го смени, но да видим кога ще се накани.В крайна сметка аз няма да спечеля или загубя от това дали ти ще го смениш или не.Просто споделям лични наблюдения, а гледам и други колеги мислят като мен
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Засега няма да го сменям, не си заслужава риска от 100 кинта, имам много повече доводи да не го сменя, отколкото обратното!!

                            Коментар


                              Някой с налична ASR система, може ли да обърне внимание, дали докато пали, при въртена на ключа му премигват ABS & ASR лампичките ?Дава на контакт, изчаква да угаснат всички лампи и дали при паленето премигват.Мерси предварително.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Някой с налична ASR система, може ли да обърне внимание, дали докато пали, при въртена на ключа му премигват ABS & ASR лампичките ?Дава на контакт, изчаква да угаснат всички лампи и дали при паленето премигват.Мерси предварително.
                                Не мигат... ако изчакаш да угасне всичко и запалиш нищичко не премигва след това.А колкото до термостата... Аз съм със бензиново Стило 1.6 и няма извън няма градско колата загрява до средатa (_|_) и не мърда от там без значение по инерция ли е или е на скорост.
                                Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
                                Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

                                Коментар

                                Working...
                                X