Хахахахха ... изкривили стойката на ЕГР-а за да развартиш гайката ... ?Това му е най-сложното ... нищо друго!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Мне, просто свалих цялото ЕГР и Тротъл бодито, щото се бях засилил да сменям и една свещ, но не успях да я развия. А иначе за тръбата след ЕГР дето е с планката която ляга на шпилката, просто откачих тръбите от двата края на ЕГР към изпускателните тръби и свалих цялата тръба та да се отвие шпилката.... Оригиналните скоби директно заминаха в кофата...Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Колеги някой били постнал снимка на 1.6 стило на температурния датчик, който дава инфо към компютъра, и как се вадят клемите и се пръскат с контактен спрей, че въобще не разбирам от двигатели, и от него ли зависи показанието на стрелката на таблото за температура на двигателя, че и или ми е тръгнал термостата или в датчика е причината, има някой колебания на стрелката с 2мм леко се връща от средата както е загряла добре, и се дигат оборотите с 50 оборота така на око на празен ход като мръдне стрелката някой път, сам я забелязал вече тази зависимост? като се върне после на средата оборотите си падат пак на 800, и това става в рамките на 1 минута максимум, пипал съм маркучи всичко, не е постоянно отворен термостата!! И информативно термостата на стило на какъв принцип е , пружина, пластина нещо или по друг начин отваря и затваря?
Коментар
-
svetljotod написа:Колеги някой били постнал снимка на 1.6 стило на температурния датчик, който дава инфо към компютъра, и как се вадят клемите и се пръскат с контактен спрей, че въобще не разбирам от двигатели, и от него ли зависи показанието на стрелката на таблото за температура на двигателя, че и или ми е тръгнал термостата или в датчика е причината, има някой колебания на стрелката с 2мм леко се връща от средата както е загряла добре, и се дигат оборотите с 50 оборота така на око на празен ход като мръдне стрелката някой път, сам я забелязал вече тази зависимост? като се върне после на средата оборотите си падат пак на 800, и това става в рамките на 1 минута максимум, пипал съм маркучи всичко, не е постоянно отворен термостата!! И информативно термостата на стило на какъв принцип е , пружина, пластина нещо или по друг начин отваря и затваря?
Коментар
-
Кажете все пак как се изключва буксата, че ме е страх да го напъна, и все пак като чета из форума, възможно е да е от него, не може за няколко секунди да се охлади мотора при постоянно отворен термостат , ако в него термостата е проблема? Все пак, то да не изгасям мотора я , че да се охлади с 2мм, или 10 градуса за по малко от минута?
Коментар
-
При мен се оправи с нов термостат! Все пак струва около 50лв(1.8 16v) не е страшно.Датчика замина след няколко месеца,като колата държеше около1500-2000об.Беше умрял с показания -25 градуса .(около 25-30лв).Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
-
За тези от вас които се инересуват от потропване в кормилния прът карданче.Няколко майсторчета ми казаха ,че въпросния прът е разбит и от там потропва.Закарах колата при виден столичен рециклатор на рейки и карданчета.Каза ми,че кормилния прът е наред и този луфт си е заводски.Но рейката ми е в ужасно състояние а тя е още в гаранция.Рециклирана при друг не толкова виден столичен рейкаджия :D .Сега следва гаранционен ремонт та да видим.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
-
emzo написа:Най-просто казано - за нов термостат сте !
Коментар
-
svetljotod написа:Как ще коментирате, това, че дебелия маркуч към радиатора е студен докато загрее двигателя до средата, и че малкия кръг е само топъл в началото при стартиране на двигателя, и при извън градско никога не ми е падала стрелката, (както си е на средата), повече от чертичката преди средата, и при подаване на газ почти мигновено си заковава на средата???? като термостата е причината? питамAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар