Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хахахахха ... изкривили стойката на ЕГР-а за да развартиш гайката ... ?Това му е най-сложното ... нищо друго!

    Коментар


      Мне, просто свалих цялото ЕГР и Тротъл бодито, щото се бях засилил да сменям и една свещ, но не успях да я развия. А иначе за тръбата след ЕГР дето е с планката която ляга на шпилката, просто откачих тръбите от двата края на ЕГР към изпускателните тръби и свалих цялата тръба та да се отвие шпилката.... Оригиналните скоби директно заминаха в кофата...
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        Дано да си взел хубави скоби, че ония ден една от евтините буквално се скъса на входа на интеркулера.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Аз на кулера ги сменях началото на пролетта, още след като взех колата и досега не са мръднали, дано и с тез да съм уцелил...
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            Колеги някой били постнал снимка на 1.6 стило на температурния датчик, който дава инфо към компютъра, и как се вадят клемите и се пръскат с контактен спрей, че въобще не разбирам от двигатели, и от него ли зависи показанието на стрелката на таблото за температура на двигателя, че и или ми е тръгнал термостата или в датчика е причината, има някой колебания на стрелката с 2мм леко се връща от средата както е загряла добре, и се дигат оборотите с 50 оборота така на око на празен ход като мръдне стрелката някой път, сам я забелязал вече тази зависимост? като се върне после на средата оборотите си падат пак на 800, и това става в рамките на 1 минута максимум, пипал съм маркучи всичко, не е постоянно отворен термостата!! И информативно термостата на стило на какъв принцип е , пружина, пластина нещо или по друг начин отваря и затваря?

            Коментар


              svetljotod написа:
              Колеги някой били постнал снимка на 1.6 стило на температурния датчик, който дава инфо към компютъра, и как се вадят клемите и се пръскат с контактен спрей, че въобще не разбирам от двигатели, и от него ли зависи показанието на стрелката на таблото за температура на двигателя, че и или ми е тръгнал термостата или в датчика е причината, има някой колебания на стрелката с 2мм леко се връща от средата както е загряла добре, и се дигат оборотите с 50 оборота така на око на празен ход като мръдне стрелката някой път, сам я забелязал вече тази зависимост? като се върне после на средата оборотите си падат пак на 800, и това става в рамките на 1 минута максимум, пипал съм маркучи всичко, не е постоянно отворен термостата!! И информативно термостата на стило на какъв принцип е , пружина, пластина нещо или по друг начин отваря и затваря?
              И аз съм с този мотор и тези дни, след като стана студено забелязах същото и при мен. Като карам в града температурата бавно се покачва и в момента в който трябва стрелката да застане по средата изведнъж пада назад с почти една чертичка и след някое време застава по средата. Като карам извън градско изобщо не ще да се качи до средата освен като карам по нанагорнище и в по-ниска предавка, но след това веднага пада с една чертичка назад. Иначе датчика, на снимката, трябва да зеленото нещо връху термостата.
              Прикачени файлове

              Коментар


                Най-просто казано - за нов термостат сте !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Кажете все пак как се изключва буксата, че ме е страх да го напъна, и все пак като чета из форума, възможно е да е от него, не може за няколко секунди да се охлади мотора при постоянно отворен термостат , ако в него термостата е проблема? Все пак, то да не изгасям мотора я , че да се охлади с 2мм, или 10 градуса за по малко от минута?

                  Коментар


                    Може, може.Конектора има щипка, натискаш я исе дърпа на горе, предполагам не натискаш достатъчно силно щипката.Ето ти и данните да го замериш:
                    Прикачени файлове
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      При мен се оправи с нов термостат! Все пак струва около 50лв(1.8 16v) не е страшно.Датчика замина след няколко месеца,като колата държеше около1500-2000об.Беше умрял с показания -25 градуса .(около 25-30лв).
                      Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                      Коментар


                        За тези от вас които се инересуват от потропване в кормилния прът карданче.Няколко майсторчета ми казаха ,че въпросния прът е разбит и от там потропва.Закарах колата при виден столичен рециклатор на рейки и карданчета.Каза ми,че кормилния прът е наред и този луфт си е заводски.Но рейката ми е в ужасно състояние а тя е още в гаранция.Рециклирана при друг не толкова виден столичен рейкаджия :D .Сега следва гаранционен ремонт та да видим.
                        Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Най-просто казано - за нов термостат сте !
                          Как ще коментирате, това, че дебелия маркуч към радиатора е студен докато загрее двигателя до средата, и че малкия кръг е само топъл в началото при стартиране на двигателя, и при извън градско никога не ми е падала стрелката, (както си е на средата), повече от чертичката преди средата, и при подаване на газ почти мигновено си заковава на средата???? като термостата е причината? питам

                          Коментар


                            svetljotod написа:
                            Как ще коментирате, това, че дебелия маркуч към радиатора е студен докато загрее двигателя до средата, и че малкия кръг е само топъл в началото при стартиране на двигателя, и при извън градско никога не ми е падала стрелката, (както си е на средата), повече от чертичката преди средата, и при подаване на газ почти мигновено си заковава на средата???? като термостата е причината? питам
                            Термостата отваря при около 65 градуса.В градски условия,двигателя не може да се натовари толкова че при отворен термостат да достигне 88 градуса(при тези ниски температури навън) за да удари стрелката в средата.В извънградско каране мотора е натоварен и успява да загрее достатъчно.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              Значи при мен наред ли е термостата според вас?

                              Коментар


                                E нали това ти казваме - не е .
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X