Pecho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Речено, сторено! :D Днес се хванах та си смених спирачната течност на Стилото. Преди това питах тук-там дали могат да ми я сменят, но след като уточнявах, че държа да е както препоръчва производителят (чрез налягане отвън, а не чрез помпане на педала), получавах отказ (придружен от подозрителни погледи дали нещо не ги пързалям ).Затова реших да видя кое път му е толкова трудното и си направих установката. Прежалих капачката на резервоарчето - пробих я и завих метален вентил от джанта. За незапознатите с препоръките на производителя пояснявам, че идеята е проста - вместо старата спирачна течност да се извежда чрез помпане на спирачния педал, необходимото налягане се създава през капачката на резервоарчето. Иначе старата течност пак се извежда от съответните места за обезвъздушаване на всяко колело. Тук няма да се впускам в обяснения защо и не може ли по стария начин - така пише в ръководството. Понеже не се бях подготвил много добре (забравил бях голямата спринцовка и маркучетата и загубих много време докато изпразня резервоарчето от старата течност), пък и леко ме мързеше, не свърших работата съвсем както трябва. Но важното е, че системата работи! Течността тръгва и при по-ниско налягане, аз действах с 2-3 атмосфери (да не взема да спукам казанчето!). :P Подведен от големия обем на резервоарчето, не прецених много добре колко течност да пускам през всяко колело и всъщност източих общо около 850 мл (за пълна смяна на цялата система трябват май - по памет - 1,2 л). Но пък и старата течност, която излизаше откъм колелата беше изненадващо бистра и реших да не рискувам да изразходвам двете опаковки по 0,5 л Тутела преди да съм обработил всички колела.Иначе нищо особено спрямоex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
radoslavp написа:А някой има ли представа при положение, че има толко системи ... дали при наште JTD-та при паническо натискане на спирачките авариините светлини се включват автоматично за малко докато колата убива скоростта както на други нови автомобили ?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:radoslavp написа:А някой има ли представа при положение, че има толко системи ... дали при наште JTD-та при паническо натискане на спирачките авариините светлини се включват автоматично за малко докато колата убива скоростта както на други нови автомобили ?'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Това как ви се струва?http://www.youtube.com/watch?v=nAQG-7chmIIТемата на човека:http://www.digital-car.co.uk/forum/s...ead.php?t=8593Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
От ибей италия, вероятно.По-рано писах за един проблем с падането на акумулатора ми, и някой подметна че вероятно е от касетофона....е познайт какво, точно от него е! С касетофон, в съвсем спящо състояние, амперметъра ми показва 0.44А, с махнат бушон, (F39 по схемата) показва точно....0,01А Сега ще оставя колата за седмица да видим дали ще падне акумулатора като миналия път, налага ми се така или иначе.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
От касетофона е. В книжката за монтажа пише да се свързват така че единият плюс да е постоянен за да си помни настройките (обикновено жълтия), а другият да е през контакт (обикновено червеният). Недостатък е че касетофона работи само при запалена кола, но предимството е нищожна консумация. При мен с вкл. аларма 10-15мА, като гледам и при GTipo също нищо че е Стило, а не Брава.На доста коли съм мерил голяма консумация при свързани и двата плюса, но повечето хора искат да им работят кастофоните без контакт. Един приятел си маха минусувата клема на акумулатора ако няма да кара колата повече от два дни, защото не иска само при работеща кола да му работи касетофона, а после няма палене.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При мен пасажерската е кофти, но не си личи, леко е пукната но не смея да разглобявам че няма щипки.Тук е мястото да кажа ккаъв проблем и мах и как го реших...От доста време ми скърцаше нещо от шофьорската страна в колоната при всяка дупка - едно странно скърцане.В началото си мислех че:- Скърца пластмаса - разглобих всичко - това не е възможно на практика.- Колата има удар отдолу в прага, и отгоре има спукани спойки между шевовете ламарина - разглобих - здрави шевове.Скърцането се появяваше обаче само когато е затворена вратата Сетих се...Скърца бравата, върху пантата, защото пантата е облепена с пластмаса за по-меко затваряне, но тя е износена.Сложих индустриално количество литиева грес, и я набутах в бравите...пълна тишина!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар