Това пак за стрелката на бензина, при мен не е така, кове си на реалното равнище, преди имах лада самара там се смъкваше при баири и по нанадолнище се дигаше, бях чел че датчика в резервоара при самарата се прецаквал нещо, и от там ставало така, тука не знам на какъв принцип е ! Не знам колега не искам да те плаша нещо просто споделям! Поздрави
Ами, искаш да кажеш, че като колата ти е на нагорнище, например и я запалиш така, ще ти показва същото, което и когато е наравно? Тя стрелката си работи с прост поплавък, на тойота корола 2008-ма електронното нивомерче, също показва различно
Здравейте колеги, тъй като ми предстой смяна на термостат се чудя дали да взема оригинален Беер или да заложа на нещо по-евтино, ще съм благодарен да споделите какви са вашите наблюдения върху отделните марки и струват ли си повечкото пари за Беер.Благодаря предварително.
Караш докато загрее колата, стрелката трябва да стигне средата и без значение наклон, баир, равно - да стои там, не отговаря ли на тези условия - портфейла ти е време да олекне.
Караш докато загрее колата, стрелката трябва да стигне средата и без значение наклон, баир, равно - да стои там, не отговаря ли на тези условия - портфейла ти е време да олекне.
икога не мърда от средата веднъж на морето по един баир мина леко нагоре и силно ме изненада само тогава е било откакто я имам 3 години вече
Здравейте колеги!Изчетох темата с интерес и честно казано съм малко уплашен от всичките проблеми с, които сте се сблъскали досега. Имам колата от около година и се държи чудесно, никакви проблеми досега, единствено губеше обороти като студена, но видях тема в английския фиат форум, където препоръчваха да се почисти дроселовата клапа и стъпковото моторче. След тези интервенции -проблеми никакви. Сложих си газова в ландиренцо в ситигаз във Варна и мога само да похваля момчетата, вече 8 месеца никакви проблеми, само скоро трябва да сменя филтъра. Та проблемът ми в момента е едно триъгълниче с удивителна, което свети и не мога да разбера от какво. Бихте ли ми препоръчали сервиз във Варна, където разбират от италиански коли и могат да ми направят диагностика?Edit: Извинявам се ако съм объркал раздела, може би темата е за бензинови двигатели, ако сметнат модераторите нека я преместят, виждам, че държите на правилата
В момента Вернет 100лв, Беер 145лв без отстъпките...
Аз пък в axm-auto видях BEHR за 125 лв. както каза emzo, самоче незнам дали цените са актуални. Тази седмица мисля да отида до магазина им в София да го взема. А в тази връзка - как става тази врътка с отстъпката за форума ?
Здравейте колеги!Изчетох темата с интерес и честно казано съм малко уплашен от всичките проблеми с, които сте се сблъскали досега. Имам колата от около година и се държи чудесно, никакви проблеми досега, единствено губеше обороти като студена, но видях тема в английския фиат форум, където препоръчваха да се почисти дроселовата клапа и стъпковото моторче. След тези интервенции -проблеми никакви. Сложих си газова в ландиренцо в ситигаз във Варна и мога само да похваля момчетата, вече 8 месеца никакви проблеми, само скоро трябва да сменя филтъра. Та проблемът ми в момента е едно триъгълниче с удивителна, което свети и не мога да разбера от какво. Бихте ли ми препоръчали сервиз във Варна, където разбират от италиански коли и могат да ми направят диагностика?Edit: Извинявам се ако съм объркал раздела, може би темата е за бензинови двигатели, ако сметнат модераторите нека я преместят, виждам, че държите на правилата
Триъгалника свети постоянно или докато караш и светва?
Поредният проблемен модул в Стило...Симптоми-предните чистачки не работят или заработват когато решат без това да има някаква друга зависимост,свързана с положението на лоста им или друго.Решението-смяна на кондензаторите по управляващата платката на чистачките(два са-10 микрофарада и 100 микрофарада),а профилактично и презапояване на спойките по платката или поне на тези които осигуряват куплунга към инсталацията на колата.Платката е една за предните и задната чистачки.Намира се в пакетният превключвател на волана,който обединява превключвателите за мигачите и чистачките.Няма да описвам как се разглобява.Много е лесно и всеки който има желание да го направи ще може.Само ще кажа че се сваля волана и всичко което следва след него нанизано на корминият прът.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар