Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    GTipo написа:
    Днес, ако има време ще се пробвам и аз да направя това като radoslavp. Стига да ми дадат гараж.Относто това...от там ми се струва че омаслява, нормално ли е това?!
    Да от там идва, при мен се оправи след като почистих (предполагам говориш за черната джаджа която е закачена на throttle body-то). Ще видиш, че заради гадната субстанция протича по самия жлеб на клапата (там няма някакво специално уплътнение) и цапа се едно от масло.
    '08 Alfa Romeo 147 Q2
    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

    Коментар


      Моментния разход при мен нещо не е наред.На място е --.При потегляне скача на 14,17,24/100.След това започва да намалява.Ако освободя от скорост намаля още,но не става --.Става -- само като спра.При движение със скорост 90-95км показва 4,2/4,3.Това ми бърка и показанието на средния разход.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        radoslavp написа:
        GTipo написа:
        Днес, ако има време ще се пробвам и аз да направя това като radoslavp. Стига да ми дадат гараж.Относто това...от там ми се струва че омаслява, нормално ли е това?!
        Да от там идва, при мен се оправи след като почистих (предполагам говориш за черната джаджа която е закачена на throttle body-то). Ще видиш, че заради гадната субстанция протича по самия жлеб на клапата (там няма някакво специално уплътнение) и цапа се едно от масло.
        Да, точно от нея тече, една дето има кондом отгоре, ама даже и да е сложен, пак си тече. Не се ли предполага че като почистиш пак ще потече? Направо си е масло, така ми се струва.RedStorm, при мен е същото с показанията. Ама при тръгване си изхарчва точно като за 25 на 100 че и повече, то е нормално. По-малко тръгвания и спирания, по-добър разход.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          Red Storm написа:
          Моментния разход при мен нещо не е наред.На място е --.При потегляне скача на 14,17,24/100.След това започва да намалява.Ако освободя от скорост намаля още,но не става --.Става -- само като спра.При движение със скорост 90-95км показва 4,2/4,3.Това ми бърка и показанието на средния разход.
          При теб много малко показва на тръгване...При мен винаги е 25 при тръгване... че дори и като включа на 2-ра си остава над 20...Доколкото съм забелязал минималната стойност е 2, а максималната 25. Т.е. дори и да не изразходва нафта пак показва 2. Това не бърка средният разход."--" показва само когато колата е на място.
          Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
          Punto HLX JTD '02

          Коментар


            Може да бърка малко средния разход или поне показанията му.Като го нулирам на място и тръгна ,средния разход между 25/100 и 0/100 е около 8-9по показанията на дисплея.Трябва да покарам доста време със скорост 80-90км ,за да падне на около 5/100. При нулиране по време на движение,пак с ниска скорост,средния разход става почти колкото е моментния-4-4,2/100 и не се увеличава. Къде е истината? Отговор:Като отидеш на колонката.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              GTipo написа:
              radoslavp написа:
              GTipo написа:
              Днес, ако има време ще се пробвам и аз да направя това като radoslavp. Стига да ми дадат гараж.Относто това...от там ми се струва че омаслява, нормално ли е това?!
              Да от там идва, при мен се оправи след като почистих (предполагам говориш за черната джаджа която е закачена на throttle body-то). Ще видиш, че заради гадната субстанция протича по самия жлеб на клапата (там няма някакво специално уплътнение) и цапа се едно от масло.
              Да, точно от нея тече, една дето има кондом отгоре, ама даже и да е сложен, пак си тече. Не се ли предполага че като почистиш пак ще потече? Направо си е масло, така ми се струва.RedStorm, при мен е същото с показанията. Ама при тръгване си изхарчва точно като за 25 на 100 че и повече, то е нормално. По-малко тръгвания и спирания, по-добър разход.
              Като отвориш се предполага, че ще видиш колко е зле и ще разбереш че няма как да е масло. Това е самият механизъм за движение на клапата, към него влиза само един маркуч за вакуум и той се управлява единствено от там, масло няма от къде да идва, освен ако от турбината не хвърля толкова много, че да минава през интеркулера, въздушните пътища и да се качва чак горе. При работещ EGR както е при теб предполагам, че ще почне след време пак да се цапа и да протича, защото недоизгорелите газове които се връщат през EGR-a се вливат точно през throttle body-то. При мен се надявам, че няма да се цапа повече никога ... в моя случай EGR-a е затапен и през клапата минава само сгъстения въздух от турбото нищо друго, няма недоизгорели газове съответно сажди които да се полепват с времето.
              '08 Alfa Romeo 147 Q2
              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

              Коментар


                А писка ли ти за грешка в ЕГР-а като е затапен?
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  GTipo написа:
                  А писка ли ти за грешка в ЕГР-а като е затапен?
                  Мне, грешката се води текуща, но дори с оригиналния софтуер не ти свети engine check-a и всичко е ОК. Аз карах така от началото, после след ремапа EGR-a ми го изключиха и софтуерно, та в момента не пише дори текуща грешка в компютъра.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    Здравейте колеги, Тъй като само тази темичка ми попадна като малко по-целенасочена реших да попитам в нея.Колата е 3 врато купе, стило разбира се , 1.4/75kw модел 2005 за повее информация ето и vin:zfa19200000580912.Ta "сериозният" проблем е с едни пластмасови щипчици. Едните фиксират дясната лайсна към купето, а другата е на покрива:* - тези за лайсните излизат като номер* - тази за покрива обаче .. НЕ! както виждате показани са до номер 8 а това е номер 10?* - относно вентилационната системаИ така в какво се състоят въпросите:1 - бихте ли ми казали европейски сайт за части от където мога да си поръчвам онлайн такива шашкании за фиат(може и български магазини, все още имам приятели в БГ има как да ги взема)2 - какъв номер е тази джаджа за покрива,и къде подяволите е описан този номер 10 като част започващата със 7хххх3 - колата има климатик, но е няма електронният панел. Тоест обикновените врътки и едно копче със снежинка за него. Доста се порових и дори се продава в магазините поленов филтър за такава кола, НО! интерсното е че всички снимки даващи инструкции за смяна казват - махате кората на конзолата от към пасажерското място, развивате двата болта и сваляте филтъра. Това място съм показал и на гросната знимка с телефона ми,но там болтове НЯМА!Няма и капак.Просто си е отлято всичо и само ма два болта крепежни фиксиращи цялата кутия за купето.Нищо като врати, отвори, капаци или подобно, та все пак има или няма филтър подобна кола(причината е че в студено време малко бързо се запотяват стъклата)Благодаря предварително на отзовалите се!
                    Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                    Коментар


                      Тя тази тема започна да става универсална, дали да не я прекръстя на
                      Прикачени файлове
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        По темата с щипките: Твоето място от България за поръчка е - http://alexander-auto.com/Първите странични щипки за опкантване, тяхната цена на по-горното място е 4.13 лева с поръчка.Втората щипка която не ти излиза според мен е под номер 71740687 (погледни си я все пак през търсачката на ePER) и струва 12 кинта от същото място. Там можеш да поръчваш всичко по сериен номер. Дано съм ти помогнал.П.С. На сайта има търсачка, просто поставяш номера от ePER с две нули отпред и ще ти излезне цената.
                        '08 Alfa Romeo 147 Q2
                        ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                        Коментар


                          Точно това е правилният номер на щипката Просто на схемата която гледаш, е нарисувана с номер 10, а дадена под номер 8 в схемата. Като погледнеш останалите схеми, ще видиш че навсякъде излизат комплект 3 + 10 - лаисната и щипката, и щипката си е дадена
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            благодаря колеги! Вероятно ще опитаме през БГ поръчка на частите,а в епер-а не разбрах защо на моя даваше само до 8 не и до 10 както е показал колегата оградено с кръгче.Иначе ползвах това упътване за поленовия филтър - http://stilo-club.ru/page.php?4 И мога да кажа само - майка им и майстори - махнали болта и забравили да го сложат, капнали малко силикон да не падне капака , стчупили едната щипка която захваща пластмасата към тунелчето и ... загубили единият пластмасов щифт който крепи кората под арматурата.. супер са нямам думи а взимат по 95 евро на час за работа. Кога е правена тая интервенция не знам.. ама май тоя фирмен сервиз е добре да не се посещава - ниокга вече.. Ето как изглежда тая прослувута дупка .Отваряйки магате болта който би трябвало да е на позиция квадрат, след това напъвате леко с отверка където е кръгчето и пластмасата тръгва назад.Има ръб който се подпъхва така че не навъвайте към вас. Шиничката излиза назад към двигателя. След това слагайки обратно след много мамата по адрес на филтъра, закопчейте първо позиция триъгълник. По-лесно е така.Както и да е.. не е толкова важно - и без това колата не е моя! Благодаря отново :P(p.s: качих си версия 49.2009 на епера и там ми даде да търся по вин номер, от където излезна всикчко дори и тази ш... щипка за тавана, под позиция 8 вече и с номер. Само на разбрах защо пише на количество 22 за едните и 12 за другите.. Аз мога ли да си поръчвам по една или иде кашон с 22 вътре , да не казвам колко пък озадачаващо е че в каталога за филтри за купето пише шит и са два ..иди е разбери.. )
                            Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                            Коментар


                              Понеже тези дни ме е обзела идеята да сменя спирачната течност на Стилото, реших да видя какво пише по въпроса в eLearn. Четейки описанието на спирачната система установих, че едва стига азбуката, за да се изредят системите, които се вграждат в Стило! Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              The vehicle is also equipped with the most sophisticated electronic and mechanical assistance systems:
                              • ABS: anti-lock brakes, EBD: electronic brake force distribution between front and rear wheels, ASR: traction control with intervention at the brakes and the engine, MSR: reduction of engine braking torque when changing down a gear, ESP: vehicle dynamic stability control, EVA (with ASR): panic braking assistance, HBA (with ESP): automatic increase in braking pressure during panic braking.
                              Ама от текста по-нататък се подразбира, че май не всички системи се вграждат във всички модели. Във всеки случай се впечатлих от броя на датчиците и логиката на системата (не че става дума за нещо нечувано и несрещано при други автомобили, но не знаех, че ги има в Стилото). Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар


                                А някой има ли представа при положение, че има толко системи ... дали при наште JTD-та при паническо натискане на спирачките авариините светлини се включват автоматично за малко докато колата убива скоростта както на други нови автомобили ?
                                '08 Alfa Romeo 147 Q2
                                ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                                Коментар

                                Working...
                                X