Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    А тогава кои мотор на фиат стило е най-добър

    Коментар


      Въпрос на предпочитания.За бензин - 1.8 бих взел.За дизел - пак въпрос на предпочитания:- за малък данък - jtd80- най-разпространените - jtd115- ако искаш нагоре - 120/140, те са и с 6ст. ск. кутия, но са по-новички и по-скъпи.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        А каде дават най-често проблеми тия фиатове

        Коментар


          Къде ли не.Чети темата от начало до край.Ама като цяло в електрониката, да подчертая, че е НЕМСКА
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Неволи...неволи...Стиловски неволи :D :D Започнахме днес да сменяме лагера на климатика.Всичко ОК,дори на място размонтирахме шайбата,защото има възможност,както и е много елементарна за развиване,стига този който разглобява да знае какво прави(говоря за компресор DENSO).Лагера ми е меко казано разбит и звуците които започна в последно време да издава заглушаваха работата на мотора.Лошото е че тук никъде по магазините не намерих наличност на този лагер-размера е 35 Х 52 Х 12 и се предлага от няколко производителя-японски(не и от SKF).Поръчах го (NACHI) и утре ще е тук.Всичко до тук добре,но колата ми трябва.Шайбата е разглобена и ремъка свален.Компромисен вариант за нуждаещите се или за хора които иска да изолират компресора на JTD 115-ремък 6PK890 до 900.Ремъка обхваща идеално шайбата на диамото и коляновият вал и се обтяга от обтяжната ролка.Сега ще возя до утре следобяд компресора и ще си карам без проблем.Колата мърка и досадните звуци ги няма.А утре след монтажа на новият лагер ще имам и студенооо,макар че то не ми липсваше докато стържеше компресора :D ,но сега ще е по тихичко.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              Хммм, значи ще го смениш най-накрая и аз му точа зъбки
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Страшно опознаване правите, може да прекръстите темата на Диодни неволи или Китайските диоди по умни ли са от нас? Явно е безсмислено да Ви попитам за повечко информация и впечатления относно стило и кои са основните проблеми
                Fiat Brava 1.8 16V GT

                Коментар


                  Ако на 100 страници не откри
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    Здравейте, един мой приятел, който имаше браво 97 год, като ме видя, че паля без да чакам чек ок, ами направи си въртя докато запали, ми каза, че можело да си направя мизерии, можело инжекторите да дръпнат въздух? Вярно ли е? И друг въпрос, акумулатора ми е за смяна от както взех колата, и сега не я бях палил 10 дена, и едвам завъртя та от третия път запалих, и реших да я покарам 40-50 км, ако има още малко хляб в този акумулатор, дали са достатъчни тези 40-50 км да се възбуди? Стило 1.6 бензин

                    Коментар


                      ще дръпне въздух, ама друг пътза акумулатора : ако проблемът идва от него най-вероятно е пътникне може в това топло време за 10 дни да прави въртели
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        колеги от няколко дни не ми свири тромбата и днеска реших да я карам на майстор та след преглед човека каза че трябва да се сменя някакъв спираловиден кабел на шофьорския ербаг някой знае ли за кво става въпрос.

                        Коментар


                          peio написа:
                          колеги от няколко дни не ми свири тромбата и днеска реших да я карам на майстор та след преглед човека каза че трябва да се сменя някакъв спираловиден кабел на шофьорския ербаг някой знае ли за кво става въпрос.
                          Даааа...Ами той ти го е казал-кабел.Стига наистина проблема да е в него.Това е навит лентов проводник,който осигурява веригите на клаксона,въздушната шофьорска възглавница и функционалните бутони на волана(ако е мулти) независимо от посоката на въртене и позицията на кормявката.Монтиран е като елемент,но за да се стигне до него трябва да се свали волана и още няколко болта след това.Първо бъди сигурен че проблема не е в самият клаксон и тогава го сменяй,а ако наистина е за смяна и търсиш пиши едно лично,защото ми се намира такъв свободен и можем да се разберем за него.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Хммм, значи ще го смениш най-накрая и аз му точа зъбки
                            От няколко часа и аз съм с нов лагер на компресора-музика е за ушите ми защото няма стържене и разни странни звуци други.Като куриоз само да вмъкна че за един ден смених 2 лагера. Доставиха ми някакъв американски(на кутията пишеше made in U.S.A.) при положение че обещаха японски NACHI. Сложихме го и с първото завъртане на шайбата на ръка-ами той вие по зле и от старият който изхвърлих и освен това имах чувството че шайбата ще падне, и това на цена от 39 лв.Побеснях...Скандал... и го върнах.Вчера ми обещаха от друг магазин че ще доставят без да ме ангажират да го купувам.В крайна сметка днес са си го заредили хората и аз го купих от тях-японски на AJB.Самият лагер се движи много мазно и като го монтирахме няма шумове и странности.Струва 23 лв. и сега ми остава само да заредя системата с фреон,но утре. :D Лошото е че сега вече започна да се чува турбото и тепърва ще се блъскам с него.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              След като минаха няколко месеца след моите маховик-съединител драми, да похваля италианската кочинка Много съм доволен от количката, гори малко, бега много (2.0 двигателите и отесняха вече ), останаха ми дребни интериорни неща да доизкосурявам.Предвид цените на ГоуфИ с PD и ASR/ESP колата е отличен избор.highly recommended p.s. пу пу пу, отивам за червено конче, някой бензинаджия да не ме урочаса
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                И пак да питам - капачки за ОРИ джантите 16ки някой знае ли продават ли се някъде ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X