Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Engine check - свети ли ако ДВГ работи на 3 цилиндъра?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Engine check - свети ли ако ДВГ работи на 3 цилиндъра?

    Здравейте колеги?В общи линии това е главният въпрос! По-конкретно за бензинови двигатели!Имам и още въпроси!1. Ако ДВГ работи на 3 цилиндъра, ще се чува ли звук като от повредена генерация?2. При същото условие ще има ли вибрации?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    1. зависи защо работи на 3- ако е прекъснала дюза - да, светва. ако е примерно неработеща свещ според мен няма д асветне. ако се е извадил кабел пак няма да светне/примерно де/, но ако е нещо по впръскването почти 100% сигурно ще светне. ако е от самия цилиндър недай си боже няма да светне- имам предвид гарнитура и т/н/2.да, когато работи на 3 цил има сериозни вибрации, колата няма мощност, форсира се на пресекулки на празен ход, абе... няма начин да не усетиш.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Значи, случи се следното! В петък вечер, аха да завия на предпоследния завой, преди да стигна в къщи и виждам на кръстовището кола с пуснати аварийни светлини! Движех се с около 25км/час. Натискам спирачки - АВС сработи, но колата не спира. Разбира се това става за секунди! Бързо се усетих и пуснах спирачките. Подминах авариралата кола и трябваше да завия след нея. Да ама от другата страна огромна купчина сняг. Пробвах спирачките - не става. Включих 1-ва и газ през снега. С буксуване излезнах. След това спрях и слезнах да видя какво става отпред, защото фаровете спряха да светят а целия преден капак беше в сняг. Слава богу нямаше нищо повредено. Явно снега е бил рохкав. Разчистих и се прибрах. Така до днес сутринта. Тръгвам да паля и от стартера се чуват страшни удари. Но мотора запали с големи вибрации, но с нормални обороти. Загасих, огледах в моторния отсек за лед - не се виждаше. Пак запалих и пак същото. Интересното е че като бях отвън не се чува и усеща нищо, но вътре имаше вибрации, които се осещаха навсякъде. Колата загря, смъкна оборотите на 800, които през цялото време бяха стабилни! ДВГ звучеше като все едно му е повредена генерацията. Както и да е, трябваше да водя човек до болницата и тръгнах. Не усетих разлика в мощността. След 10-метра вибрациите изчезнаха но остана буботенето като от генерация. Това също изчезна след като ДВГ стигна около 80гр. Понеже и стартера не звучеше добре, а след това и той се оправи възможно ли е от големия сняг да е влезнало при него и след това да е замръзнал? Или да не е успял да се върне бендикса? В момента проблема отсъства, но ще ходя на канал да сваля кората и да огледам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        колата от подписа ли е? според мен е невъзможно да работи на 3 цил колата и да не разбереш. двг почва да се тресе, като потегляш трудно се тръгва без д аизгасне... шум от генерацията няма допълнителен. не знам какво повече да кажа, без да се види... а как беше колата веднага след удъра? ако е била нормална, значи някъде е влязъл сняг и колата като седи навън е замръзнал и е стегнал- палиш и от вибрациите буцата лед блъска някъде... вибрации, шума от генерацията няам идея... но ако след удъра е била ок, то нещо подобно се е случило предполагам
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Може да се е повредила меката връзка на генерацията при преминаването през снега и за това да бръмчи повече. А за вибрациите да се е повредил тампон на двигателя, но може и само да се е намокрила.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Вчера имаше обстоен преглед! Нищо нередно не открих. В момента проблема отсъства. Днес при -7гр. запали без никакви проблеми.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              колата от подписа ли е? според мен е невъзможно да работи на 3 цил колата и да не разбереш. двг почва да се тресе, като потегляш трудно се тръгва без д аизгасне... шум от генерацията няма допълнителен. не знам какво повече да кажа, без да се види... а как беше колата веднага след удъра? ако е била нормална, значи някъде е влязъл сняг и колата като седи навън е замръзнал и е стегнал- палиш и от вибрациите буцата лед блъска някъде... вибрации, шума от генерацията няам идея... но ако след удъра е била ок, то нещо подобно се е случило предполагам
              Колата е от подписа. Като тръгнах изобщо не усетих разлика в мощността. Вчера извадих свещите една по една и бяха перфектни. Та да попитам и за тях какво ще ме посъветвате. Те са заводските - NGK DCPR....-10. В книжката пише да се сменят 40хил.км. В момента автомобила е на 32хил.км. Но при наште горива дали да не побързам? Не се забелязва износване на електродите но не съм ги мерил.Веднага след удара нямах никакви проблеми и това най-много ме озадачава. Не съм гасил колата, просто слезнах и изчистих снега от пред, за да могат фаровете да светят. Другото което, където и да се е наврял този сняг, спирам загрял на 90 гр. двигател, който остава топъл поне още час. Как пък нямя да се разтопи? Или пък, като се е топил е потекъл на лошо място . За генерацията не съм сигурен. Просто шума беше подобен на нейния, когато е повредена, но самата тя е изправна защото сега всичко е наред - надявам се!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                van_dal написа:
                Може да се е повредила меката връзка на генерацията при преминаването през снега и за това да бръмчи повече. А за вибрациите да се е повредил тампон на двигателя, но може и само да се е намокрила.
                Въпросната мека връзка ми прилича на спирало-видна пружина и оплетка от външната страна. Може ли да е била открехната по някаква причина, например от студа и след това да се е оправила?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  меката връзка е оплетка - не може, няма вариант да се разтяга и т.н. добре де, сега има ли проблем с колата?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    меката връзка е оплетка - не може, няма вариант да се разтяга и т.н. добре де, сега има ли проблем с колата?
                    Не!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      ее, тогава кво се шашкаш- намокрило се е нещо, я ламбда я нещо друго... карай си
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X