Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 върти, но не пали, евентуално акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 върти, но не пали, евентуално акумулатор?

    Здравейте колеги,Извинявам се ако има такава информация, ползвах търсенето, но не намерих.Искам да попитам, защото книжката ми е на немски, а аз не го разбирам много - като дам на контакт, кои лампи трябва да останат да светят преди да завъртя да запаля - маслото и акумулатор, или само маслото.Щото вчера и оня ден палеше малко мудно, а днес - не ще, сложих да се зарежда акумулатора, но ако не е от него - ще трябва да мисля за други причини. Сега оставят да светят акумулатора и маслото.Иначе се чува как върти, даже по едно време запалали и загасна след 30 секунди. След няколко кратно въртене - акумулатора окончателно умря, Та сега го зареждам, да видим какво ще стане утре
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    #2
    След като изгаснат всички лампи , остават тези на маслото и акуто.След като запалиш угасват и те.Виж някой да ти провери акумулатора дали няма мъртва клетка ако е от него де
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      след като се позареди акумулатора 3 часа пак пробвах - пак няма резултат,след 3 часа ще пробвам пак, този път ще натисна и "онзи" бутон.
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #4
        Виж таи темичка дали има нещо подобно и при теб!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%F2%EE%F0%E0
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          На мен ми звучи като горивна помпа.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            акумолатор за мен и аз имам сащият проблем а за 3 часа зареждане няма нищо да стане поне 12 часа и аз сега го свалям моя и го държа вътре а като имам повече финанси ще купуваме нов
            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

            Коментар


              #7
              След цяла нощ зареждане, се появи зеленкото на окото на акумулатора и след 2-3 въртенета по 4-5 секудни запали.Колата беше супер задавена от предходните въртенета, явно си е работела бензиновата помпа.Я кажете, на стария москвич от тия дето са по лиценз на Рено, , като го задавехме, трябваше да се натисне педала на газта на изключен двигател до долу, за да се разкара горивото. Как се процедира с колите с пълна инжекция?Интересно ми е някой ако има някаква идея.
              Brava 1.6 EL, '98
              182A4

              Коментар


                #8
                Не мисля, че е редно да настъпиш педала и да се опитваш да палиш.Ако колата се е удавила извади свещите, подсушихи и опитай пак да запалиш(без да буташ педала на газта)!А всъщност след продължително въртене ,4-5 опита да кажем оставали ток в акуто.Имам в предвид дали има момент в който нямаш никакъв ток и в опит да запалиш даже не завърта и всичко изгасва по таблото?
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  педала на газта се натиска, за да отвори дросела и двигателя да се прочисти като е бил задавен. така засмуква и изхвърля всичко през ауспуха, след няколко там въртенета сместта за палене вече си става подходяща, регулирана от екуто.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X