Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дупчене на задно гърне за коли с АГУ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дупчене на задно гърне за коли с АГУ?

    Колеги, мернах някъде по другитр форуми че се практикувало това при колите с АГУ с цел изтичане на насъбралия се конденз и забавяне на гниенето на карантиите от вътре... Някой има ли идея?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Има нещо такова,с малко свредло в най-ниската част на последното гърне.Някои гърнета имат заводско отвори.Но до някаква степен май почва да да гние около отвора.(апък то така или иначе си гние :D )
    125s/1600ccm/100ps

    Коментар


      #3
      На старата ми кола при последната смяна на задното гърне майсторите сами го боднаха гърнето с шило и чук! Май и тук случаят е, колкото специалисти - толкова и мнения!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        На старата ми кола при последната смяна на задното гърне майсторите сами го боднаха гърнето с шило и чук!
        Това не е добра идея, защото ламарината отвътре ще направи бордче и водата пак няма да се изтича всичката.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          johnfound написа:
          Vladim написа:
          На старата ми кола при последната смяна на задното гърне майсторите сами го боднаха гърнето с шило и чук!
          Това не е добра идея, защото ламарината отвътре ще направи бордче и водата пак няма да се изтича всичката.
          Прав си...
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Е но ако се направи с бормашинка културно, би трябвало да няма проблема с шилото... А дали ще има някаква друга полза?
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              аз имах малка дупчица на старата бара4ка пробих си я с дрелка и я мацнах малко с обикновен грунд за да не рьждясва по ръба и 2 години няма6е грижи гърнето .. но не очаквайте 4удеса ако с скапано гърнето си ръждясва пак .. аз взимам едни алуминизирани и нямам грижи с тях не гният изобщо даже и на доста приятели съм взимал такива гърнета и са доволни
              Madness Motorsport
              (\__/)
              (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
              (")_(") signature to help him gain world domination.

              Коментар


                #8
                ОК, значи има все пак някакъв смисъл. А с какъв точно шрей да го напръскам после за да не гние?
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  Антикорозионен,издържащ на висока температура :D
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Да ... ясно - а някаква марка?
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      Става и с обикновен грунд за метал,той издаржа на температура.
                      125s/1600ccm/100ps

                      Коментар


                        #12
                        Най-добре със силиконов бронз! Но едва ли ще има проблем с изгниването около дупката, много преди това ще даде фира гърнето така, че тази операция е леко излишна. Ако си вземеш силиконов бронз може и цялото гърне да минеш и, където стигаш до тръбите.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар

                        Working...
                        X