В момента е 5.5 бара на ниски обороти , възможно ли е да не ми затварят добре клапанитеот това и колата да няма мощност. Главата е ОК , клапаните също а на 2 цилиндъра компресията е по 5.5 ат. , като постои загасена няколко минути , пали перфектно и работи равномерно , постепенно работата на мотора се влошава , почва да се тресе и угасва?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко е налягането на маслото на 1.6 16
Collapse
X
-
5,5 бара е доста високо налягане, при това на ниски обороти... Не съм много спец, ама при ниски обороти повече от 3бара ми се струва прекалено много, та дори нереално.От друга страна компресия 5 ми се вижда доста ниска... нека някой ме поправи ако греша, но мисля, че за бензинов мотор не бива да пада под 8-9...Нека колегите кажат какво пише в ръководството за компресията.А сигурно ли е, че всичко е измерено правилно... налягане на масло, компресия, степен на сгъстяване?!... тези 5,5 бара налягане на масло при ниски ме кара силно да се съмнявам в точността на измерванетоM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ta значи последните новини са че налягането на маслото е около 5 при студен мотор и ниски обороти и около 1-2 бара при загрял мотор - демек е ОК. Ама компресията я няма на 1 и 4 цил. и решихме че след пасването на клапаните те са се вкопали по-дълбоко в леглата и съответно са "щръкнали" а повдигачите ги държат недобре затворени , ще ги изпилиме утре и ще видиме. ПОБЕЛЯ МИ .... ОТ ТОЯ ФИАТ , от началото на годината е все в ремонти , до момента към 2500лв. съм се изръсил.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар