Трябва ми снимка на двулитров мотор от Типо,Темпра, Дедра.Интересуваме по-точно изгледа от към скоростната кутия.Ако някой има схема/снимка на мотора ще съм му много благодарен.Мерси предварително.п.с.имам един лек теч на масло и чак сега го фиксирах
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема или снимка на мотор 2.0 Типо, Темпра, Дедра?
Collapse
X
-
Много ти благодаря ici Понеже ти си специалист искам да те питам, на отбелязаното с жълто място(предполагам е положението на единия балансиращ вал) в тоя отвор стои лагерче вероятно и една голяма гайка посредата(може и да бъркам но това видях в тъмното ).На мен от там ми сълзи масло незначително но дразни.Какво трябва да се направи за да се отстрани семеринг ли има или нещо друго е дало фираnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Там където е жълтото е гумена тапа.Тя ти е просълзила от годините.Маха се без да се повреди само с избутване чрез балансиращия вал, когато се освободи от предната си страна.Това става при смъкнат мотор.Нова да вземаш няма смисъл, преди сглобяване се маже със силикон, но това при изваден мотор.Сега на място може да обезмаслиш повърхността перфектно с коресилин няколко пъти и да намажеш периферията на тапата и блока със силикон.Ще държи, няма да има проблеми.Само че, долната част на тапата е скрита от камбаната на съединителя и трябва да се разглабя доста като за смяна на съединител.
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16612по-надолу в линка е снимката на блока с кутията, май тапата е открита изцяло само дето тоя маркуч пречи да се види.Всъщност задната тапа е открита, а предната е почти скрита от камбаната.
Коментар
-
dimmX написа:Илиянски снощи в тъмното не съм видял нищоОт там тече масло но ми липсва тапата;
Коментар
-
Колега,ето ти какво трябва да търсиш: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1 ,но според мен тази цена е безумна за такова нещо.И според мен е по-добре,както каза Ици да си направиш на струг тапа от полиамид или алуминий,но не я мажи със силикон,като я набиеш с 0,2мм по-голям диаметър в отвора (отвора трябва да е ф50мм,а тапата ф50,2мм),няма да прокапе повече,а лагера няма да се чуди какво да прави с набития в него силикон.Важно е само преди това да е добре изчистен отвора и със сигурност после ще забравиш за проблема.А ако все пак искаш да се подсигуриш,има течен херметик,нещо такова: http://juvalmall.com/index.php?optio...=749&Itemid=53 ,аз съм го ползвал точно този и съм доволен,въпреки,че при набиването,едвали ще остане от него по тапата,понеже ще се остърже.FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
-
milcho_michev написа:Колега,ето ти какво трябва да търсиш: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1 ,но според мен тази цена е безумна за такова нещо.И според мен е по-добре,както каза Ици да си направиш на струг тапа от полиамид или алуминий,но не я мажи със силикон,като я набиеш с 0,2мм по-голям диаметър в отвора (отвора трябва да е ф50мм,а тапата ф50,2мм),няма да прокапе повече,а лагера няма да се чуди какво да прави с набития в него силикон.Важно е само преди това да е добре изчистен отвора и със сигурност после ще забравиш за проблема.А ако все пак искаш да се подсигуриш,има течен херметик,нещо такова: http://juvalmall.com/index.php?optio...=749&Itemid=53 ,аз съм го ползвал точно този и съм доволен,въпреки,че при набиването,едвали ще остане от него по тапата,понеже ще се остърже.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ами като съм писал без да гледам от кога са последните постове...Радвам се,че ти е харесал ракийката,а тапата още я возя в жабката,че зимата се размина с ремонта,че при тези условия нямаше къде,а и заради двойното предаване,Темпрата беше единствената кола,която не е спирана и ден без да се кара,независимо от снега и студа.Но сега вече и идва времето,че ми писна за 1000км по1,5л масло да се излива от семерините на коляновия вал и гарнитурата на картера.FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар