Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпробиване на магаре при смяна носачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разпробиване на магаре при смяна носачи

    момчета, дайте ми акъл- купих си хубави носачи, обаче единия се оказа малко по-различен размер от оригиналния- т.е. дупките на магарето не съвпадат с дупките на тампоните. зверих се и видях накрая, че всъщност дупките на магарето са леко разпробивани и при предишни смени на носачите. става дума за около 1 мм - досега. в моя случай обаче, ще ми се наложи може би към още 2 мм встрани да разпробивам/ представете си какво купуваме и после защо карат по 5 000 км частите/. Та въпроса ми е добра идея ли е да си ги доразпробия или да сменям носача, докато нацеля някой дето пасва . мисля си от една страна, че не е добре да се разпробива, защото при тези усилия там ще го суче? дайте акъл моля. колата е браво, не че има значение
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    според мен не е добре ама хич да се разпробива аз бих го сменил ако имам възможност за това

    Коментар


      #3
      Не си похабявай количката колега. Смени носача.

      Коментар


        #4
        всъщност, май останах неразбран- НОСАЧА СИ Е ЗА МОЯТА КОЛА, просто се разминават малко дупките, НЕ ЗАЩОТО Е ЗА ДРУГА КОЛА ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО, а просто толкова му е изпълнението. т.е. шанса каквито и да взема носачи и да е пак същото е огреомен. а и съм почти сигурен, че при всички ни са разпробивали. аз съм сменял оригиналните носачи и след това сложих нови и сега пак нови искам да сложа. т.е. от една смяна се е наложило да ми ги поразширят.... ебати качеството
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          И на мен и на Оги на колата десния не пасваше поради същата причина. Моя го разпробихме леко, колкото да може да се завие болта. Не пречи по никакъв начин да се разпробие.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            на 100% сигурен съм, че при всички ни е така. носачите не са 1:1 и това отговаря на въпроса трябва ли да се ходи на реглаж след смяна на носачи. и все пак, мисля си че по едно време ще се оkаже, че всички дупки по 12-13 мм диаметър вместо 10 и тогава кой ще държи носача да не се суче при тръгване и спиране? не може да навиеш болт 10-ка в дупка 13 мм и да разчиташ, че само от стягането ще удържа на такива натоварвания
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              на 100% сигурен съм, че при всички ни е така. носачите не са 1:1 и това отговаря на въпроса трябва ли да се ходи на реглаж след смяна на носачи. и все пак, мисля си че по едно време ще се оkаже, че всички дупки по 12-13 мм диаметър вместо 10 и тогава кой ще държи носача да не се суче при тръгване и спиране? не може да навиеш болт 10-ка в дупка 13 мм и да разчиташ, че само от стягането ще удържа на такива натоварвания
              то при смяна на носачи е задължително да се регулира предницата независимо дали си разпробивал или не

              Коментар


                #8
                теоритично не е. какво променяш- дупките са фиксирани, носачите са с фиксирана дължина, всичко товва е теория. на практика очевидно всичко се разминава.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  При мен беше оригиналния носач, и аз съм първия който е разпробивал и то не повече от 0,5 mm Ако всичко стане 13 мм гадно, но като си разпробил едната би трябвало да пасне без да пробиваш повече.При мен разпробихме, само там където е оградено с червено. Няма как това да попречи, то и без това носача се държи от болта. Дори и там да ти е 13 мм, другите болтове си държат на мяасто. Усилието го носи болта, а на магарето носача само стъпва, а стъпването е на относително голяма повърхност. И да е с 1 mm^2 по-малка повърхността, не вярвам това да пречи. Гадно ще е ако е разпробито навсякъде с много и носача може да се движи на ляво и на дясно, но би трябвало ако разпробиеш само една дупка, другите три да се напаснат и да коригираш само с разпробитата.
                  Прикачени файлове
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    същото място е и при мен. обаче аз мисля в перспектива, сега е ясно, че другите 3 ще поемат натоварването, обаче сега тази дупка, следващия път ще се падне на другия тампом.... това имам предвид. засега реших да сменя носача с друг от същата марка/хвалена/
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      на 100% сигурен съм, че при всички ни е така.
                      Ми не, не е при всички.Кажи поне каква марка носачи си взел, за да не купуваме такива.Аз си взех турски Технорот и си паснаха перфектно.
                      Ex Fiat 126P
                      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS
                      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                      Коментар


                        #12
                        ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Би трябвало, другите три дупки винаги да паснат и луфта да се обере от разпробитата дупка.Моя носач ми казаха че е технорот и го взех от Симеон. На Оги май беше същия, с абсолютно същия проблем. Левия е точен, само десния прави проблем. Може от партидата да е било. То ако заварят гайката с 2 десети накриво и няма да пасне. Ситуацията е че както и да го слагаш носача, три от болтовете стават, а четвъртия не. Ако него го нагласите, някой друг излиза и така.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.
                            Ако пак не пасне аз бих преправил носача! Ако става на въпрос за тази гайка от горната снимка, то тя се маха и поставя нова на правилното място. Има начин да се направи без да се повреди тампона. А и какво пречи изобщо тя да отпадне като част от носача и да се сложи външна със самозаконтряне?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              vsd написа:
                              Би трябвало, другите три дупки винаги да паснат и луфта да се обере от разпробитата дупка.Моя носач ми казаха че е технорот и го взех от Симеон. На Оги май беше същия, с абсолютно същия проблем. Левия е точен, само десния прави проблем. Може от партидата да е било. То ако заварят гайката с 2 десети накриво и няма да пасне. Ситуацията е че както и да го слагаш носача, три от болтовете стават, а четвъртия не. Ако него го нагласите, някой друг излиза и така.
                              не е така- този път проблема се явява на единия тампон, но другия път ако се яви на другия тампон няма д амога със старата гайка да компенсирам, защото се пада на другия тампон. още в началото се усетих, след като сложих 2 болта и третия искаше зор. влезе и той, ама 4-я забрави...
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X