момчета, дайте ми акъл- купих си хубави носачи, обаче единия се оказа малко по-различен размер от оригиналния- т.е. дупките на магарето не съвпадат с дупките на тампоните. зверих се и видях накрая, че всъщност дупките на магарето са леко разпробивани и при предишни смени на носачите. става дума за около 1 мм - досега. в моя случай обаче, ще ми се наложи може би към още 2 мм встрани да разпробивам/ представете си какво купуваме и после защо карат по 5 000 км частите/. Та въпроса ми е добра идея ли е да си ги доразпробия или да сменям носача, докато нацеля някой дето пасва . мисля си от една страна, че не е добре да се разпробива, защото при тези усилия там ще го суче? дайте акъл моля. колата е браво, не че има значение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпробиване на магаре при смяна носачи
Collapse
X
-
всъщност, май останах неразбран- НОСАЧА СИ Е ЗА МОЯТА КОЛА, просто се разминават малко дупките, НЕ ЗАЩОТО Е ЗА ДРУГА КОЛА ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО, а просто толкова му е изпълнението. т.е. шанса каквито и да взема носачи и да е пак същото е огреомен. а и съм почти сигурен, че при всички ни са разпробивали. аз съм сменял оригиналните носачи и след това сложих нови и сега пак нови искам да сложа. т.е. от една смяна се е наложило да ми ги поразширят.... ебати качествотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
на 100% сигурен съм, че при всички ни е така. носачите не са 1:1 и това отговаря на въпроса трябва ли да се ходи на реглаж след смяна на носачи. и все пак, мисля си че по едно време ще се оkаже, че всички дупки по 12-13 мм диаметър вместо 10 и тогава кой ще държи носача да не се суче при тръгване и спиране? не може да навиеш болт 10-ка в дупка 13 мм и да разчиташ, че само от стягането ще удържа на такива натоварванияLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:на 100% сигурен съм, че при всички ни е така. носачите не са 1:1 и това отговаря на въпроса трябва ли да се ходи на реглаж след смяна на носачи. и все пак, мисля си че по едно време ще се оkаже, че всички дупки по 12-13 мм диаметър вместо 10 и тогава кой ще държи носача да не се суче при тръгване и спиране? не може да навиеш болт 10-ка в дупка 13 мм и да разчиташ, че само от стягането ще удържа на такива натоварвания
Коментар
-
При мен беше оригиналния носач, и аз съм първия който е разпробивал и то не повече от 0,5 mm Ако всичко стане 13 мм гадно, но като си разпробил едната би трябвало да пасне без да пробиваш повече.При мен разпробихме, само там където е оградено с червено. Няма как това да попречи, то и без това носача се държи от болта. Дори и там да ти е 13 мм, другите болтове си държат на мяасто. Усилието го носи болта, а на магарето носача само стъпва, а стъпването е на относително голяма повърхност. И да е с 1 mm^2 по-малка повърхността, не вярвам това да пречи. Гадно ще е ако е разпробито навсякъде с много и носача може да се движи на ляво и на дясно, но би трябвало ако разпробиеш само една дупка, другите три да се напаснат и да коригираш само с разпробитата.
Коментар
-
същото място е и при мен. обаче аз мисля в перспектива, сега е ясно, че другите 3 ще поемат натоварването, обаче сега тази дупка, следващия път ще се падне на другия тампом.... това имам предвид. засега реших да сменя носача с друг от същата марка/хвалена/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:на 100% сигурен съм, че при всички ни е така.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Би трябвало, другите три дупки винаги да паснат и луфта да се обере от разпробитата дупка.Моя носач ми казаха че е технорот и го взех от Симеон. На Оги май беше същия, с абсолютно същия проблем. Левия е точен, само десния прави проблем. Може от партидата да е било. То ако заварят гайката с 2 десети накриво и няма да пасне. Ситуацията е че както и да го слагаш носача, три от болтовете стават, а четвъртия не. Ако него го нагласите, някой друг излиза и така.
Коментар
-
pakumba написа:ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
vsd написа:Би трябвало, другите три дупки винаги да паснат и луфта да се обере от разпробитата дупка.Моя носач ми казаха че е технорот и го взех от Симеон. На Оги май беше същия, с абсолютно същия проблем. Левия е точен, само десния прави проблем. Може от партидата да е било. То ако заварят гайката с 2 десети накриво и няма да пасне. Ситуацията е че както и да го слагаш носача, три от болтовете стават, а четвъртия не. Ако него го нагласите, някой друг излиза и така.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар