Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпробиване на магаре при смяна носачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    pakumba написа:
    ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.
    Ако пак не пасне аз бих преправил носача! Ако става на въпрос за тази гайка от горната снимка, то тя се маха и поставя нова на правилното място. Има начин да се направи без да се повреди тампона. А и какво пречи изобщо тя да отпадне като част от носача и да се сложи външна със самозаконтряне?
    дойде ми като идея, както е на снимката така е гайката- но тя трябва да се махне, за да може да се премести, няма място до нея да сложа друга, става дума за разминаване 2-3 мм. обаче гайката е с резба 10х1.25 демек ситна и трява и такава гайка да търся, след това заварката й е точкова и малко ме е страх какво ще се случи при моята нова заварка. предпочетох да сменя носача с друг засега, вече ако не пасне ще му търся колая. започвам да се замислям дали да не си поръчвам части от чужбина, има кой да ми ги купува и праща
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Ако го нагласиш първо там където не е ставало, ще видиш че там където е станало вече не става Супер обяснение. Поне при мен беше така. Това е ако само една от гайките е размината. Ако са две вече не знам.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        .. започвам да се замислям дали да не си поръчвам части от чужбина, има кой да ми ги купува и праща
        аз харесвам тази идея !!я го направи и пиши какви и откъде си взел от чужбина!!!

        Коментар


          #19
          u_bo написа:
          pakumba написа:
          .. започвам да се замислям дали да не си поръчвам части от чужбина, има кой да ми ги купува и праща
          аз харесвам тази идея !!я го направи и пиши какви и откъде си взел от чужбина!!!
          ами ще трябва да почакам да се счупи нещо пак... някъде след лятото ще е иначе от Англия, знам ли, мисля си примерно за съединител да ми се докара оттам, нещо по окачването, ремъци и ролки... не знам дали ще има разлика в качеството, надявам се да има. може би и масло да ми докарат. знам за неговата кола, че му дадоха гаранция 6 месеца на окачване и двг като я взе от автокъща, а за техния стандарт /то и за нашия/ е дърт дръгел- мондео 94....за 500 паунда
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Значи още една причина да не си купувам нови носачи - не се знае в коя маза са набивани тампоните. За сега съм сменял 3 броя носачи с такива втора употреба от както съм взел колата (55000 км съм минал) за по 20 лв. парчето. (общо 60 - без труд, аз си ги сменям) и не съм попадал на носач дето да не пасва. И това е всичко което съм сменял по предницата. А разправят че фиятите имали слаби предници..... А интересно защо се разбиват само тампоните. В мазата сега имам един куп носачи със здрави шарнири за тампони....(задни).
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #21
              Joro написа:
              Значи още една причина да не си купувам нови носачи - не се знае в коя маза са набивани тампоните. За сега съм сменял 3 броя носачи с такива втора употреба от както съм взел колата (55000 км съм минал) за по 20 лв. парчето. (общо 60 - без труд, аз си ги сменям) и не съм попадал на носач дето да не пасва. И това е всичко което съм сменял по предницата. А разправят че фиятите имали слаби предници..... А интересно защо се разбиват само тампоните. В мазата сега имам един куп носачи със здрави шарнири за тампони....(задни).
              Ами те задните тампони се подменят много лесно и са по 10 лв.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Ами тук в бургас по малко от 15 не съм ги виждал май, за това направо взимам цял носач втора употреба.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  ама то и на мен това са ми последните нови носачи- няма сми просто оригиналните да ги сваля на 150 000, а нови на 13 000... от тези 150 000 10 бяха в бг
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Случвало ми се е да монтирам такива "непасващи" носачи, но винаги пасват с леко зашмиргиляване на ламарините на тампоните! Просто гледай къде подпират на "магарето" (защото това е причината да не дойдат отворите) и лекичко така с ъглошлайфа! Това е изпитан нееднократно метод!

                    Коментар


                      #25
                      ///// написа:
                      Случвало ми се е да монтирам такива "непасващи" носачи, но винаги пасват с леко зашмиргиляване на ламарините на тампоните! Просто гледай къде подпират на "магарето" (защото това е причината да не дойдат отворите) и лекичко така с ъглошлайфа! Това е изпитан нееднократно метод!
                      AAAAAA, ЕТО КЪДЕ БИЛ КЛюЧА ЗА БАРАКАТА !!!!! SUPER информация. !!!

                      Коментар


                        #26
                        ами ще пробвам, но предния път не забелязах да опира никъде, то по-скоро ляга навсякъде
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          pakumba написа:
                          Danchojn написа:
                          pakumba написа:
                          ситуацията е следната:1 бях с оригиналните носачи от завода, но се разбиха2. смених ги с носачи от ем комлект, няква марка с Л ама я забравих, в окачване има тема по върпоса. очевидно е, че още тогава се е наложило да ми разпробият малко магарето, защото след като и те се разбиха много бързо си рециклирах оригиналните и ги сложих. естествено е, че с оригиналните проблеми нямах/нямам с пасването. вчера единия от новите пасна перфектно, но дрия даде отклонение, което ми се вижда доста. така че се явяват 2 смени на носачите след завода и при двете иска допълнително напасване, такива са частите. а марката на сегашните не искам да споменавам, защото случая може дса се окаже изолиран и случаен и би било тъпо 1000 човека да прочетат това и да не си купят такива носачи заради случаен дефект. ще сменя носача в магазина с друг и пак ще пробвам, ако и тогава не пасне добре ще видим.
                          Ако пак не пасне аз бих преправил носача! Ако става на въпрос за тази гайка от горната снимка, то тя се маха и поставя нова на правилното място. Има начин да се направи без да се повреди тампона. А и какво пречи изобщо тя да отпадне като част от носача и да се сложи външна със самозаконтряне?
                          дойде ми като идея, както е на снимката така е гайката- но тя трябва да се махне, за да може да се премести, няма място до нея да сложа друга, става дума за разминаване 2-3 мм. обаче гайката е с резба 10х1.25 демек ситна и трява и такава гайка да търся, след това заварката й е точкова и малко ме е страх какво ще се случи при моята нова заварка. предпочетох да сменя носача с друг засега, вече ако не пасне ще му търся колая. започвам да се замислям дали да не си поръчвам части от чужбина, има кой да ми ги купува и праща
                          Да се купи нова гайка не е проблем - Евроболт на Сливница най-вероятно ще има. Правих тази процедура веднъж и постъпих по следния начин.1. Завих носача на мястото му на амтомобила, като въпросната гайка си е навих към болта без да е заварена към носача. Предварително си бях разширил ухото за болта на носача. Разбира се говоря за съвсем друг носач и съвсем друга марка за съвсем друг автомобил, но нещата са сходни.2. С инверторен апарат при разкачена батерия за всеки случай, я точковах към носача.3. Свалих носача. Понеже тампона е непосредствено до въпросната гайка както е и в случая, го потопих в кофа със студена вода, така че да се вижда на повърхността само гайката. Така я заварих, а тампона не беше разбрал, че ще става топло.Въпросния носач се движи така вече ~5 години.Разбира се със заварката трябва да се внимава. В никакъв случай не бива да е цял шев около гайката. Най-добре 4 добре направени точки. На кръст. Направо не мога да повярвам какви неща измисляме, заради тия ментета. Поздрави!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            ами колеги благодаря ви за идеите, аз за повечето съм се сетил, но нямам условията за да ги направя, нито пък мога да си позволя да се разхождам с носача наляво -надясно и да нямам кола, освен това една такава интервенция е свързана с вземане на отпуска...знаете как е- някакви пълни простотии са това, да не пасва гайката..., но нека се оправи времето и ще го сменя носача/ако пасне/ ако не го връщам и от италианеца си намирам един читав... горе долу се познават на външен вид и опипване
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар

                            Working...
                            X