Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първа и втора скорост трудно влизат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    null.zero написа:
    вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.
    При мен 1-ва си влиза от 20 км/ч и няма хър няма мър.Задна пък незнам защо така съм свикнал - първо 1-ва и после задна....така си карам всичките коли досега .Колата е браво 1.6..

    Коментар


      #17
      Абе вие задна в движение ли искате да включвате? Скоростите влизат трудно при износени синхронизатори, при счупена механика на превключвателите и евентуално при проблем със съединителя.
      FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

      Коментар


        #18
        не, примерно маневрирам си да си паркирам и си давам леко напред, натискам съединител и искам да включа задна, е тогава ако още се движа по инерция напред и се чува хъррр, разийши
        Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
        Moonsteppers - All over the world and beyond ...

        Коментар


          #19
          Да да..... Говорете ми на мене за съединители.... От както съм взел колата съм сменил 2. Преееба ми се съединителя... смених го и след 5000 км пак го смених, защото предишния път ми беха набутали некакво менте... ( То аз съм си виновен, като не си смених съдинителя при моя монтиор ама) куха леика
          Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

          Коментар


            #20
            за да включа 1 ва трябва да спра но имам проблем с преминаване от голяма към малка скорост особено от 3 та към 2 ра.на какво се дължи това.даите съвет
            Fiat Punto 1.1

            Коментар


              #21
              Момци, а някой може ли да ме осфети от каде да долея и да проверя маслото на скоростната кутия на Фиат Купе, че имам теч на скоростна кутия и ме параноясва да не оставя "на сухо"?! Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 Мерси!
              Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

              Къде отиваш ти, може би?

              Коментар


                #22
                Сваляйте скоростите с междинна газ. Аз така правя и не хъркат
                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                Коментар


                  #23
                  6ma7ka7a написа:
                  За колегата вандал аз до сега не съм виждъл скоростна кутия със синхронизатори на първа и на задна(сигурно има) а щом няма синхронизатор на първа значи неможе я вакраш в движение или ще стане но с мъки по принцип на всички коли първа не трябва да може да влиза във движиение.
                  Аз пък до сега не съм виждал скоростна кутия без синхронизатор на първата! Дори и ладите 71-ва имат! Виж за задната е ясно, че нямат!

                  Коментар


                    #24
                    Пробвай ако не влиза да отпуснеш до край и пак да натиснеш съединителя. При темпрата така понякога не ми влиза задната докрай или хърка и като натисна пак съединителя се оправя.
                    Fiat Tempra 1.6 i.e.

                    Коментар


                      #25
                      Хора я дайте малко акълна 7 януари регистрирах едно Браво на 10 скасах жило - при смяната не ми беше много добре настроен педала - което не ми пречеше особенно само ме дразнеше на 2 февруари имах проблем с смяната на скорости след по дълго пътуване (30-50км. и не зависи от броя превключвания) 1 и 2 и задна не влизаха изобщо - обаче като я оставя час два после нямаше проблем , обаче това означава че не може да се отдалечиш .на 10 февруари смених целия съединител имало шчъпени 3-4 прожини иначе дисковете изглеждали добре макар и да бил оригиналния съединител (на 110 000 км е)като ми го оставиха педала по ниско защото щял да се огризе малко в началото и щял да се качи до дето му е мястото . Дотук добре обаче днес е 4 март едвам се върнах от Котел с 3 почивки от по 1:30 (докато поне успея да включа 2ра)и накрая на въже щото ще стане пак светло до де се пребера . Та равносметката е 800 км. пак ли стана за смяна незнам да рева или да се смея не съм най=добрия шофьор ама знам какво съединител и как се оперира с него . Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправи ама мен ме притеснява еекта с повечето км. защото не зависи от броя превключвания , защото ба градско 20 км. не ми правеше проблим .Ако някои го е "ял тоя .." ще съм много благодарен ако сподели патилата си

                      Коментар


                        #26
                        wwwroot написа:
                        Хора я дайте малко акълна 7 януари регистрирах едно Браво на 10 скасах жило - при смяната не ми беше много добре настроен педала - което не ми пречеше особенно само ме дразнеше на 2 февруари имах проблем с смяната на скорости след по дълго пътуване (30-50км. и не зависи от броя превключвания) 1 и 2 и задна не влизаха изобщо - обаче като я оставя час два после нямаше проблем , обаче това означава че не може да се отдалечиш .на 10 февруари смених целия съединител имало шчъпени 3-4 прожини иначе дисковете изглеждали добре макар и да бил оригиналния съединител (на 110 000 км е)като ми го оставиха педала по ниско защото щял да се огризе малко в началото и щял да се качи до дето му е мястото . Дотук добре обаче днес е 4 март едвам се върнах от Котел с 3 почивки от по 1:30 (докато поне успея да включа 2ра)и накрая на въже щото ще стане пак светло до де се пребера . Та равносметката е 800 км. пак ли стана за смяна незнам да рева или да се смея не съм най=добрия шофьор ама знам какво съединител и как се оперира с него . Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправи ама мен ме притеснява еекта с повечето км. защото не зависи от броя превключвания , защото ба градско 20 км. не ми правеше проблим .Ако някои го е "ял тоя .." ще съм много благодарен ако сподели патилата си
                        Така както сте го обяснили, май нещо се случва в скоростите! Моя съвет е: 1. Източване на старото масло от сколостите. 2. Проверете го дали има червени стружки и вообще какъв му е цвета! 3. Сипвате до необходимото ниво, качествено масло, със спецификации GL3,4,5. Такова е например Castrol Sintrax Universal 75W90. Предлага се в Ауто Италия. Може и друго но е добре да изпълнява и трите спецификации. Те означават, че маслото има смазочни качества като за GL5, и корозионна агресивност като за GL3. Единствения му недостатък е цената.Подозирам, че проблема е в маслото защото лошите ситуации са след известно каране, т.е. позагряло масло. Старото и окислено масло точно така се държи. Дано съм прав и решите проблема по този начин. С новото масло спокойно може да карате до 80 000км.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Колега за мен това не е масло.Старата кола съм я карал близо 4000км.без масло в скоростите и нямаше проблем,после сипах и разлика нямаше.Нито е имало виене на скорости нито трудно превключване,това си е съединител или щангите като загрее и пластмасовите втулки омекват и неможе да се нацели предавката.
                          FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                          Коментар


                            #28
                            Аз също имам такъв проблем и със сигурност не е от маслото, защото го смених (Tutella ZC75 Synth) и пак като позагрее скоростите влизат по-трудно.
                            wwwroot написа:
                            Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправи
                            Би трябвало да се оправи.Не знам, но започвам да си мисля, че проблема е в менте жилата, които се продават в БГ. Моето съм го натягал 3 - 4 пъти след поредната смяна и след време пак се отпуска и съответно педала хлътва, а скоростите започват да хъркат. Съединителя го отварях и е добре...
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #29
                              Re: Първа и втора скорост трудно влизат

                              Flow написа:
                              RoMeO_156_GTA написа:
                              Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата Писна ми от Фиат
                              А защо не вземеш да си видиш конзолата, която ти държи скоростния лост. При мен беше пукната(пластмасова) и ябълката поизносена и не стигаше ход за да се избират крайните положения (при мен 1ва и задна). Не знам как е изпълнено при Punto, но и не вярвам да е по-различно от Marea. Сега, дори и 1ва, влиза в движение м/у 20 и 10 км/час.
                              Браво - трябва да проверя и аз
                              карам Punto

                              Коментар


                                #30
                                Tornado написа:
                                null.zero написа:
                                вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.
                                Първа се използва само за потегляне от място и евентуално за изкачване на много стръмни участъци като задължително се включва когато автомобила е в покой.
                                Добре мога да се съглася , но като съм почти спрял и не мога да вкарам първа , вкарвам втора и мъча двигателя и от там полусъединител - което не е оферта май !?! А да питам ,знаеш ли защо след смяна на жило на скоростната , трудно влиза вече от трета на втора скорост , трябва доста да намаля и плавно да действам за да не се чува неприятното престъргване , сменил съм съединител комплект и масалце ?
                                карам Punto

                                Коментар

                                Working...
                                X