Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първа и втора скорост трудно влизат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Първа и втора скорост трудно влизат

    Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата Писна ми от Фиат
    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

    #2
    Re: Първа и втора скорост трудно влизат

    RoMeO_156_GTA написа:
    ......Писна ми от Фиат
    Не Богохулствай!
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      съединител? не че нещо разбирам от коли де ...
      Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
      Moonsteppers - All over the world and beyond ...

      Коментар


        #4
        null.zero написа:
        съединител? не че нещо разбирам от коли де ...
        аз съм на същото мнение. На предишното Пунто го смених и забравих за проблема

        Коментар


          #5
          съединител!
          F31 BMW 320d

          Коментар


            #6
            Re: Първа и втора скорост трудно влизат

            RoMeO_156_GTA написа:
            Писна ми от Фиат
            Така е братче Фиат-а си е скъпо удоволствие. Твоя проблем ме съмнява, че е свързан със скоростната кутия и по-точно синхронизаторите, но не съм сигурен дали при пунто изобщо се използват такива. На баща ми колата от 12 години е със хъркащи скорости, първа във движение не влиза, втора влиза остро с хъркане, като започна да се проявява и при 3-та. Оказва се, че синхронизаторите при него са много твърди и са надрали зъбните колела. Не се знае дали при теб има нещо общо случая, но ако съединителя не е сменян скоро може да го смениш и да пробваш. Абе Фиат какво да ти кажа, още си сънувам старото пежо, което беше с износен съединител и скоростите му влизаха като в масло....а при моето браво задна влиза с чалъм, но поне не е като при Боби да се дере.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Re: Първа и втора скорост трудно влизат

              van_dal написа:
              RoMeO_156_GTA написа:
              Писна ми от Фиат
              Така е братче Фиат-а си е скъпо удоволствие.
              И на мен ми дойде до главата . Като се сетя само колко неща трябва да се сменят , за да работи без грешка
              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

              Коментар


                #8
                След смяната на съединител(комплект) и изминати 1500 км започна да хърка задна и да влиза трудно първа.Още повече да спра на кръстовище и да изключа от скорост, после беше късмет да тръгна.Минавах с лоста през всички скорости докато вкарам първа.Пробвах с натягане на жило(качвах го близо до таблото и никакво подобрение.Смених щанги на скоростите .Започнаха се мнения за проблем с кутията, синхронизатори и така.Накрая смених съединителя(ноември месец) и о чудо, всичко както преди.п.с.Нямаш проблем с кутията и синхронизатори според мен!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  При мен пак след смяната на съединителя целият комплект проблемат със смяната от 2 на първа в движение си истана но сам му свикнал някакси .
                  преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                  Коментар


                    #10
                    Стига плюхте по марката бе, аз преди две седмици теглих един Голф 3 с моята Брава, всички коли се чупят. Това, че не са поддържани колите, които сме купили не са виновни от Фиат, а предишните собственици. Всъщност те затова може би са ги продали.
                    Brava 1.6 EL, '98
                    182A4

                    Коментар


                      #11
                      За колегата вандал аз до сега не съм виждъл скоростна кутия със синхронизатори на първа и на задна(сигурно има) а щом няма синхронизатор на първа значи неможе я вакраш в движение или ще стане но с мъки по принцип на всички коли първа не трябва да може да влиза във движиение.
                      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                      Коментар


                        #12
                        вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.
                        Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                        Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                        Коментар


                          #13
                          null.zero написа:
                          вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.
                          И при мен е същото положение.
                          SEAT Leon Cupra 300
                          Triumph Street Triple 765 R

                          Коментар


                            #14
                            Re: Първа и втора скорост трудно влизат

                            RoMeO_156_GTA написа:
                            Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата Писна ми от Фиат
                            А защо не вземеш да си видиш конзолата, която ти държи скоростния лост. При мен беше пукната(пластмасова) и ябълката поизносена и не стигаше ход за да се избират крайните положения (при мен 1ва и задна). Не знам как е изпълнено при Punto, но и не вярвам да е по-различно от Marea. Сега, дори и 1ва, влиза в движение м/у 20 и 10 км/час.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              null.zero написа:
                              вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.
                              Първа се използва само за потегляне от място и евентуално за изкачване на много стръмни участъци като задължително се включва когато автомобила е в покой.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X