Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предстои ремонт, моля за съвет.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предстои ремонт, моля за съвет.

    Здравейте колеги, та значи малко в духа на пролетното почистване, на мен ми предстои пролетен ремонт на ходова част. Вече съм взел някой части като 2 предни и 2 задни амортисьора, тампони макферсон. Начинанието ще се извършва за първи път откакто я имам колата. Също да добавя, че миналата година Май-Юни месец заради моя глупост (признавам си без бой ) ударих предна дясна джанта челно в бордюр, ефекта беще усукана джанта и крив спирачен диск, поне това беше на пръв поглед. Няма щракане при пълен ляв или пълен десен волан, но се чува метално свирене при половин оборот на волана в която и да е посока.Ще съм благодарен ако кажете какво е добре да сменя още.
    FIAT Punto 1.1 SPI '97

    #2
    Може да се е изкривила полуоската, или главината и оттам да идва свиренето, трябва да се провери всичко, но на място така да ти пиша и да гадая.....ако намериш читав сервиз ще разберат какво е.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Може да се е изкривила полуоската, или главината и оттам да идва свиренето.
      Колега това са несериозни твърдения и двете са от закален матерял и ако ще се гънат то направо се чупят на парчета.Имах корса с която кацнах на един бордюр с 60км. на завъртян волан и ефекта беше скъсана щанга,крив носач и крив рог.След смяна на носача и щангата колата изкара още 3 години при мен и сага си я карат в Хасково.Не съм сменял никакви главини и полуоски така,че се насочи към нещо друго.
      FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

      Коментар


        #4
        Лагер на главината проверете!

        Коментар


          #5
          Скоростта с която я ударих не беше голяма, да е била 25-30 км/ч, а и бях стъпал на спирачките, но място нестигна. Както казах по-рано глупост е от моя страна. За сега и аз съм се насочил към носач, но то като ще е единия трябва и левия да сменя, не един по един. Отначало лагер на главината ми се стори сносно обяснение, но знам, че ако е разбит трябва шума да е като хъркане, а то си е като от свирка, все едно дже напълно гладки метални повърхности да се въртят една в друга, така най-добре мога да го обясня шума.
          FIAT Punto 1.1 SPI '97

          Коментар


            #6
            Провери си накладките и другото хидравликата
            FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

            Коментар


              #7
              Няма хидравлика, а като каза накладки, цилиндъра на челюстите от ударената страна (гума) бая зор беше да го върне брат ми. Викаш да задържат челюстите ли?Основната ми мисъл на темата е да кажете какво се сменя за да се стегне предница и задница. Амортисьори има, ама едва ли ще се оттърва само с това. Макферсон съм взел на Pirelli. Кажете какво още ми предстои да купя, има ли някакви тампони на задните амортисьори, тампони по преден и заден мост, такива неща за да мога да си направя груба сметка.
              FIAT Punto 1.1 SPI '97

              Коментар

              Working...
              X