Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам много странен проблем със съединитела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам много странен проблем със съединитела

    Колеги днеска когато се прибирах съединитела на колата стана много странен.Така да обясня бях в задръстване и карах на полусъединител и тогава стана този странен проблем.Проблема и аз точно немога да го обясня значи когато натисна съединитела на доло и преди да стигна до крайна позиция идва един момент когато изведниж изтърва и нещо прещраква и съединитела става много мек (но само от там където е истървало до долона позиция на педала) после когато го върна си е нормален нее мек(при повторно натискане пак се повтарят същото което обясних по горе).Та незнам от какво може да е аз мисля че е или от феродовия диск(си заминава) или жилото на съединитела (си заминава).Колата е Браво 1.4 от както е взета нее сменян съединител минала е около 35000км.Кажете вие от какво мислите че прави така.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    #2
    Колеги има развитие на темата сега като карах колата като натисна съединитела до край и започва да свири(все едно свири ремак или водна помпа).
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #3
      6ma7ka7a написа:
      Колеги има развитие на темата сега като карах колата като натисна съединитела до край и започва да свири(все едно свири ремак или водна помпа).
      свиренето е мисля че от лагера на съедонителя е здал богу дух

      Коментар


        #4
        Колега не свири постоянно само когато педала е натиснат максимално до края.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #5
          темата е интересна...но като гледам няма компетентни по въпроса...ще използвам темата да попитам и за моя съединител...и като карам бавно(поинерция)и включа на втора се чува едно "къркане" но не е от скоростната кутиа...възможно ли е че педала ми е много висок(над спирачката е по височина) с две думи от ненатегнато жило...

          Коментар


            #6
            При мен преди да си замине съединителя имаше същото поведение. При натискане в долната част от движението на педала се усещаше леко прищракване. Щом при натиснат съединител се чува виене най-вероятно аксиалният лагер е заминал. Бих те посъветвал да не караш колата до локализиране на проблема. При мен за 30-ина км градско каране след като започна да се усеща това щракане аксиалният лагер буквално беше изчезнал и съединителят е работил само на вилка, от там се чупи притискателният диск, а отхвръкналите от него парчета бяха потрошили тялото на стартера..
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
            Punto SX 1.2 8V '00
            Uno 55 S 1.1 '84

            Коментар


              #7
              Колега днеска когато тръгнах с колата нямаше нито един от тези симптоми.Ей сега вече съм в шах.Колеги имам и друг въпрос как да разбера съединитела ми колко мм. без да го свалям.Защото гледам в сайта на хитко има два вида съединители 190мм и 200мм.
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #8
                Както и по-горе написах, това виене само при натиснат съединител е характерно точно при проблем в аксиалния лагер. Възможно е колата да изкара още доста време така, но е възможен и друг по-скорошен и неприятен развой на нещата както при мен, само за пояснение на пунтото съединителят е хидравличен, не с жило. При потегляне с по-малко газ или на полусъединител усеща ли се притрисане? Ако тресе е доста сигурно че му е дошло времето на съединителя и по-добре се ориентирай към смяна..
                Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
                Punto SX 1.2 8V '00
                Uno 55 S 1.1 '84

                Коментар


                  #9
                  6ma7ka7a написа:
                  Колега днеска когато тръгнах с колата нямаше нито един от тези симптоми.Ей сега вече съм в шах.
                  на мен ми звучи логично, това "днеска когато тръгнах" , ако е лагера - понякога се намества , понякога е "разместен"

                  Коментар


                    #10
                    А колега за това изтърване което казах малко по нагоре знаеш ли от какво може да е било пак ли от лагера.
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #11
                      и аз залагам на лагер. Преди време на 190-ката като беше заминал лагера ручеше в натиснато положение иначе нищо не се чува.И понеже и моят съединител се е разсвирукал, вече си взех комплект и предстои смяна. Та по този повод да попитам: колко парички да приготвя за смяната и евентуално да препоръча сервиз в ройона на Младост, София
                      ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
                      o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

                      Коментар


                        #12
                        Аз също имах подобен проблем. Имаше моменти в които педала омекваше и съединителят просто преставаше да отделя. Скоростите ги сменях с напасване. И като напомпам няколко пъти педала се оправяше. Смених съединителя който се оказа оригинален, не износен, но лагерът е бил на парчета вътре.

                        Коментар


                          #13
                          При мен имаше същия проблем. Когато разглобихме, лагера беше счупен и беше прецакал и огледалния диск.
                          FIAT Marea ex
                          FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

                          Коментар


                            #14
                            На 99% залагам на лагер
                            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                            Коментар


                              #15
                              И от мене лагер - имах същия проблем преди два месеца. Като разглобихме , се оказа , че аксиалния лагер е на парчета, иначе така с щракане и свирене съм карал около 700-800 км и то само градско , ама при мене нямаше кво да се пресаква - просто ВСИЧКО вече си беше прецакано отпреди това - Маховик , Феродов и Огледален диск , Лагер ..... абе всичко наоколо
                              '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                              Коментар

                              Working...
                              X