Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо върви когато си иска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо върви когато си иска

    ЗДРАВЕЙТЕ!!!!МОЖЕ ЛИ НЯКОИ ДА МИ ПОМОГНЕ???ИМАМ ПРОБЛЕМ С ФИАТ ТИПО 1.6 КАРБУРАТОР 1989Г.ТУ ВЪРВИ ТУ НЕ ВЪРВИ.КАРАМ ГО ОТ 2.5 ГОДИНИ И НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКЪВ МУ Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО ГО ПРАВИ НА БЕНЗИН И НА ГАЗ. ЗАПОЧВА СЕ СЪС СМЯНА НА ЗАПАЛВАНЕТО СЛЕД КОЕТО ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ СМЯНА НА СЕГМЕНТИ И Т.Н.НЕЩАТА НЕ СЕ ОПРАВИХА( СМЕНИХ СЕРВОТО КАТО СЕ СЪМНЯАВАХ ЧЕ СМУЧЕ ВЪЗДУХ НО НЕ БЕШЕ ТАМ ПРОБЛЕМА.ПОСЛЕ СМЕНИХ И СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ НО И С ТОВА НЕ СЕ ПОЛУЧИ.КАТО ЗА ПОСЛЕДНО СМЕНИХ И ДВИГАТЕЛЯ НО И ТОВА НЕ ПОМОГНА.КОГАТО ВЪРВИ Е МНОГО БЕЗШУМНА А КОГАТО НЕ ВЪРВИ ЗАПОЧВА ДА БУЧИ И НА ЗАДНАТА СЕДАЛКА НЕ СЕ СЕДИ АКО ГО ВКАРАМ В 3000-4000 ОБОРОТА.КАТО ВЪРВИ ХАРЧИ КЪМ 10.5-11 НА 100КМ. НО КАТО МУ ИЗБЯГАТ КОНЕТЕ ЗАПОЧВА ДА ХАРЧИ 13-14 ТА ДОРИ И 16.НЯМАМ КАТАЛИЗАТОР МЕРИХ И КОМПРЕСИЯ ПЕРФЕКТНА Е И НЕ ХАРЧИ МАСЛО ДВИГАТЕЛЯ.КАТО ПОМПАМ НА СПИРАЧКАТА ПО НЯКОИ ПЪТ ОБОРОТИТЕ СЕ КАЧВАТ А ДРУГ ПЪТ ПАДАТ.ПРЕГЛЕДАХ ВСИЧКИ ВАКУМИ НО НЕ ЗНАМ ДАЛИ СА НАРЕДЕНИ ПРАВИЛНО.ИМАМ СЪМНЕНИЕ ЧЕ Е НЕЩО ПО ЗАПАЛВАНЕТО ИЛИ В КАРБУРАТОРА АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА ГО ПРОВЕРА.СЕРВОТО НЕ ПУСКА ВЪЗДУХ ЗАЩОТО КАТО НАТИСНА СПИРАЧКАТА НА СУТРИНТА ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ ВСЕ ОЩЕ СИ ИМА ВАКУМ НА ПЪРВОТО НАТИСКАНЕ.МОЖЕ ЛИ ДА Е ОТ МАСАТА ИЛИ РАЗНИ ХЛАБИ ВРЪЗКИ???МОЖЕ ЛИ ПРОБЛЕМА ДА Е В СПИРАЧНАТА СИСТЕМА ПРИ ПОЛУЖЕНИЕ ЧЕ НЕ МИ СЕ НАГРЯВАТ ДЖАНТИТЕ?ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ СМЕНИХ И ТАМПОНА ПОД КАРБУРАТОРА ЗАЩОТО БЕШЕ СКЪСАН И СМУЧЕШЕ МАЛКО ОТ ТАМ.МОЛЯ АКО НЯКОИ СЕ СЕЩА ЗАЩО ГО ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ДА МИ ОТГОВОРИ ЗА КОЕТО ПРЕДВАРИТЕЛНО МУ БЛАГОДАРЯ.ТИПОТО Е 1.6. КАРБУРАТОР 90 К.С.

    #2
    Re: ФИАТ ТИПО ВЪРВИ КОГАТО СИ ИСКА

    Dark написа:
    ЗДРАВЕЙТЕ!!!!МОЖЕ ЛИ НЯКОИ ДА МИ ПОМОГНЕ???ИМАМ ПРОБЛЕМ С ФИАТ ТИПО 1.6 КАРБУРАТОР 1989Г.ТУ ВЪРВИ ТУ НЕ ВЪРВИ.КАРАМ ГО ОТ 2.5 ГОДИНИ И НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКЪВ МУ Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО ГО ПРАВИ НА БЕНЗИН И НА ГАЗ. ЗАПОЧВА СЕ СЪС СМЯНА НА ЗАПАЛВАНЕТО СЛЕД КОЕТО ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ СМЯНА НА СЕГМЕНТИ И Т.Н.НЕЩАТА НЕ СЕ ОПРАВИХА( СМЕНИХ СЕРВОТО КАТО СЕ СЪМНЯАВАХ ЧЕ СМУЧЕ ВЪЗДУХ НО НЕ БЕШЕ ТАМ ПРОБЛЕМА.ПОСЛЕ СМЕНИХ И СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ НО И С ТОВА НЕ СЕ ПОЛУЧИ.КАТО ЗА ПОСЛЕДНО СМЕНИХ И ДВИГАТЕЛЯ НО И ТОВА НЕ ПОМОГНА.КОГАТО ВЪРВИ Е МНОГО БЕЗШУМНА А КОГАТО НЕ ВЪРВИ ЗАПОЧВА ДА БУЧИ И НА ЗАДНАТА СЕДАЛКА НЕ СЕ СЕДИ АКО ГО ВКАРАМ В 3000-4000 ОБОРОТА.КАТО ВЪРВИ ХАРЧИ КЪМ 10.5-11 НА 100КМ. НО КАТО МУ ИЗБЯГАТ КОНЕТЕ ЗАПОЧВА ДА ХАРЧИ 13-14 ТА ДОРИ И 16.НЯМАМ КАТАЛИЗАТОР МЕРИХ И КОМПРЕСИЯ ПЕРФЕКТНА Е И НЕ ХАРЧИ МАСЛО ДВИГАТЕЛЯ.КАТО ПОМПАМ НА СПИРАЧКАТА ПО НЯКОИ ПЪТ ОБОРОТИТЕ СЕ КАЧВАТ А ДРУГ ПЪТ ПАДАТ.ПРЕГЛЕДАХ ВСИЧКИ ВАКУМИ НО НЕ ЗНАМ ДАЛИ СА НАРЕДЕНИ ПРАВИЛНО.ИМАМ СЪМНЕНИЕ ЧЕ Е НЕЩО ПО ЗАПАЛВАНЕТО ИЛИ В КАРБУРАТОРА АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА ГО ПРОВЕРА.СЕРВОТО НЕ ПУСКА ВЪЗДУХ ЗАЩОТО КАТО НАТИСНА СПИРАЧКАТА НА СУТРИНТА ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ ВСЕ ОЩЕ СИ ИМА ВАКУМ НА ПЪРВОТО НАТИСКАНЕ.МОЖЕ ЛИ ДА Е ОТ МАСАТА ИЛИ РАЗНИ ХЛАБИ ВРЪЗКИ???МОЖЕ ЛИ ПРОБЛЕМА ДА Е В СПИРАЧНАТА СИСТЕМА ПРИ ПОЛУЖЕНИЕ ЧЕ НЕ МИ СЕ НАГРЯВАТ ДЖАНТИТЕ?ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ СМЕНИХ И ТАМПОНА ПОД КАРБУРАТОРА ЗАЩОТО БЕШЕ СКЪСАН И СМУЧЕШЕ МАЛКО ОТ ТАМ.МОЛЯ АКО НЯКОИ СЕ СЕЩА ЗАЩО ГО ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ДА МИ ОТГОВОРИ ЗА КОЕТО ПРЕДВАРИТЕЛНО МУ БЛАГОДАРЯ.ТИПОТО Е 1.6. КАРБУРАТОР 90 К.С.
    След като си сменил и двигателя, можеш ли да ми кажеш кое прехвьрли от стария двигател на новия?

    Коментар


      #3
      На мен пък ми е чудно какво е това Типо 1.6 карбуратор 90 коня?!Към преждепусналия пост: нужно ли е да куотваш ЦЯЛ ГОЛЯМ пост, при положение, че ти ще пуснеш пет думи на кръст?!

      Коментар


        #4
        ОТ НОВИЯ ДВИГАТЕЛ ПОЛЗВАХ САМО ГЛАВАТА И БЛОКА В КОМПЛЕКТ КАКТО СИ БЯХА. ОТ МОЯ ДВИГАТЕЛ ПРЕХВЪРЛИХ КАРБУРАТОРА И КОЛЕКТОРИТЕ КАТО ЗАМЕНИХ ГАРНИТУРИТЕ С НОВИ.ТИПОТО ПО ТАЛОН МИ КАЗАХА ЧЕ СЕ ВОДИ 1.6 КАРБУРАТОР 90 К.С. 1988 Г. КОЛАТА Е И С КЛИМАТИК.МОЖЕ ЛИ ДА МИ ЗАТЯГАТ СКОРОСТИТЕ? САМО ТЯХ НЕ САМ СМЕНЯЛ ДО СЕГА. МИСЛЯ ЧЕ НЯМА МНОГО МАСЛО В ТЯХ

        Коментар


          #5
          те ако ти затягат вият като незнам какво.По-скоро карбуратор (ама на газ не може да е от него) или вакуум а скоростите или затягат или не - няма ту да затегнат ту не.На мен са ми затягали ама не на Фиат и просто се мъчи и не върви и вие като се движи.Може да е от някой вакуум да е цепнат и да се отваря от време на време или карбуратора да те бъзика.При мен така един път типо-то както го карах заби муцуна и умря а преди това никакъв признак на да му има нещо.Запалих го и работеше ама едвам едвам и нямаше никаква сила.Угасих го,разглобих целия карбуратор (на място) и го сглобих пак - запалих и излетях - и до днес незнам какво му стана.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            paparac написа:
            На мен пък ми е чудно какво е това Типо 1.6 карбуратор 90 коня?!Към преждепусналия пост: нужно ли е да куотваш ЦЯЛ ГОЛЯМ пост, при положение, че ти ще пуснеш пет думи на кръст?!
            Колега, човека си е постнал при нас все-едно, проблема!И ние сме дльжни, сьс усилията на всички да му потьрсим разрешение!Е, кога го намираме, кога не но по-важно е да се опитаме!

            Коментар


              #7
              Dark, виждам, че си нов, моля излкючи капс лок-а, не е уместно писането с главни букви. Благодарско!

              Коментар


                #8
                и аз съм със същия проблем самоче 1,4 и разхода стига до 20-25 газ

                Коментар

                Working...
                X