Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за ел.стъколо на фиат браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Разгледайте линка който дадох по нагоре и ще разберете какво по точно трябва да се смаже и работата ще се оправи ще имате бързи стъкла.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #32
      Да колега това съм го направил и за това пиша,че няма ефект. :D
      FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

      Коментар


        #33
        Абе колеги, за да сте сигурни че не са "тоците" защо не подадете директно с два кабела +и- на машинката от акумулатора. Като обръщате поляритета, стуклото би трябвало да сменя посоката си на движение.Нормално е по принцип ако има някъде лош контакт, в самият лош контакт да се получи голям пад на напрежение и по този начин се ограничава тока към машинката и тя едва едва работи. Така че хващате два кабела и.....
        Fiat Punto 1.1 '97

        Коментар


          #34
          zzzz323 написа:
          Ами сега пуснах едно лично на Оги и остана да чакаме,ако знае нещо по въпроса ще е много добре.
          Приятел отговориха ли ти нещо за проблема с ел. стъклата щото и аз имам същият проблем откакто съм взел колата все си е така направо се изнервям като отварям и затварям прозорец.
          Фиат Браво97" 1.6 16v 103к.с.

          Коментар


            #35
            Ами каза да се смажат всички неща и почистят,има минимален ефект при мен.
            FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

            Коментар


              #36
              hann написа:
              Абе колеги, за да сте сигурни че не са "тоците" защо не подадете директно с два кабела +и- на машинката от акумулатора. Като обръщате поляритета, стуклото би трябвало да сменя посоката си на движение.Нормално е по принцип ако има някъде лош контакт, в самият лош контакт да се получи голям пад на напрежение и по този начин се ограничава тока към машинката и тя едва едва работи. Така че хващате два кабела и.....
              Ето това пробвайте и ще стане ясно къде е проблема.

              Коментар


                #37
                Да сега съм решил и това да го пробвам и ако не стане вече незнам и аз какво да правя.
                FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                Коментар


                  #38
                  при мен е същото....а сега зимата е някакъв ужас едвам се влачи... а и лявото е автоматично с едно натискане се сваля или качва,а от дясно не...не намирам мн голяма логика да са фабрични дефекти

                  Коментар


                    #39
                    Сега виждам темата.Когато купих Мареата забелязах че има разлика в скороста на левия и десния прозорец. Направих следното. Целия механизъм вън обилно измиване с коресилин и паднаха всички умрели отдавна смазки . След това напръсках с течна грес за вериги на мотоциклети и всичко е Ок. Има извесно забавяне когато вдигам едновремено двата прозореца от около секунда в полза на десния , но това неме претеснява . Важното е че прозорците се отварят и затварят в пъти по бързо от преди интервенцията
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #40
                      +1Е, хайде и аз. При мен проблемът е абсолютно същия! Преди 3-4 години пробвах с разглабяне и смазване, но не постигнах никакъв ефект.@Atanas71Явно това е начинът! Но мен лично ме плаши тази работа с цялостното истърбушване на вратата. Може би като се стопли ще комбинирам смяна на външните изгорели дръжки на вратите + прочистване и смазване на машинките за стъклата.

                      Коментар


                        #41
                        Humppa написа:
                        +1Е, хайде и аз. При мен проблемът е абсолютно същия! Преди 3-4 години пробвах с разглабяне и смазване, но не постигнах никакъв ефект.@Atanas71Явно това е начинът! Но мен лично ме плаши тази работа с цялостното истърбушване на вратата. Може би като се стопли ще комбинирам смяна на външните изгорели дръжки на вратите + прочистване и смазване на машинките за стъклата.
                        Е да хубаво е времето да е топло , то сега не е за излизане а за работа да не говорим
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          Хайде и аз да попълня списъка с изнервените от ел. стъклата ... При мен имаше проблем и рядко ги свалях/дигах.Оказа се релето над жабката.Оправих го и сега ги свалям/дигам без проблеми,но определено лявото е два пъти по-бързо от дясното.Смазах шините по които се движат държачите на стъклата и ефекта е нулев.Вариантите мисля са два:токовете или основно почистване на механизма.По удачно е първо да се пробва с директно подаване на напрежение от акумулатора и ако не помогне остава "пролетно" почистване, като се позатопли ...
                          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                          Коментар


                            #43
                            и тука темата си седи отворена ....

                            Коментар


                              #44
                              Ами да я затворя, за моят конкретен случаи. Дръжките не смених, но звалих и разглобих всичко по механизните, свижещи стъклата! Не съм отварял само електромоторчетата. Не е голямо приключение. Сваляш корите на вратите, изрязваш пяната, държаща прозрачното фолио, предпазващо от прах и вода, откачаш стъклата, вадиш машинките, почистваш, гресираш с литиева грес, събираш всичко и си ОК. Трябва да се внимава с пластмасовите детайли, прикрепящи стъклото към механизъма, лесно се чупят. А най-лесно се навива в правилният ред жилото с клещи и напъване, после с отвертка се донаместват отделните намотки в съответните жлебове на пластмасовият цилиндър, за да няма преплитане!

                              Коментар


                                #45
                                При мен стъклата се движат бавно когато автомобилът не е запален(т.е само на контакт) Същото важи и ако използвам пръскалките и чистачките - работят тегаво някво... Но при запален автомобил всичко е нормално според мен.
                                I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                                Коментар

                                Working...
                                X