Разгледайте линка който дадох по нагоре и ще разберете какво по точно трябва да се смаже и работата ще се оправи ще имате бързи стъкла.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за ел.стъколо на фиат браво
Collapse
X
-
Абе колеги, за да сте сигурни че не са "тоците" защо не подадете директно с два кабела +и- на машинката от акумулатора. Като обръщате поляритета, стуклото би трябвало да сменя посоката си на движение.Нормално е по принцип ако има някъде лош контакт, в самият лош контакт да се получи голям пад на напрежение и по този начин се ограничава тока към машинката и тя едва едва работи. Така че хващате два кабела и.....Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
zzzz323 написа:Ами сега пуснах едно лично на Оги и остана да чакаме,ако знае нещо по въпроса ще е много добре.Фиат Браво97" 1.6 16v 103к.с.
Коментар
-
hann написа:Абе колеги, за да сте сигурни че не са "тоците" защо не подадете директно с два кабела +и- на машинката от акумулатора. Като обръщате поляритета, стуклото би трябвало да сменя посоката си на движение.Нормално е по принцип ако има някъде лош контакт, в самият лош контакт да се получи голям пад на напрежение и по този начин се ограничава тока към машинката и тя едва едва работи. Така че хващате два кабела и.....
Коментар
-
Сега виждам темата.Когато купих Мареата забелязах че има разлика в скороста на левия и десния прозорец. Направих следното. Целия механизъм вън обилно измиване с коресилин и паднаха всички умрели отдавна смазки . След това напръсках с течна грес за вериги на мотоциклети и всичко е Ок. Има извесно забавяне когато вдигам едновремено двата прозореца от около секунда в полза на десния , но това неме претеснява . Важното е че прозорците се отварят и затварят в пъти по бързо от преди интервенциятаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Humppa
+1Е, хайде и аз. При мен проблемът е абсолютно същия! Преди 3-4 години пробвах с разглабяне и смазване, но не постигнах никакъв ефект.@Atanas71Явно това е начинът! Но мен лично ме плаши тази работа с цялостното истърбушване на вратата. Може би като се стопли ще комбинирам смяна на външните изгорели дръжки на вратите + прочистване и смазване на машинките за стъклата.
Коментар
-
Humppa написа:+1Е, хайде и аз. При мен проблемът е абсолютно същия! Преди 3-4 години пробвах с разглабяне и смазване, но не постигнах никакъв ефект.@Atanas71Явно това е начинът! Но мен лично ме плаши тази работа с цялостното истърбушване на вратата. Може би като се стопли ще комбинирам смяна на външните изгорели дръжки на вратите + прочистване и смазване на машинките за стъклата.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Хайде и аз да попълня списъка с изнервените от ел. стъклата ... При мен имаше проблем и рядко ги свалях/дигах.Оказа се релето над жабката.Оправих го и сега ги свалям/дигам без проблеми,но определено лявото е два пъти по-бързо от дясното.Смазах шините по които се движат държачите на стъклата и ефекта е нулев.Вариантите мисля са два:токовете или основно почистване на механизма.По удачно е първо да се пробва с директно подаване на напрежение от акумулатора и ако не помогне остава "пролетно" почистване, като се позатопли ...
Коментар
-
Humppa
Ами да я затворя, за моят конкретен случаи. Дръжките не смених, но звалих и разглобих всичко по механизните, свижещи стъклата! Не съм отварял само електромоторчетата. Не е голямо приключение. Сваляш корите на вратите, изрязваш пяната, държаща прозрачното фолио, предпазващо от прах и вода, откачаш стъклата, вадиш машинките, почистваш, гресираш с литиева грес, събираш всичко и си ОК. Трябва да се внимава с пластмасовите детайли, прикрепящи стъклото към механизъма, лесно се чупят. А най-лесно се навива в правилният ред жилото с клещи и напъване, после с отвертка се донаместват отделните намотки в съответните жлебове на пластмасовият цилиндър, за да няма преплитане!
Коментар
-
При мен стъклата се движат бавно когато автомобилът не е запален(т.е само на контакт) Същото важи и ако използвам пръскалките и чистачките - работят тегаво някво... Но при запален автомобил всичко е нормално според мен.I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар