Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задната пръскалка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега клапанчето много лесно се поправя погледни линка който съм дал по нагоре.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #17
      На мен пък пръскалката на задната чистачка пръска, но много слабо и течността не достига самата чистачка и е неизползваема. Не е голям проблем де. Като вали дъжд няма нужда от течност, а като се замърси много просто го забърсвам стъклото с нещо и готово.
      Punto 1.2 '97

      Коментар


        #18
        Аз моята я оправих!Намерих си клапанчето и от него беще проблема.Гумичката вътре се беше скапала.Изрязах си парченце от гумена ръкавица и вече си пръска даже доста силно направо си пръскам и предния джам с задната пръскалка :D А да попитам кое е релето за задната чистачка че днес като си слагах редиатора за парното прекъснах един кабел и май се оказа за задната чистачка защото сега не работи ...

        Коментар


          #19
          Относно задната пръЦкалка, търся си гайката която държи пластмасовата част от снимката.Гайката също е пластмасова, обикновенна (стандартна) не става-стъпката е по-различна. Оригиналната я изгубих безвъзвратно...
          Прикачени файлове
          Fiat Marea weekend

          Коментар


            #20
            Колега помогнали оцета.За гайката сложи една обикновенна с дологоре същата стъпка и ще стане все пак е пластмаса.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #21
              NqKvo_GaDno написа:
              А да попитам кое е релето за задната чистачка ...
              Релето е част от моторчето отзад на вратата. До него ходят 2 кабела - единия е + при контакт, другият е импулсите от лоста. От врътката.

              Коментар


                #22
                6ma7ka7a написа:
                Колега помогнали оцета.За гайката сложи една обикновенна с дологоре същата стъпка и ще стане все пак е пластмаса.
                До оцета не стигнах, защото си купих нова пръЦкалка.Старата в момента е на стъклото с метална гайка, ама нещо не ми се нрави-ако не намеря оригинална ще отида на стругар да ми направи една...Причината да не пробвам с оцета беше, че старата пръЦкалка я прецаках и от пред( дупчиците), и като изгубих гайката се отчаях тотално, и реших да си търся нова, с тайната надежда че ще се продава с гайката, ама йок!!!Това беше и причината да пусна темата за свалянето на стопа-старата гайка падна в процепа от снимката, но за съжаление през изминалата седмица е паднало нейде из незнайните Софийски пътища и днешното сваляне на стопа се оказа напразно...
                Прикачени файлове
                Fiat Marea weekend

                Коментар


                  #23
                  SecondShoe написа:
                  На мен пък пръскалката на задната чистачка пръска, но много слабо и течността не достига самата чистачка и е неизползваема. Не е голям проблем де. Като вали дъжд няма нужда от течност, а като се замърси много просто го забърсвам стъклото с нещо и готово.
                  Отстрани на пръЦкалката има едно болтче. От него се регулира височината на пръЦкащата вода!

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    NqKvo_GaDno написа:
                    А да попитам кое е релето за задната чистачка ...
                    Релето е част от моторчето отзад на вратата. До него ходят 2 кабела - единия е + при контакт, другият е импулсите от лоста. От врътката.
                    този + от контакт да не би да минава покрай жабката някаде

                    Коментар


                      #25
                      ми не би трябвало. Минава от контактния ключ, през едно такова като шина, обща точка, откъдето минават всички + при контакт, и оттам си заминава назад, няма работа при жабката... ама ако не забравя ще погледна допълнително.

                      Коментар


                        #26
                        Доста четох за клапанчетата,които се побългаряват с парче гума от ръкавица или презерватив,но никъде няма снимков материал как точно се поставя гумата.Може ли някой,който го е правил номера да го обясни по ясно?
                        Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                        ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                        ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                        ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                        Коментар


                          #27
                          ventsi79 написа:
                          Доста четох за клапанчетата,които се побългаряват с парче гума от ръкавица или презерватив,но никъде няма снимков материал как точно се поставя гумата.Може ли някой,който го е правил номера да го обясни по ясно?
                          Отваряш клапанчето , вътре има едно като буталце с пружинка.Изрязваш кръгче , колкото да влезне в клапанчето от ръкавица защото е по-дебела и след като сложиш гумичката вътре по обратния ред сглобяваш клапана . П.П.Относно кабела - Трябва да видя явно този кабел който ми се прекъсна от къде се е скъсал , незнам и аз ама тъкмо си оправих пръскалката и чистачката спря

                          Коментар


                            #28
                            ventsi79 написа:
                            Доста четох за клапанчетата,които се побългаряват с парче гума от ръкавица или презерватив,но никъде няма снимков материал как точно се поставя гумата.Може ли някой,който го е правил номера да го обясни по ясно?
                            аз сложих парче от наилонпова торбичка и стана не ти е нужен снимков материал като го разглобиш и ще се ориентираш
                            Fiat Punto 1.1

                            Коментар

                            Working...
                            X