Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo Sedicivalvole

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo Sedicivalvole

    Трябва ми информация за Tipo Sedicivalvole 2.0 16В. Мнения за двигателя - киловати , марка на компютъра[ЕКУ] които използва , ходова част има ли разлика от модела 115 к.с. Тази информация ми е необходима защото има възможност да стана собственик на един такъв бегач :D Мой приятел го има в Италия и съм решил да го купя. Защо някаде го пише 150 к.с. а друго място 145 и т.н.т. Това същия двигател ли е който се влага в Фиат Купе. Има ли колеги претежатели на такова Типо , много ще са ми полезни с малко подробности. :D Благодаря предварително
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    Само двигателя 836A3.000 е еднакъв както на купе така и на Типо - 139 кс.Давай ВИН номера да го разнищим.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Само двигателя 836A3.000 е еднакъв както на купе така и на Типо - 139 кс.Давай ВИН номера да го разнищим.
      Утре ще му кажа да ми изпрати снимани документите на колата и ще нищим :D
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        147 коня е седичито

        Коментар


          #5
          Ако Типо-то е 4-ри врато е 147 коня(177 Нм),ако е 3-врато е 139 коня(180 Нм).Разликата между двете е осезаема и то доста.Като ходова част са еднавки визуално,отпред са с най-големите дискове - 284мм и под 15 цолови джанти не можеш да сложиш.Мисля че беше и с най-големите амортисьори,с по-твърди пружини,носачите са си стандартните 17мм шарнир.Мотора се управлява с Вебер-Марели,не е с дебитомер,а с МАП.Естествено пълна инжекция и за разлика от 8 клапановия който управлява дюзите 2 по 2,на 16-та се управляват всички по-отделно.Като цяло си е много добър автомобил стига да е запазен естествено.П.П.Имах две 147 коньови
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            ivanko_rs написа:
            Ако Типо-то е 4-ри врато е 147 коня(177 Нм),ако е 3-врато е 139 коня(180 Нм).Разликата между двете е осезаема и то доста.Като ходова част са еднавки визуално,отпред са с най-големите дискове - 284мм и под 15 цолови джанти не можеш да сложиш.Мисля че беше и с най-големите амортисьори,с по-твърди пружини,носачите са си стандартните 17мм шарнир.Мотора се управлява с Вебер-Марели,не е с дебитомер,а с МАП.Естествено пълна инжекция и за разлика от 8 клапановия който управлява дюзите 2 по 2,на 16-та се управляват всички по-отделно.Като цяло си е много добър автомобил стига да е запазен естествено.П.П.Имах две 147 коньови
            Който си го знае , си го знае :D Благодаря ти колега. Имаш ли някаква информация този двигател 147 к.с. как се представя след турбо интервенция от 0.3-0.4 бара. Някой от форума прававил ли е това. Софтуерно не е проблем с оптимизацията но ме интересуваме имали такива реализирани проекти. Добри ли са резултатите. Умишлено не ти говоря за пари какво излиза и т.н.т. важен е крайния руезултат , да започна ли това проектче
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Защо ми се върти в главата някакво Седичи Турбо 190 коня в Бг.Мисля ,че толкова стъпва след интервенцията.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Седичито на ици http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16612
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  Atanas71 написа:
                  някаква информация този двигател 147 к.с. как се представя след турбо интервенция от 0.3-0.4 бара. Някой от форума прававил ли е това. Софтуерно не е проблем с оптимизацията но ме интересуваме имали такива реализирани проекти. Добри ли са резултатите. Умишлено не ти говоря за пари какво излиза и т.н.т. важен е крайния руезултат , да започна ли това проектче
                  ако искаш да кажеш, че ще направиш ремап на ЕКУ-то на седичито, ще ми е интересно какъв точно ти е метода.Иначе за налягането дето питаш, всичко зависи от цялостния сетъп на колата и най-вече от турбото което е избрано.Моето работи най-често до 0.7 бара въпреки че е до 1,5. Просто за повече налягане пътя трябва да е перфектен че ти се изправя косъма иначе :D Още на 0.5 бара предполагам че доближава 200 коня, така че така зададен твоят въпрос, съвсем не е с еднозначен отговор
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    ici написа:
                    Atanas71 написа:
                    някаква информация този двигател 147 к.с. как се представя след турбо интервенция от 0.3-0.4 бара. Някой от форума прававил ли е това. Софтуерно не е проблем с оптимизацията но ме интересуваме имали такива реализирани проекти. Добри ли са резултатите. Умишлено не ти говоря за пари какво излиза и т.н.т. важен е крайния руезултат , да започна ли това проектче
                    ако искаш да кажеш, че ще направиш ремап на ЕКУ-то на седичито, ще ми е интересно какъв точно ти е метода.Иначе за налягането дето питаш, всичко зависи от цялостния сетъп на колата и най-вече от турбото което е избрано.Моето работи най-често до 0.7 бара въпреки че е до 1,5. Просто за повече налягане пътя трябва да е перфектен че ти се изправя косъма иначе :D Още на 0.5 бара предполагам че доближава 200 коня, така че така зададен твоят въпрос, съвсем не е с еднозначен отговор
                    Имаш лично съобщение :D
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар

                    Working...
                    X