Трябва ми информация за Tipo Sedicivalvole 2.0 16В. Мнения за двигателя - киловати , марка на компютъра[ЕКУ] които използва , ходова част има ли разлика от модела 115 к.с. Тази информация ми е необходима защото има възможност да стана собственик на един такъв бегач :D Мой приятел го има в Италия и съм решил да го купя. Защо някаде го пише 150 к.с. а друго място 145 и т.н.т. Това същия двигател ли е който се влага в Фиат Купе. Има ли колеги претежатели на такова Типо , много ще са ми полезни с малко подробности. :D Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo Sedicivalvole
Collapse
X
-
Tornado написа:Само двигателя 836A3.000 е еднакъв както на купе така и на Типо - 139 кс.Давай ВИН номера да го разнищим.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Ако Типо-то е 4-ри врато е 147 коня(177 Нм),ако е 3-врато е 139 коня(180 Нм).Разликата между двете е осезаема и то доста.Като ходова част са еднавки визуално,отпред са с най-големите дискове - 284мм и под 15 цолови джанти не можеш да сложиш.Мисля че беше и с най-големите амортисьори,с по-твърди пружини,носачите са си стандартните 17мм шарнир.Мотора се управлява с Вебер-Марели,не е с дебитомер,а с МАП.Естествено пълна инжекция и за разлика от 8 клапановия който управлява дюзите 2 по 2,на 16-та се управляват всички по-отделно.Като цяло си е много добър автомобил стига да е запазен естествено.П.П.Имах две 147 коньовиPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Ако Типо-то е 4-ри врато е 147 коня(177 Нм),ако е 3-врато е 139 коня(180 Нм).Разликата между двете е осезаема и то доста.Като ходова част са еднавки визуално,отпред са с най-големите дискове - 284мм и под 15 цолови джанти не можеш да сложиш.Мисля че беше и с най-големите амортисьори,с по-твърди пружини,носачите са си стандартните 17мм шарнир.Мотора се управлява с Вебер-Марели,не е с дебитомер,а с МАП.Естествено пълна инжекция и за разлика от 8 клапановия който управлява дюзите 2 по 2,на 16-та се управляват всички по-отделно.Като цяло си е много добър автомобил стига да е запазен естествено.П.П.Имах две 147 коньовиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:някаква информация този двигател 147 к.с. как се представя след турбо интервенция от 0.3-0.4 бара. Някой от форума прававил ли е това. Софтуерно не е проблем с оптимизацията но ме интересуваме имали такива реализирани проекти. Добри ли са резултатите. Умишлено не ти говоря за пари какво излиза и т.н.т. важен е крайния руезултат , да започна ли това проектче
Коментар
-
ici написа:Atanas71 написа:някаква информация този двигател 147 к.с. как се представя след турбо интервенция от 0.3-0.4 бара. Някой от форума прававил ли е това. Софтуерно не е проблем с оптимизацията но ме интересуваме имали такива реализирани проекти. Добри ли са резултатите. Умишлено не ти говоря за пари какво излиза и т.н.т. важен е крайния руезултат , да започна ли това проектчеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар