Колеги, духа през отвора на пръчката за маслото, и то силничко духа, като я форсирам направо масълце изхвърля Колко е лошо това и за какво да се готвя?Типо 1.4 в случай, че има значение. П.С. Не се сетих да проверя положението с отдушника и капачката за доливане на масло, но утре ще погледна...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа през щеката на маслото...
Collapse
X
-
Да, ще ида утре да я измерят. Все пак (макар и малко на гадаене) има ли вероятност да очаквам основен ремонт от подобен симптом или примерно - сегменти? Оф, сори, ама нещо съм разочарован....Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Да, ще ида утре да я измерят. Все пак (макар и малко на гадаене) има ли вероятност да очаквам основен ремонт от подобен симптом или примерно - сегменти? Оф, сори, ама нещо съм разочарован....Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Мерси, утре сутрин съм в бокса за мерене на компресия и после ще пиша.../me тъжно се запътва в тъмницата да "види" духа ли от капачката на маслото и от отдушника...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Мерси, утре сутрин съм в бокса за мерене на компресия и после ще пиша.../me тъжно се запътва в тъмницата да "види" духа ли от капачката на маслото и от отдушника...
Коментар
-
Ами компресията - утре сутрин. През капачката на маслото подухва съвсеееем лекичко и хвърля по малко масълце, ама не виждам как на работещ двигател оттам няма да хвърля. С отдушника не съм се занимавал в тъмницата....Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
А дали може белята да се дължи на кофти масло? 3 пъти й слагам селения голд и последния път - селенията били продали бизнеса с маслата на тутела, ма то била една и съща шапка и т.н. и т.н., абе слагай тутела. Ми като нямаше друго - сложих го. Селенията не я пипваше - смъкваше 1/3 от макс към мин между две смени. Тутелата обаче си я похапна - за 6 хил. я свали на средата. Днес долях за пръв път масло откакто имам колата... Не знам дали има връзка... А добавки?Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:А дали може белята да се дължи на кофти масло? 3 пъти й слагам селения голд и последния път - селенията били продали бизнеса с маслата на тутела, ма то била една и съща шапка и т.н. и т.н., абе слагай тутела. Ми като нямаше друго - сложих го. Селенията не я пипваше - смъкваше 1/3 от макс към мин между две смени. Тутелата обаче си я похапна - за 6 хил. я свали на средата. Днес долях за пръв път масло откакто имам колата... Не знам дали има връзка... А добавки?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Сега ми хрумна: Има и още една възможност, която е най-лека - запушена вентилация на картера. Работата е там, че идеални сегменти няма, дори и да са съвсем нови. Винаги част от изгорелите газове прониква в картера. Затова е и картерната вентилация. Ако тръбата, която отива след въздушният филтър се запуши, тогава голяма част от картерните газове ще преминава през тръбичката на щеката. Тъй като тръбичката е тясна, може да духа и бая, без непременно да има проблем в двигателя.Та мисълта ми е, че ако компресията е наред, може да погледнеш и картерната вентилация.При меренето на компресия, ако в някой цилиндър има много ниско налягане, стандартната процедура е да се налее в него малко масло ( 20мл трябва да е добре) и да се премери пак. Ако компресията се възстанови, значи проблема е в сегментите. Ако не, значи ина неплътен клапан (90% вероятност - изходящ)Успех.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Мерси на всички, сега идвам от сервиза. Компресията е 12 - равна във всички цилиндри. Отдушника е чист. На изключен двигател докато беше махнал кутията на въздушния филтър взе да духа в маркуча от отдушника и каза, че според него не е запушен. После запуши и двата отвора - вентилацията на картера и на щеката на маслото и каза, че не надува голямо налягане. Според него колата няма проблеми. Каза нещо от рода на "Няма начин да не подухва малко от дупката на щеката, все пак тя вдои право в картера, а и не е кой знае колко дълбока, не е изведена с тръба някъде нагоре, а е директно на блока."Извод:Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Vesko ти ме Чудно ми е дали и на мойто е така?Никога не съм вадил пръчката на работещ двигател.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Vesko ти ме Чудно ми е дали и на мойто е така?Никога не съм вадил пръчката на работещ двигател.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар