Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Аз също бих научил нещо повече по въпроса! Мойта панда е ЕВРО 4. Колеги, без факти и доказателства да се води спор е безмислено! Човек се учи докато е жив и това не е срамно! Още повече при толкова бързо развиващите се технологии. Аз лично намирам темата за много полезна, пък и се води спор в добрия дух.На доста инжекциони съм закачал осцилоскоп, и не съм наблюдавал такъв процес, който описва колегата Stefan Hadjov. НО ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ НЯМА! Затова ще се радвам на повече информация. Надявам се, че не съм единствения заинтересован.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #62
      wwalker написа:
      @iciДа оставим малко настрана задълбаването в техническата част. Имаме 3 дюзи, дето преди 10г са били с дебит 200 сс, а сега незнайно колко намалял. Имаме и една повредена за смяна. Какво правим:1. Вземаме инжектор с дебит 200 сс(който има незнайно колко по-висок реален дебит от старите);2. Вземаме инжектор с дебит 186 сс(който вероятно е много по-близък до този на старите);3. Купуваме 4 нови инжектора и получаваме тиквен медал за което.Много се отплеснахте от темата. Новия инжектор на колегата си е екстра за афтърмаркет чарк за 10г кола.
      Не съм съвсем съгласен! Ако старите инжектори са си променили дебита то те трябва да бъдат почистени. Не може да се разчита на това, че ще ги доближи до новия. Освен това при използване на добавки от време на време или системно изобщо може да не се променят като пропускливост - виждал съм такива на ~ 300 000 км. и бяха в заводския толеранс.Е вярно, че и от джоба зависи!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #63
        Stefan Hadjov написа:
        BO написа:
        Ама всеки хем казва истината хем не казва истината.Вземете и кажете точно кой модел двигател ще обсъждате (като номер), защото има различни варианта на 1.6 в случая и тогава твърденията са почти взаимно изключващи се.
        Колега,всеки тълкува истината според собственито си подготовка в теорията на тази материя.Не си ли имал случай да отидеш по някакъв повод на няколко лекари и получаваш няколко диагнози.Така е и тук.Сега на въпроса ти:1.Всички бензинови двигатели,които имат индивидуално управление на всеки инжектор/а не са свързани в паралел/се управляват индивидуално по Ламбда регулиране.Задължително тези двигатели имат фазов датчик на разпределителния вал.Тези със общо регулиране-нямат такъв.За Евро 3-това е задължително условие.За двигателите от миналия век,това не беше задължително,но някои фирми в подготовката си за преминаване по Евро 3 го въведоха по-рано.2.Всички двигатели,които имат Knock-sensor/един или два няма значение/ и са с индивидуално управление на искроподаването/четири комутатора и 4 високоволтови бубини/са със обратна връзка по предварение и индивидуално управление.При тях е невъзможно да настъпи детонационно горене на горивната смес.Двигатели с две или една бобина/с един или два комутатора/нямат тази възможност.1,8/16V отговаря и на двете условия.Сега доволен ли си??
        А ако няма кнок сензор?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #64
          BO написа:
          Stefan Hadjov написа:
          BO написа:
          Ама всеки хем казва истината хем не казва истината.Вземете и кажете точно кой модел двигател ще обсъждате (като номер), защото има различни варианта на 1.6 в случая и тогава твърденията са почти взаимно изключващи се.
          Колега,всеки тълкува истината според собственито си подготовка в теорията на тази материя.Не си ли имал случай да отидеш по някакъв повод на няколко лекари и получаваш няколко диагнози.Така е и тук.Сега на въпроса ти:1.Всички бензинови двигатели,които имат индивидуално управление на всеки инжектор/а не са свързани в паралел/се управляват индивидуално по Ламбда регулиране.Задължително тези двигатели имат фазов датчик на разпределителния вал.Тези със общо регулиране-нямат такъв.За Евро 3-това е задължително условие.За двигателите от миналия век,това не беше задължително,но някои фирми в подготовката си за преминаване по Евро 3 го въведоха по-рано.2.Всички двигатели,които имат Knock-sensor/един или два няма значение/ и са с индивидуално управление на искроподаването/четири комутатора и 4 високоволтови бубини/са със обратна връзка по предварение и индивидуално управление.При тях е невъзможно да настъпи детонационно горене на горивната смес.Двигатели с две или една бобина/с един или два комутатора/нямат тази възможност.1,8/16V отговаря и на двете условия.Сега доволен ли си??
          А ако няма кнок сензор?
          Ако няма Кнок сензор,логичния отговор е че няма двигателя обратна връзка по предварение и всичко работи по твърда програма заложена в софтуера на контролера.Има такива двигатели.Ако има Кнок сензор но е с една или две бубини/DIS-система/-също има такива двигатели,то тогава нямаме индивидуално управление по цилиндри а се правят корекции на всички едноврменно/това което твърди коегата ici важи за този случай/.Аз не познавам двигатели с 4 бубини управлявани по самостоятелен канал и да нямат Кнок сензор.Това би обезсмислило решението с 4 бубини.Както би обезсмислило решението да управляват шприца по 4 канала и да не корегират качеството на сместа чрез ms.Когато всички дюзи се управляват по един канал/с един импулс в ms/то тогава са свързани в паралел и нещата са много упростени.Отпада и необходимоста от Фазовия датчик.Има и такива двигатели,и то предимно по-старите.

          Коментар


            #65
            Ами точно, защото има в случая вариант без кнок сензор и за това ви подсказах да кажете за кой вариант говорите, за да не стават разминавания.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #66
              BO написа:
              Ами точно, защото има в случая вариант без кнок сензор и за това ви подсказах да кажете за кой вариант говорите, за да не стават разминавания.
              Ама никъде в темата не се говори за двигател конкретен и тя е за инжектори.И спора тръгна когато се спомена за Ламбда регулирането на инжекторите-поотделно или общо и т.н.След това отиде и към кнок-сензора.Въпреки всичко в подкрепа на моите твърдения аз споменах двигателя 1,8/16V и 2.0/20V на Фиат.

              Коментар

              Working...
              X