Колега, впръскването с 2 дупки е много по-различно. Там говорим за много сложно завъртане на горивото и т.н. Всичко трябва да си е както е от завода.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за инжектори
Collapse
X
-
Re: qe
ici написа:kantarev написа:Колеги,сега тъкмо сложиш новият инжектор с двете дупки на 4-ти цилиндър,даже не се наложи да махам колектора :D всичко си заспа,заработи на 4-ри цилиндъра ,тихичко,лампата на инжекцията спря да свети и всичко е както преди :Pici написа:Сменяй го с такъв като другите 3, за да работи колата както трябва.Те инжектори от една партида имат толеранс до 5% в дебита, а какво остава за такъв с друг дизайн, че и дебита сигурно му е по-малък.А това може да ти докара големи проблеми със съответния цилиндър от детонации при по-голямо натоварване
Коментар
-
Re: qe
Stefan Hadjov написа:ici написа:kantarev написа:Колеги,сега тъкмо сложиш новият инжектор с двете дупки на 4-ти цилиндър,даже не се наложи да махам колектора :D всичко си заспа,заработи на 4-ри цилиндъра ,тихичко,лампата на инжекцията спря да свети и всичко е както преди :Pici написа:Сменяй го с такъв като другите 3, за да работи колата както трябва.Те инжектори от една партида имат толеранс до 5% в дебита, а какво остава за такъв с друг дизайн, че и дебита сигурно му е по-малък.А това може да ти докара големи проблеми със съответния цилиндър от детонации при по-голямо натоварване
Коментар
-
Re: ds
ici написа:kantarev написа:Старата дюза беше с дебит 200 сс ,а новата 186 сс
Коментар
-
Не съм сигурен, че ЕКУ управлява времето на дюзите независимо! Датчика за детонации е един и не е за всеки цилиндър. За мен с тази дюза е опасно да се кара - опасно за мотора и джоба на колегата. Ако толкова не са важни тези 7% разлика, защо е толкова важно компресията в цилиндрите да е еднаква???Колега не си правете експерименти, че тези пари за правилната дюза, които ще спестите после може да ги дадете тройно и четворно за ремонт, с неизвестен резултат!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Не съм сигурен, че ЕКУ управлява времето на дюзите независимо! Датчика за детонации е един и не е за всеки цилиндър. За мен с тази дюза е опасно да се кара - опасно за мотора и джоба на колегата. Ако толкова не са важни тези 7% разлика, защо е толкова важно компресията в цилиндрите да е еднаква???Колега не си правете експерименти, че тези пари за правилната дюза, които ще спестите после може да ги дадете тройно и четворно за ремонт, с неизвестен резултат!
Коментар
-
Да, така е! Всеки цилиндър си има собствена дюза и те не работят едновременно! Аз лично не съм виждал до сега пълен инжекцион, който да впръсква различно количество гориво на отделните цилиндри(посредством времето за отваряне на дюзите) при едни и същи обороти. Не казвам, че няма! Дори ще се радвам ако подкрепите това и с малко повече техническа информация. ЕКУ променя работния интервал на инжекторите според натоварването и т.н. Но как решава за разликата между цилиндрите?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Да, така е! Всеки цилиндър си има собствена дюза и те не работят едновременно! Аз лично не съм виждал до сега пълен инжекцион, който да впръсква различно количество гориво на отделните цилиндри(посредством времето за отваряне на дюзите) при едни и същи обороти. Не казвам, че няма! Дори ще се радвам ако подкрепите това и с малко повече техническа информация. ЕКУ променя работния интервал на инжекторите според натоварването и т.н. Но как решава за разликата между цилиндрите?
Коментар
-
Danchojn написа:Аз лично не съм виждал до сега пълен инжекцион, който да впръсква различно количество гориво на отделните цилиндри(посредством времето за отваряне на дюзите) при едни и същи обороти.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Danchojn написа:Да, така е! Всеки цилиндър си има собствена дюза и те не работят едновременно! Аз лично не съм виждал до сега пълен инжекцион, който да впръсква различно количество гориво на отделните цилиндри(посредством времето за отваряне на дюзите) при едни и същи обороти. Не казвам, че няма! Дори ще се радвам ако подкрепите това и с малко повече техническа информация. ЕКУ променя работния интервал на инжекторите според натоварването и т.н. Но как решава за разликата между цилиндрите?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: ds
Stefan Hadjov написа:ici написа:kantarev написа:Старата дюза беше с дебит 200 сс ,а новата 186 ссStefan Hadjov написа:Този двигател е с последователен шприц на цилиндрите,е не едновременен.Всеки цилиндър се управлява по самостоятелен тракт по количество впръскнато гориво и предварение на шприца.Това важи за почти всички съвременни двигатели след 95 год.и всички след 2000 год.По тези причини отпадна моноинжекцията,защото там не може да се реализира това изискване.KS-сензора независимо че е един може винаги да идентифицира от кой цилиндър се появява детонационен режим на работа и да направи корекция само на него.Така,че не го плаши човека.Може спокойно да си кара,защото е осигурен отвсякъде.А и да не беше,от бедната смес 7% няма нищо да му се случи....Човека ако не мачка колата на максимум няма от какво да се плаши, но от друга страна...Добре, имаме 7% по-малък дебит на дюзата, а какво ще е положението ако тя е на долната граница на 5-те % заводски толеранс?Може да се окаже че реално е с 12% по-малък дебит. А да не говорим, че има случаи на нови дюзи с -10% отклонение на реалния дебит.За това най-показателно е едно измерване на дебита на 4-те дюзи.Нека колегата да покара извънградско, да извади 4-те свещи и да им сравни цвета за да се добие някаква обща представа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар