Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ас

    Много сложно става това със смяната,защото са купувани от бул. Стамболийски в София от един колега ,който ми ги даде и така.Но как компа ще познае ,че инжектора е с 2 дупки а не с 4,за да изпише грешка ,при положение ,че количеството на впръскано гориво е същото
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Твърде вероятно е този с двете дупки да окаже по-голямо съпротивление, а от там дебита през него да е по-малък ...
      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

      Коментар


        #18
        wwalker написа:
        Замери му съпротивлението на новия и пиши какво е. Дай и на стария. Колко го взе?И още нещо. Най общо са 2 вида и не са съвместими помежду си. Броя дупки няма значение. Единия вид са с номера 71719037 или 7751313, а дригуя 71718998 или 46522035.
        Колега измерих съпротивленията и на двата инжектора стойността беше 15.4 ома
        Nissan Primera 1.6 16v P11
        ex.Fiat Bravo 1.6 16v

        Коментар


          #19
          Колега,днес сменях инжектор.Взех го за 60 лева втора употреба.В пловдив има едно момче дето продава по 50 лева парчето.Защо не си вземеш втора употреба инжектор,който да е с 4 дупки и да знаеш,че е оригинален?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            dudulia написа:
            Колега,днес сменях инжектор.Взех го за 60 лева втора употреба.В пловдив има едно момче дето продава по 50 лева парчето.Защо не си вземеш втора употреба инжектор,който да е с 4 дупки и да знаеш,че е оригинален?
            Ами защото този е нов и тези които продават незнам дали няма да им има нещо.Ще пробвам в събота и ако не стане ще мисля
            Nissan Primera 1.6 16v P11
            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #21
              Сменяй го с такъв като другите 3, за да работи колата както трябва.Те инжектори от една партида имат толеранс до 5% в дебита, а какво остава за такъв с друг дизайн, че и дебита сигурно му е по-малък.А това може да ти докара големи проблеми със съответния цилиндър от детонации при по-голямо натоварване
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                kantarev написа:
                wwalker написа:
                Замери му съпротивлението на новия и пиши какво е. Дай и на стария. Колко го взе?И още нещо. Най общо са 2 вида и не са съвместими помежду си. Броя дупки няма значение. Единия вид са с номера 71719037 или 7751313, а дригуя 71718998 или 46522035.
                Колега измерих съпротивленията и на двата инжектора стойността беше 15.4 ома
                Това е стойност като по учебник. Защо сменяш здрав инжектор? Просто го почисти.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  wwalker написа:
                  kantarev написа:
                  wwalker написа:
                  Замери му съпротивлението на новия и пиши какво е. Дай и на стария. Колко го взе?И още нещо. Най общо са 2 вида и не са съвместими помежду си. Броя дупки няма значение. Единия вид са с номера 71719037 или 7751313, а дригуя 71718998 или 46522035.
                  Колега измерих съпротивленията и на двата инжектора стойността беше 15.4 ома
                  Това е стойност като по учебник. Защо сменяш здрав инжектор? Просто го почисти.
                  Ами бях на диагностика уж в един сервиз БОШ и там ми казаха че на 4-ти цилиндър не ми работи инжектора и ми казаха че не бил запшушен ами неработел,аз малко не им вярвам ,ама викам дай да го сменя.Може и само запушен да е ,ама как да разбера дявол да го вземе.
                  Nissan Primera 1.6 16v P11
                  ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    Лесно, мери се съпротивлението без да се свалят. Имат си букса с 5 пина, като посредата е маса и се мери между масата и всеки един от другите четири. Буксата е под колекторите, точно до бобината. Разкача се и се мери края, който излиза от колекторите. Отвори капака и замери да не се окаже, че си объркал цилиндрите/дюзите. Проблема може да не се окаже в инжектора, а в жицата към него примерно.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      qe

                      Колеги,сега тъкмо сложиш новият инжектор с двете дупки на 4-ти цилиндър,даже не се наложи да махам колектора :D всичко си заспа,заработи на 4-ри цилиндъра ,тихичко,лампата на инжекцията спря да свети и всичко е както преди :P
                      Nissan Primera 1.6 16v P11
                      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        колега,Проследи я как работи на различни обороти? Аз имах проблем м/у 1700 и 2000 оборота.
                        Brava 1.6 EL, '98
                        182A4

                        Коментар


                          #27
                          ew

                          roro написа:
                          колега,Проследи я как работи на различни обороти? Аз имах проблем м/у 1700 и 2000 оборота.
                          Ама в какво се състоеше проблема,защото и преди между 1500 и 2000 оборота влизаше в някаква дупка и после всичко 6
                          Nissan Primera 1.6 16v P11
                          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            wwalker написа:
                            Лесно, мери се съпротивлението без да се свалят. Имат си букса с 5 пина, като посредата е маса и се мери между масата и всеки един от другите четири. ........................
                            Средния проводник е плюс а останалите четири са управляваши маси от всеки цилиндър поотделно.Управляващия сигнал от контролера винаги е маса.

                            Коментар


                              #29
                              wwalker написа:
                              Това е стойност като по учебник. Защо сменяш здрав инжектор? Просто го почисти.
                              Не се доверявай на учебник,защото може да изпаднеш в проблем заради печатна грешка.Съпротивленията на дюзите са винаги в диапазон от-до ома.А може един път да го има,а друг път го няма.Това е най гадния проблем и много често случващ се.

                              Коментар


                                #30
                                Re: qe

                                kantarev написа:
                                Колеги,сега тъкмо сложиш новият инжектор с двете дупки на 4-ти цилиндър,даже не се наложи да махам колектора :D всичко си заспа,заработи на 4-ри цилиндъра ,тихичко,лампата на инжекцията спря да свети и всичко е както преди :P
                                ici написа:
                                Сменяй го с такъв като другите 3, за да работи колата както трябва.Те инжектори от една партида имат толеранс до 5% в дебита, а какво остава за такъв с друг дизайн, че и дебита сигурно му е по-малък.А това може да ти докара големи проблеми със съответния цилиндър от детонации при по-голямо натоварване
                                Поне малко не си ли притеснен, че може да счупиш буталото на въпросния цилиндър?
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X