Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за инжектори

    Колеги,купих си нов инжектор за бравото ,но ме притеснява ,че този който купих е с две разпръскващи дупчици,а моите принципно са с 4.Има ли това някакво значение ,защото не ми се занимава да го слагам и после пак да го махам.Ето и малко снимки на новият инжектор и после на старият
    Прикачени файлове
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    #2
    Според мен разлика има и мисля,че ще е проблем,защото и аз карам пълна инжекция и инжекторите са 4.
    Фиат Пунто 1.6i turbo

    Коментар


      #3
      kotev89 написа:
      Според мен разлика има и мисля,че ще е проблем,защото и аз карам пълна инжекция и инжекторите са 4.
      Колегата не пита колко са инжекторите ,а ще има ли проблем в закупения инжектор който е с 4 отвора.То е ясно ,че Браво 1,6 е с 4 инжектора.Въпроса ми към колегата пуснал темата е по номер на рама ли ти определиха вида на инжектора?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        kotev89 написа:
        Според мен разлика има и мисля,че ще е проблем,защото и аз карам пълна инжекция и инжекторите са 4.
        Колегата не пита колко са инжекторите ,а ще има ли проблем в закупения инжектор който е с 4 отвора.То е ясно ,че Браво 1,6 е с 4 инжектора.Въпроса ми към колегата пуснал темата е по номер на рама ли ти определиха вида на инжектора?
        Аз мисля че ако го е закупил от квалитетен магазин по друг начин няма как да разберат какъв да му дадат
        Фиат Пунто 1.6i turbo

        Коментар


          #5
          Разбира се, че не е проблем и ще си работи, въпреки че е с 2 дупчици. Някои афтърмаркет производители ги правят така. Никакъв проблем няма, че другите са с по 4 дупчици. Друг е въпросът вече кое е по-добре и кое по-качествено, но това към момента не го мисли.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            dfs

            Благодаря колеги,в събота го слагам
            Nissan Primera 1.6 16v P11
            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Замери му съпротивлението на новия и пиши какво е. Дай и на стария. Колко го взе?И още нещо. Най общо са 2 вида и не са съвместими помежду си. Броя дупки няма значение. Единия вид са с номера 71719037 или 7751313, а дригуя 71718998 или 46522035.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Препоръчвам ти първо да потърсиш добре в този или във форума на axm-auto.com.Един колега с Брава имаше проблеми с работата на единият цилиндър и след като свалил инжекторите му направило впечатление, че единият е с два отвора, а останалите с четири.Точно на този цилиндър с инжектор с два отвора имаше проблеми.Провери и се увери преди да монтираш.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #9
                  ds

                  Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
                  Nissan Primera 1.6 16v P11
                  ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Re: ds

                    kantarev написа:
                    Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
                    По-добре го питай на неговия сайт ще ти отговори по бързо.http://axm-auto.com/pBB2/index.php
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Re: ds

                      kantarev написа:
                      Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
                      Този, който си купил е само за 103кс 1.6 двигател.Този, който е бил стария е и за 90кс 1.6 двигател.С две думи, ако двигателя ти е 90кс не е добре.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        dsf

                        Момчета ,вижте този сайт в който пише кой инжектор как работи и всички са класифицирани.Оттук виждам че са различни,даже този новият е с малко по-малък дебит,но съвсем малко. http://www.mmcompsys.com/download_zo...o_spray_01.pdf
                        Nissan Primera 1.6 16v P11
                        ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Re: ds

                          BO написа:
                          kantarev написа:
                          Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
                          Този, който си купил е само за 103кс 1.6 двигател.Този, който е бил стария е и за 90кс 1.6 двигател.С две думи, ако двигателя ти е 90кс не е добре.
                          Аз сега като проверих малко в нета се оказва че този новият се слага на по-новите като година браво,палио и т.н
                          Nissan Primera 1.6 16v P11
                          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Разбира се ,че е от значение! Многоточковия инжектор разпръсква по-добре горивото, което от своя страна се смесва по-добре с въздуха. Освен това е от значение и под какъв ъгъл го впръсква, според особенностите на всмукателния колектор. Аз бих потърсил правилния инжектор! Всички други варианти могат да доведът до по-висок разхор и не добро пълнене на цилиндъра, но ще се движи!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Re: Инжектори!!!

                              kantarev написа:
                              Колеги,купих си нов инжектор за бравото ,но ме притеснява ,че този който купих е с две разпръскващи дупчици,а моите принципно са с 4.Има ли това някакво значение ,защото не ми се занимава да го слагам и после пак да го махам.Ето и малко снимки на новият инжектор и после на старият
                              Колега, като взех колата и нямаше проблем с инжекторите. Малко неравномерно работеше между 1500 и 2000 оборота, но малко. После то светна лампата на инжекциона, откачих инжекторите и много бях учуден, че единия е различен (с 2 дупки, а другите с по 4). Той и беше най-чист - или защото цилиндъра не е работел, или защото е сменян скоро. Та след като сложих инжектор с 4 дупки, лампата на инжекциона не светеше и видимо колата работеше по-равномерно.Ходи го сменяй тоя инжектор да ти дадат с 4 дупки.
                              Brava 1.6 EL, '98
                              182A4

                              Коментар

                              Working...
                              X