Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на обтяжна ролка - помощ при избор!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на обтяжна ролка - помощ при избор!

    В петък свирна една ролка и разбира се ги свалих всичките.Понеже са на 20000 км. реших да ги погледна "отблизо" и какво да видим:Паразитната ролка на ремъка от коляновия вал към хидравликата - ОК , обаче обтяжната суха и свири като цигански оркестър.Смазах я сложих я и след 100 км утихна и не свири вече.Обаче не мога да заспя с мисълта че таз ролка не е в час!Ролките са купувани за INA и само на тази нищо не пише!Давам и размерите помагайте с цените и избора на ролка:D=65mm , d=10,2mm , B=27,7mm - лагера вътре не струва повече от 5 лева какъвто и да е!Нормална обтяжна ролка за Браво 2.0.Цените който чух до момента са 67 лв. Бреда (без планката) , 114 лв. (незнайно каква от Триера с планка) , 144 лв. FIAT (с планка от Александър Ауто) , 154 INA (с планка от Косер).Давайте съвети само тази ролки ми трябва а сумата за нея както виждате е стабилна.Преди време като правих ремонта плащах всичко наведнъж (1280 лв. бяха всички чаркове+обслужването без труд).Мнения и препоръки ще са ми от полза.Естествено в момента кризата и мен ме е хванала и много ме блазни тази Бреда за 67 лева.Благодаря предварително за отзовалите се.
    Прикачени файлове

    #2
    Доста противоречиви мнения съм чувал за Бреда и за ангренаж не бих взел, но преди около 3г сложих такава обтяжна на пистовия ремък. Скоро го свалях не помня за какво и ролката беше горе-долу добре, не беше суха, нямаше луфт, но правеше 2-3 оборота като я врътна с пръст. За 20 кинта съм доволен от покупката
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Преди няколко месеца правих същият твоя номер с разкапсуловането на лагера и подмяната на смазката. Наистина спря да свири и кара така 3-4 000 км. Бях решил да си я остържа на струг от дурал защото съм виждал така направени ролки на доста хиляди километри. А и един качествен лагер като SKF мисля е няма да ме подведе. Да ама се разминах с това, че ми се наложи да направя един по дълъг прехот и нали страх лозе пази купих една такава бреда по спешност. Просвири още на хилядарката но ще я карам още. Турил съм в багажника старата и един нов ремък за застраховка. Но повече нова няма да купя . Дори да си я поръчам на стругар няма да ми излезе по скъпа. Омръзнами от прехвалени ментаци.
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        #4
        Не знам на кво да вярвам и аз вече , патя си от всяко нещо което е съмнително.В крайна сметка ще скачам на INA и проблемите приключват!?Къде обаче е гаранцията че за 150 лева ще е истинска?Бих си купил истинска ролка ама от къде?То ЕВРО07 и Косер били ментаци , на малки магазинчета не е за вярване понеже и те купуват от ЕВРО-то?

        Коментар


          #5
          няма гаранция. и моите ролки изкарват едва по 15 000, обаче на мен не ми писна и си водя една резервна и един стар ремък като колегата. това не е отговорно, мисля, че можеш да се прибереш в повечето случай и без алтернатор, щом не ти се дават пари вземай бреда и тази с ремъка в багажника- ако стане нещо и няма д ауспееш да се прибереш- имаш спасение
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            spark написа:
            но правеше 2-3 оборота като я врътна с пръст. За 20 кинта съм доволен от покупката
            Това е показанието ,че има смазка.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              spark написа:
              но правеше 2-3 оборота като я врътна с пръст. За 20 кинта съм доволен от покупката
              Това е показанието ,че има смазка.
              Абе да ти кажа днес взех два нови лагера SNR за ролката и ми трудничко да врътна толкова че да направят 2-3 оборота!?Както и да е в момента влезнах 12 кинта за 2 лагера и ще видя още колко за втулката.Ако стане ролката -ОК минавам тънко , ако не стане в магазина има по 150 лева уж хубави.

              Коментар


                #8
                Колеги всичко става с избиване на стария лагер и набиване на нови лагери стандартни - 6301 (SNR).На другата ролка която я има на този ремък не може да се направи тази процедура и съответно тя трябва да се сменя с такава от магазина.При мен подмяната на лагерите на обтяжната ролка легна 12 лева и това бяха най скъпите които имаше в Триера.Със сигурност тези лагери ще са по добри от безмарковия който извадих от ролката.Процедурата с оправянето на ролката на мен ми костваше доста обикаляне и една седмица разпитване на пазара търсене на варианти но в крайна сметка всичко се получи срещу скромната сума от 12 кинта + доста изгубено време.Ако има някой който иска да спести 140 кинта от тази ролка може да опита моето побългаряване!Ако следващия собственик на колата реши да я сменя тази ролка с оригинална за 150 лева няма проблеми.

                Коментар


                  #9
                  за Мареа 1,8 на кои ролки може да се сменя лагера - имам предвид на ангренажния ремък и отделно на пистовияи двата ремъка са с по две ролки
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #10
                    npace написа:
                    Колеги всичко става с избиване на стария лагер и набиване на нови лагери стандартни - 6301 (SNR).На другата ролка която я има на този ремък не може да се направи тази процедура и съответно тя трябва да се сменя с такава от магазина.При мен подмяната на лагерите на обтяжната ролка легна 12 лева и това бяха най скъпите които имаше в Триера.Със сигурност тези лагери ще са по добри от безмарковия който извадих от ролката.Процедурата с оправянето на ролката на мен ми костваше доста обикаляне и една седмица разпитване на пазара търсене на варианти но в крайна сметка всичко се получи срещу скромната сума от 12 кинта + доста изгубено време.Ако има някой който иска да спести 140 кинта от тази ролка може да опита моето побългаряване!Ако следващия собственик на колата реши да я сменя тази ролка с оригинална за 150 лева няма проблеми.
                    я дай, по-подробна информация за процедурата.ако искаш направо пусни един тел. на ЛС

                    Коментар

                    Working...
                    X