Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не иска да изгасне тая лампа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не иска да изгасне тая лампа

    Значи колеги за година и половина не можах да накарам лампата с инжектора да изгасне. Дори с моя късмет 2 пъти ходих на диагностика и точно тогава не свети , щото тя си премигва по принцип свети 5 минути 10 секунди не свети и после пак така. Сменял съм темп датчик, ТПС плочката вотра употреба купих и сас старата пак е същото, стъпковото моторче съм взимал назаем от друго браво пак така. А проблеми с оборотите няма не ми дава висок разход, само сутрин като запаля и стоя 2-3 минути да позагрее малко и тръгвам и като включа на втора и времето в което съм натиснал съединителя и применро съм бил на 2000 оборота и като натисна съединителя и се задържат за 2 секунди на 2000 и после си е нормално и това го прави само при първонаално потегляне...та неможах и неможах да я опозная тая кола с тая нейната лампа накрая ше сваля панела отпреде и ще махна крушката за тая лампа и така ще се оправи проблема
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    забравих само да споеман че мотора е 1.4 12в и има газ колата и няма никви емулатори но тя лампата и на 2-те горива си свети и + това съм си направил като загася колата да ми ресетва компа така че не мисля че е грешка от газта
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      Ами колега според мен от газовата натрупва грешки и затова е така отиди при някой газаджия да я види.
      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

      Коментар


        #4
        е добре де да предположим че трупа грешка от газта но като загася двигателя и компа се ресетва и като запаля применро на сутринта тръгвам карам 20 метра и светва пущината а още не съм прехвърлил на газ...
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          По принцип компютъра се ресетва, ако откачиш акумулатора за няколко минути. Пробвай това + каране на бензин. Ако светне лампата пак -> тичаш при някои колега с Visa Uniscan (носейки няколко бири ) или отиваш на диагностика за 20-30лв. Има вероятност газовата ти да е сложена така, че всеки път при контакт да ресетва ECU-то. Може това да е причината на диагностика да си "чист". Щом нямаш емулатор вероятно ти се шие ламбда сондата.
          Fiat Marea 1.8 16V ELX

          Коментар


            #6
            Точно така пробвай да откачиш акумулатора и после карай на бенц и се моли да не светва лампата.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #7
              И аз го имам тоя проблем само че моята е пунто 1.6i още като ми я докараха от италия си светеше инжектора,обяснението на маистора беше че е стояла мн без да се кара.Аз сложих газ и я покарах към 3 хилади Км. тя не гасне,тогава отидох на диагностика уж да изчисти грешките,изчисти ги и тя пак светеше тогава този майстор ми каза че не се знае от какво е.Обиколих целия град и всички ми казват че не е възможно да я караш на газ и да не свети,просто трупа грешки,но няма смисъл да махаш акумолатори и да се чудиш какво става,ако те дразни махни диода иначе няма да се оправи няма да изгасне сама и на мен на моменти ми премигва ама вече ме ми праи впечатление!
              Фиат Пунто 1.6i turbo

              Коментар


                #8
                Според мен идеята да се "махне диода" не е най-доброто решение на проблема. Напротив - лампата за check engine си върши добре работата - свети когато има грешка(и). Това което трябва да се направи е диагностика! Тя показва от кой датчик е дал фира. Когато се ползва газова без ламда емулатор случая е още по тривиален - няма читава стойност от ламбдата. Най-евтиното решение е ламдба емулатор, а по-истинското - ламбда контрол на газовата. Плюсовете са ясни - остава възможноста мотора да работи по-читаво на бензин и освен това има индикация ако друг датчик се отсвири.
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #9
                  tedynaidenov написа:
                  Според мен идеята да се "махне диода" не е най-доброто решение на проблема. Напротив - лампата за check engine си върши добре работата - свети когато има грешка(и). Това което трябва да се направи е диагностика! Тя показва от кой датчик е дал фира. Когато се ползва газова без ламда емулатор случая е още по тривиален - няма читава стойност от ламбдата. Най-евтиното решение е ламдба емулатор, а по-истинското - ламбда контрол на газовата. Плюсовете са ясни - остава възможноста мотора да работи по-читаво на бензин и освен това има индикация ако друг датчик се отсвири.
                  Тук колегата те е насочил много правилно.Аз ще ти дам същия отговор ,че всичко се върти около ламбда сондата.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X