Реших да се допитам до вас първо преди да тръгна да по "майстори". Прави ми впечатление, че като е студено времето и тръгвам с първите няколко натискания на спирачката първо хващат задните колела... Като позагрее или като натисна агресивно спирачката и изчезва проблемът. За какво ще ме посъветвате да се оглеждам първо преди да тръгна да сменям части и да наливам пари?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата спира със задните колела първо...
Collapse
X
-
Колата спира със задните колела първо...
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!Етикети: –
-
При мен варианта е когато е студено и мокро (дъжд, сняг) и тепърва тръгвам с колата - ръчната лови много злобно, дори на първия зъб. Аз предполагам, че може би докато не се кара, работната повърхност на барабана се окислява и последния прави по-голямо сцепление с накладките, което е тъпо, но нямам друго обяснение. Понеже като спра два пъти и феномена изчезва, явно, че се отрива ръждата. Незнам.TD_100, че е кръгло число.
-
И при мен изчезва след няколко натискания на спирачката. Всъщност кое е това нещо, което контролира спирачното усилие?www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Проблема и при мене е абсолютно същия- след като не е карана колата повечко време и при леко натискане задните колела блокират много лесно,ако на място натисна здраво педала 4-5 пъти изчезва проблема.Пробвал съм обезвъздушаване-ефекта трае 1 седмица и после пак е така ; почистване на механизмите за саморегулиране- пак горе-долу толкова.Вече почти съм се отказал и си карам така,просто като я запаля помпам спирачките малко и си карам после.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Единствен логичен отговор за който се сещам е, че предните маркучи са позапушени и затова първо набива налягане в задните и после в предните и явно вече като позагреят предните маркучи от налягането което се получава и почват да работят равномерно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Според мен причината се крие в кантарчето на задния мост! Но пак не е на 100% сигурно!Аз отдавна се каня да му направя една профилактика на моето (разглобяване и раздвижване), но като знам какъв ужас е да се демонтира от там и засега така си карам! Малко да се постопли и ще го направя обаче!
Коментар
-
Благодаря би за отговорите! Значи за момента няма място за притеснение...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Нещо такова като по-горното мнение- при леко натискане хващат яко и то ясно изразено задните колела които ако не се натисне с усет направо си завлачват здраво.При мене ако натисна рязко е все едно съм дръпнал ръчна- толкова рязко кляка че направо удар се усеща от тампоните.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
А при мен е обратно отзад много по-слабо хваща макар, че маркучите не са запушени и съм с нови накладни(добре регулирани) когато натисна спирачката се суркат само предните гуми а ако отзад има хора се суркат и задните и според мен това е нормално заради кантара който спомена колегата /////.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
6ma7ka7a написа:А при мен е обратно отзад много по-слабо хваща макар, че маркучите не са запушени и съм с нови накладни(добре регулирани) когато натисна спирачката се суркат само предните гуми а ако отзад има хора се суркат и задните и според мен това е нормално заради кантара който спомена колегата /////.
Коментар
-
С АБС е мойта. И да, задницата кляка при първите 2-3 натискания...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар