Колеги,сега в студените дни,този проблем е ужасен.Сутрин вратите на Пунтото,особено след снеговалеж през ноща,,са като заварени!Няма отваряне!Мазал съм ги с какво ли не-течен парафин,специален твърд гел/германски/,специален шпрей/австрийски/,силикон за таблото и други подобни неща.Не и не.Първата вечер след мазането нещата са задоволителни.След 2-3 нощи обаче положението е същото-вратите са "заварени".Тези гадни врати залепват /но не толкова силно/,даже и през лятото,след някой голям дъжд. Моля ви за съвети,не съм виждал друга кола с толкова проблемни врати.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замръзват гумените уплътнения на вратите.Нищо не помага...
Collapse
X
-
Re: Замръзват гумените уплътнения на вратите.Нищо не помага
Иво написа:Колеги,сега в студените дни,този проблем е ужасен.Сутрин вратите на Пунтото,особено след снеговалеж през ноща,,са като заварени!Няма отваряне!Мазал съм ги с какво ли не-течен парафин,специален твърд гел/германски/,специален шпрей/австрийски/,силикон за таблото и други подобни неща.Не и не.Първата вечер след мазането нещата са задоволителни.След 2-3 нощи обаче положението е същото-вратите са "заварени".Тези гадни врати залепват /но не толкова силно/,даже и през лятото,след някой голям дъжд. Моля ви за съвети,не съм виждал друга кола с толкова проблемни врати.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Замръзват гумените уплътнения на вратите.Нищо не помага
Колега Иво,Смятам ,че проблема идва от започнали да се разлагат уплътнители,още повече,че както описваш ,проблема съществува и през лятото !,затова и ефекта от препаратите е минимален...Пипни ги дали са лепкави и дали на вратите има тъмни лепкави следи от контакта с уплътнителя...Ако е така единственото спасение е смяна !Освен това,като отвориш вратите,на широката гумена лайсна над тях има еластичен водосточен улей,продължава до долния край на стъклата,почисти го от боклуците,събрани в негоУспех !Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
perlsite написа:Странно.. аз използвам на MOTiP силиконов спрей... проблем със залепване на вратите не съм имал Предполагам, че винаги пръскаш на сухо и чисто...?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Crash73 написа:Най-доброто спасение от замръзване се нарича... гараж.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
perlsite написа:Странно.. аз използвам на MOTiP силиконов спрей... проблем със залепване на вратите не съм имал Предполагам, че винаги пръскаш на сухо и чисто...?Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
пробвайте с WD-40! W = water, D = displace. Вратите залепват от наличието на вода. Иначе WD-40 става за к’во ли не - www.wd40.com, www.cmi.bg, в google.com има 100 000 картинки за раличните му употреби. Не пречи на гумените уплътнения -- личен опит. Освен това отлично сваля стари стикери. Успех!Bravo 1.8 16V
Коментар
-
Тези наш’те колеги се изцепиха!!!Закрити паркинги ,открити гаражи... опппс май беше обратното... аре бре, още малко печка ще и паля нощно време,па и свирка може да и врътна!!Иво здравей... както се изрази колегата..."НАЙ-ДОБРОТО СПАСЕНИЕ е".... но, според мен е да смениш гумените уплътнения. За наша радост имаме един магазин наречен Т&N CAR... (има им телефоните и адреса във форума поне на 5 места) от които можеш да поръчаш и купиш невероятни неща за любимите ни.Отварят " "ePer"-а и ти казват "толкоз струва,ще го получите до 10-дни".Само да не бъда обвинен в реклама...на моето Пунто съм му поръчвал дори някаква джаджа...която преди да я сменя, шофьорската врата пукаше при отваряне и затваряне ДВА пъти все едно произвеждаш два изстрела с пистолет "Макаров"!Аре успех, и дано досадният проблем бъде решен бързо!!!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар